نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
جزئیات مبلغ دریافتی ساپینتو و دستیارانش فاش شد/ سرمربی جدید استقلال پول پارو کرد
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رسانه معتبر برزیلی از جزئیات مبلغ دریافتی سرمربی استقلال در پی شکایت به فیفا خبر داد.

نشریه «گلوبو» برزیل در گزارشی به جزئیات شکایت ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال علیه باشگاه واسکادوگاما و در نهایت جزئیات پرداخت این باشگاه برزیلی به سرمربی پرتغالی پرداخت.

این رسانه برزیلی نوشت: باشگاه واسکادوگاما مجبور شد ۱.۴ میلیون رئال برزیل به سرمربی پرتغالی و دو عضو کادرفنی اش بپردازد تا بتواند بازیکنان را ثبت کند.

واسکو در فوریه گذشته توسط فیفا مجازات شد تا مبلغ ۱۰۰۵۳۷۵ رئال به ریکاردو سا پینتو پرداخت کند. این باشگاه جمعه گذشته اعلام کرد که بدهی خود را به طور کامل پرداخت کرده و اکنون در انتظار رفع محرومیت از بالاترین نهاد فوتبالی(فیفا) است تا بتواند بازیکنان را ثبت نام کند.

ساپینتو در ۱۰ دسامبر سال گذشته علیه واسکو به فیفا شکایت کرد. این مربی مدعی شد که حتی یک رئال از مبلغ پیش بینی شده در قراردادش که در ژانویه با باشگاه منعقد شده دریافت نکرده است.

تصمیم فیفا به نفع ساپینتو در تاریخ ۸ فوریه ۲۰۲۲ منتشر شد. این حکم واسکو را وادار کرد که همه بدهی هایش را یکباره با سود ماسبق سالانه ۵ درصد بپردازد.

*طبق قرارداد بین واسکو و ساپینتو وجه پرداختی به سرمربی پرتغالی به شرح زیر است:

۹۷۴,۳۷۵ BRL(رئال برزیل) حقوق تقسیم شده به سه قسط ۳۲۴,۷۹۱.۶۶ BRL که در فوریه، مارس و آوریل ۲۰۲۱ پرداخت می شود.

سود در تاخیر پرداخت به ارزش ۳۱۰۰۰ BRL به سه قسط ۱۰۳۳۳.۳۳ BRL تقسیم شده است که در فوریه، مارس و آوریل ۲۰۲۱ پرداخت می شود.

واسکو اعلام نکرده که دقیقا چه زمانی تصمیم فیفا به آنها اعلام شده است. این باشگاه تنها جمعه گذشته اعلام کرد که برای خلاص شدن از شر این بدهی و رفع محرومیت مبلع ۱.۴ میلیون رئال پرداخت کرده است. تفاوت تقریباً ۴۰۰ هزار رئالی به دلیل بدهی با دو عضو دیگر کادرفنی ساپینتو است.

بدین ترتیب سرمربی استقلال بعد از شکایت به فیفا از باشگاه واسکادوگا در نهایت یک میلیون رئال برزیل به جیب زده است و ۴۰۰ هزار رئال هم به دو دستیار سابقش رسیده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • افشین دست کج IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
    ساپینتو هر چقدرم گرفته باشه لاقل یه مربی بین المللی هستش و تو برزیل و پرتقال و خیلی جاهای دیگه مربی بوده، فقط یکی به من بگه یحیی دلال برا چی ۴۵ میلیارد میگیره که فقط تو ایران مربی بوده و بزرگترین تیمی که مربیش بوده لنگ بوده و جز یه جام اسنپی افتخار دیگری هم نداره
    • رضا IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
      واسه تیم سوگلی سرمربی بین المللی میارن دیگه کیسه کش با این همه کمک بازم هیچی نیستین جام ندیده ها
    • حامی IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
      بین المللی؟؟؟؟؟؟ خدایش اینکه طرف تو هر تیمی بوده سه ماهه اخراج شده بین المللی محسوب میشه؟ همین شخص فردا برات میشه اسطوره دیگه نه؟ دست کج جون همون مربی ای که اسمش رو بردی هم فینال آسیارو دیده هم قهرمان لیگ شده پس حقشه و نوش جونش
    • کابوس کیسه پرسپولیس زلزله IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
      برای اینکه ۲جام قهرمانی لیگ و۲سوپر جام و۱ جام حذفی و۲ فینال واقعی آسیا دارد.ولی سابی تشک و فرناز و کیسه حقیر تو ۱۰ سال فقط ی جام کوپنی پاک💦 آوردن وسایل جون هم که افتخارش فرستادن تیمها به دسته پاینتره و جون فقط برا تیم کیسه که امسال سقوط آزاد را خواهد دید
    • پرسپولیسی تیر IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
      بزرگوار!ازاول این تیم محبوبت به دادش میرسیدندوواسه موندگاریش جنایت هم میکردند،اون موقع که دوچرخه سواربودندیهوحرص گرفت وشدندکاج،دیدندتیمی مثل شاهین محبوب ومردمی ترازاوناست باکمک دربارکثیف وتیمسارهای کثیف،شاهین رومنحل کردند،بخودتونم رحم نکردیدواختلافات ژاندارمری وشهربانی،ثمره اش شدتیم پاس!ادامه کثیف بودن شماکم نبودپیکان اومدبه بازارلیگ وبازیکنان پرسپولیس روجمع کردتوی خودش وفقط اصلی منش موند!تیم کثیفتون فقط این کاروانجام نداد۱۶شهریور۵۲هم به بهانه کشتی جهانی تهران یه دونه دوربین هم نداشتندتاریخ کشورثبت بشه و۶تانوش جان کردتون باقی بمونه ازبس فدراسیون درباری وتیمسارکاجی ودربارکثیف همه باهم بودندتانام کاج کثیف روبیشتربین مردم قراربدند،تازه به این کثیف بودنشون راضی نبودندوکلی زمین توی همه رشته هابه زورمفدگرفتندو چقدردختروپسرهاروبه کثافت کشوندیدبااون تیمسارای کثیف ودربارلجن و باکمک دربارشدیدثروتمندترین تیم آسیا!بعدانقلاب هم بازم نمیدونم چراسوگلی بودید،نتیجه۳بر۰به نامتون میخوردوچطوربخشیده میشدید!
  • زد لنگ IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
    هو چی گرای عوضی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی