نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
عزت پورقاز
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عزت پورقاز که بارها و بارها در زمان مربیگری کارلوس کی روش به اردوی تیم ملی دعوت شده بود می‌گوید فوتبالش تمام نشده است و می‌کوشد در فصل پیش رو ارایه گر بهترین بازی‌ها برای تیم هوادار باشد.

عزت پورقاز در حالی از تیم سپاهان جدا شد که یک فصل دیگر با سپاهان قرارداد داشت. او در مصاف هوادار با المسیمیر زننده یک گل زیبا بود تا با زعم خود ثبت کند که هنوز فوتبالش تمام نشده است.

مدافع فصل گذشته تیم سپاهان در  این باره می‌گوید: «برخی از دوستان تصور می‌کردند به خاطر فصل ناموفقی که در تیم سپاهان داشتم فوتبالم تمام شده و علت همه حوادث فصل گذشته من بودم. دیدید که گفتم سهم خود را نادیده نمی‌گیرم اما همه علت من نبودم. فوتبال با همه زیبایی‌ها بی رحم است و اگر بنا به هر دلیلی کمی دچار افت شوی همه تو را طرد می‌کنند و این تنها خودت هستی که باید به خودت کمک کنی. می‌خواهم بهترین فصل فوتبالی را در تیم هوادار داشته باشم و ثابت کنم من از نظر فنی افت نکردم و تنها یک سری از اتفاقات که شاید برخی از آن‌ها ناخواسته علیه من بود موجب شدند تا یک فصل ناموفق فوتبالی داشته باشم.»

حرف پایانی مدافع تیم هوادار این است: «من به عنوان مدافع میانی گل زدن را دوست دارم. شاید به این دلیل که قبلا مهاجم بازی می‌کردم. اگر موقعیتی برایم مهیا شود به خصوص روی ضربات ایستگاهی تلاش می‌کنم با گلزنی به تیم کمک کنم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی