نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
ستاره‌ای که نه به جدایی راضی می‌شود نه به کاهش مبلغ قرارداد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرنکی دی‌یونگ با دیدن خریدهای بارسلونا به این نتیجه رسیده که دلیلی برای کاهش دستمزد او وجود ندارد.

خریدهای جدید بارسلونا در فصل نقل و انتقالات سبب تقویت احتمال جدایی فرنکی دی‌یونگ و رفتن او به به یکی از تیم های منچستریونایتد یا چلسی شده است.

باشگاه‌های انگلیسی منچستریونایتد و چلسی شرایط انتقال فرنکی دی‌یونگ از بارسلونا را به شدت دنبال می‌کنند. روزنامه اسپانیایی «اسپورت» در گزارشی نوشته با توجه به حضور فعال کاتالان‌ها در بازار نقل و انتقالات، دی‌یونگ اکنون تمایلی به کاهش دستمزدش برای ماندن در نیوکمپ ندارد.

بارسا پیش از این از جذب فرانک کیسه، آندریاس کریستنسن، رافینیا و روبرت لواندوفسکی را در این پنجره نهایی کرد و همچنین در حال مذاکره برای جذب ژول کنده از سویا است. بنابراین دی‌یونگ احساس می‌کند که باشگاه ظاهراً پول زیادی برای خرج کردن دارد پس دلیلی برای کاهش حقوق او وجود ندارد و این امر احتمال خروج این بازیکن به سمت لیگ برتر را بیشتر می‌کند. موضوع دیگر دی یونگ این است که او با کاهش مقدار قابل توجهی از دستمزدها در بحبوحه همه‌گیری ویروس کرونا موافقت کرد. این رقم به ۱۷ میلیون پوند می‌رسد که بارسا هنوز تمایلی به پرداخت آن ندارد.

به گفته «دی‌تلگراف» این موضوع برای منچستریونایتد و چلسی مشکل ایجاد می‌کند، اما این ملی پوش هالندی تا زمانی که این پول را دریافت نکند، حاضر به انتقال نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی