عصبانیت هواداران استقلال از آجورلو؛ خوش به حال وریا که نماند این وضعیت را ببیند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در حالیکه ۱۵ روز دیگر مسابقات لیگ برتر بیست و دوم شروع می شود هواداران استقلال همچنان نسبت به وضعیت یارگیری این تیم معترض هستند.

مروری بر صفحات هواداری استقلال در فضای اینستاگرام و کانال‌های تلگرامی مشخص میکند طرفداران این تیم به هیچ وجه از وضعیت یارگیری تیمشان رضایت ندارند.

گرچه چنین شرایطی خیلی خفیف تر در جمع هواداران پرسپولیس نیز مشاهده می شود. جایی که حتی باعث شد طرفداران این تیم مقابل باشگاه پرسپولیس تجمع کنند که چرا مهاجم شش دانگ برای پرسپولیس جذب نشده است!

اما ظاهراً عصبانیت هواداران استقلال نسبت به وضعیت نقل و انتقالات این تیم شدیدتر است. آبی دوستان در فضای مجازی معتقدند مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه شان قبل از آمدن سرمربی جدید و بدون مشورت با کادر فنی فعلی تعدادی بازیکن گرفته و ساپینتوهم بعد از حضور در تیم استقلال تعدادی از بازیکنان این تیم را خط زده است و قرار است باز هم لیست خروجی دومی را به باشگاه بدهد! از طرفی از دست رفتن سعید صادقی و حضورش در تیم پرسپولیس، عدم جذب محبی یا بازیکن خارجی و خروج امیرحسین حسین زاده از کادر بازیکنان استقلال و رفتنش به شارلروا همه و همه مواردی هستند که طرفداران استقلال نسبت به آنها موضع داشته و مدیریت آجورلو در بحث یارگیری را ناکارآمد و ضعیف تلقی می‌کنند. آنها حتی از شدت ناراحتی در این باره نوشتند: «خوش به حال کاپیتان (وریا غفوری) که نماند تا این وضعیت را در استقلال ببیند.»

طرفداران استقلال همجنین با اشاره به مدت زمان کم باقی مانده تا شروع لیگ برتر (احتمالا بیست و یکم مرداد ماه جاری) معتقدند هنوز تیمشان پلی میکر ندارد و جانشین حسین زاده هم مشخص نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • سامی IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
    این چند نفر که توی این عکس خیلی معروف شدن... به بهانه هر خبری که هوادرای استقلال نارحتن ، این دوستان رو نشون میدن ، یه جورائی سلبریتی محسوب میشنD:
  • امین استقلالی دوآتیشه IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
    اتفاقا هوادار واقعی استقلال باید پشت آجرلوی کبیر و مدیرعامل تیمش بایستد. استقلال را پارسال قهرمان کرد‌ امسال بازیکنان خیلی خوبی گرفت و جلوی وریا غفوری محکم ایستاد.
    • Ali IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
      چشم طرفداران استقلال روشن بعداز واژه کبیر بعداز نام استقلال حالا یک نام دیگر هم به مدد امین دو آتشه استقلالی به واژه کبیر اضافه شد و آنهم آجورلوی کبیر است چه ازین بهتر خرجی که ندارد درتاریخ نوشته شده در زمان قاجار پول می دادن و لقب می گرفتند امااکنون جناب امین رایگان لقب کبیر اعطا می کند کسی چه می داند شایدهم رایگان نباشد و هزینه آن پرداخت شده باشد ( سطر پایانی شوخی است )
  • :) NL ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
    واقعا خبرورزشی از کجا به کجا رسیده اخه ادم میمونه بخنده یا گریه کنه با این متناتون :) خوش به حال وریا که نماند و ندید اخه :) ی جوری میگی انگار وریا کل عمرشو جوونیشو پای استقلال گذاشته، والا این تیتر شما مناسب آقایون حجازی و پورحیدری هسش و کسانی مثل جباری بزرگ و یا آقای روشن و جواد زرینچه و... منکر زحمات وریا نیستم اما اسطوره نسازید لطفا
  • علی علاقبندزاده GB ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
    لطفا ارسال کنید متشکرم
  • رامین تاج IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
    والا من از سال 70 استقلالی هستم و کاملا راضیم از آجرلو و موافق فتن وریا بودم چون فقط حاشیه داشت
    • آنتی پهلوان پنبه های معاصر IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
      من از سال ۵۵ هوادار استقلال و به نظرم وریا غفوری از معدود بازیکنان پر تعصب استقلال بوده در کنار بزرگانی مثل جباری بزرگ حجازی روشن مرحومان دانایی فرد نظری چنگیز مختاری فر نعلچگر شاهین بیانی نامجو مطلق بهتاش فریبا حسن زاده قربانی صادقی مجیدی و... حاشیه ساز مدیران بی کفایت و پیاده نظام بی منطق آنها هستند ... اجرلو را باید به حق تنها (سردار تسلیم شده) در برابر ارتش کوتوله ها در تاریخ نامید
    • رامین تاج IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
      ببین دوست عزیز وقتی بازیکنی خبرنگار میبره تو رختکن از صحبت کدرنش فیلم بگیره پخش کنا مردم قربون صدقش برن یعنی ریاکاره مگر مهدی رحمتی 9سسال کاپیتان نبود مگه نمیگفتیم زرندی رفیقشه یکبار ازینکارا کرد؟ یکبار تیمو برا پول بر تو اعتقاب؟ بازوبند تیمو در اورد پرت کنه رو زمین نوچه هاشو بیاره اکباتان تمرین تیمو بهم بریزن وریا همونه که تو خونه علی خطیر جلسه میزاشت معامله کردنو شفرو کله پل کنن اونم رحمتیو دک کنه کسی که پیجو کانال بخره با خبرگزاریا ببنده تو این دوره زمونه محبوب شماها میشه ولی وریا جانتون همونه که دوبار قبل از فینالای حذفی اعتصاب کرد دوتا جامو پروند تیم استرا صدر جدول بود اونقدر اعتصاب کرد فرار ک د رفت تیم صدرنشین فکریو با پرت کردن بازوبندو قهر وسط بازی نابود کرد تیم صدرنشینو باتموم مدیرا سر پول دعواش شد بجز سعادتمند که قراردادشو چند برابر کرد کمکش کنه بااستوری استرا برمیگرده فرهادو بیرون کنه پای پرواز تیم به قطر سوار نشد گفت تا500میلیون ندین سوار نمیشم تیمو قبل از لیگ قهرمانان اوت کرد تا چکشوبدن با هوشنگ سعادتی باند 8نفره درست کرد قراردادای پکیجی باب کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی