نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
ادعای باشگاه بوشهری علیه استقلال/ شکایت ۱۸۰ هزاردلاری برای ترانسفر قایدی
منبع: فوتبالی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه ایرانجوان مدعی شد که بابت مکانیزم رشد مهدی قایدی از باشگاه استقلال طلبکار است.

عطا وزیری سرپرست تیم ایرانجوان بوشهر در گفت‌وگویی اعلام کرد که این باشگاه بوشهری بابت مکانیزم رشد از باشگاه استقلال حدود ۱۸۰ هزار دلار طلب دارد که هنوز پرداخت نشده است.

البته مسئولان این باشگاه با مدیران قبلی استقلال در این خصوص در ارتباط بوده‌اند اما هنوز با مصطفی آجورلو مذاکره ای نداشته‌اند و پرونده‌ای علیه استقلال تشکیل نداده‌اند.

مدیران باشگاه ایرانجوان مدعی هستند که بابت انتقال یک میلیون و ۸۰۰ هزار دلاری مهدی قایدی از استقلال به شباب الاهلی، باید ۱۰ درصد از این مبلغ را دریافت کنند که این اتفاق هنوز رخ نداده است. باید منتظر ماند و دید که آیا ایرانجوان مانند پورتو، علیه استقلال نیز تشکیل پرونده خواهد داد یا این مشکل با مذاکره بین طرفین حل و فصل خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • سیرک عبده بولینگ عبده IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    باشو ویرانگر تاجی ,,این بدهی ربطی به باشگاه ابرتاج کبیر معروف به عول اسیا صاحب دبل ستاره اسیا ندارد و این بدهی باید از درامد من بابت مهندسی تونلسازی ودبل تونلسازی برای بولینگ عبده برداشت شود چون من ان تونلها را برای قوم عارنشین وحشی عبده افتتاح ودر کتاب رکوردهای گینس بنام لنگ عبده ثبت جهانی کردم پس این بدهی ربطی به ابر تاج کبیر معروف به عول جهان فوتبال ندارد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی