پیشنهاد جدید برای جذب بازیکن جنجالی پرسپولیس/ تیم لیگ برتری خواهان گزینه خروج سرخ‌ها
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شرزود تمیروف مهاجم ازبک پرسپولیس مورد توجه باشگاه ذوب آهن قرار گرفته است.

در حالی که شایعاتی پیرامون جدایی شرزود تمیروف از پرسپولیس به گوش می‌رسد، باشگاه ذوب آهن اصفهان با ارائه درخواست به سرخپوشان پایتخت خواستار انتقال شرزود تمیروف به این تیم شده‌اند.

تمیروف که نیم فصل گذشته با قرارداد یک و نیم ساله به پرسپولیس پیوست، در طول دور برگشت تنها یک گل برای سرخپوشان به ثمر رساند و انتقادات زیادی را هم متوجه خود دید. با این حال عدم استخدام مهاجم خارجی باعث شده تا وی همچنان در پرسپولیس بماند.

این در حالی است که البته ذوب آهن امید چندانی به جذب این مهاجم ندارد و به اعتقاد آنها باشگاه پرسپولیس نمی‌خواهد تمیروف را بفروشد. با این حال باید دید رضا درویش چه تصمیمی در قبال این پیشنهاد خواهد گرفت و آیا مهاجم تیمش را آزاد می‌کند یا خیر؟

تمیروف تنها گل خود را در دیدار مقابل ذوب آهن به ثمر رساند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آرش IR ۰۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
    شمارا به خدا بفروشینش به ذوب آهن یه مهاجم خارجی دیگه بیارین جووینگوهنوزبازیکن آزاده قیمتش هم زده ۴۰۰تا۵۰۰هزاردلاربفروشینش تا نخوادکناربزارین تا یه پولی هم بهش اضافه بدین تازه یه پولی هم ازذوب آهن بگیریدصدهزاردلارتادویست هزاردلاربگیرین بزارین یه مهاجم مثل جووینگوبگیرین
  • پرسپولیس زلزله IR ۰۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
    همینطور که با اخراج اسدی خوشحالمون کردید با اخراج اینم بازهم خوشحالمون کنید بخدا نه فوتبالش نه ظاهرش نه چهرش در حد شآن وکلاس پرسپولیس نیست بیشتر شبیه رزمی کارای نقش منفیه وقتی بازی میکنه تصویرش و درگیریای فیزیکیش مشخص میشه خجالت میکشم
  • امید IR ۰۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
    اینو تو نقشهای منفی فیلمهای رزمی شرقی دیدیم بیشتر بابا یه مهاجم خوب جذب کنید کاسیانو رو بگیرید اینو رد کنید لطفا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی