نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
با وجود اخبار تلخ؛ تحت هیچ شرایطی لیگ برتر تعطیل نمی‌شود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با توجه به اینکه کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال ایران از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به حالت تعیلق در آمده و امکان صدور مجوز حرفه‌ای برای هیچ یک از باشگاه‌ها وجود ندارد ممکن است لیگ برتر ایران از حالت حرفه‌ای خارج شود.

دبیر کل فدراسیون فوتبال در واکنش به این خبر و صحبت هایی که سهیل مهدی رییس کمیته مسابقات در این باره انجام داد؛ گفت:« ۵_۴ روز قبل تیم جدید مجوز حرفه‌ای را اعلام کردیم. با توجه به تعطیلی یک فصله لیگ قهرمانان و زمانی که داریم،  این تیم کار خودش را انجام می‌دهد. بحث مجوز حرفه‌ای تا هفته قبل در اختیار سازمان لیگ بود اما فدراسیون تصمیم گرفت  این بحث به فدراسیون منتقل شود. نفر جدیدی گذاشتیم و از یک هفته قبل تمام کارها زیرنظر فدراسیون در حال پیگیری است.»

با این حال بر اساس خبرهای رسیده تحت هیچ شرایطی لیگ برتر ایران تعطیل نمی‌شود و سازمان لیگ می‌تواند به برگزاری لیگ حرفه‌ای در ایران ادامه دهد. تنها در صورتی که کمیته صدور مجوز حرفه‌ای از حالت تعلیق در نیاید امکان صدور مجوز حرفه‌ای برای تیم ها وجود نخواهد داشت و عملا تیم ها مجوز حضور در بازی های لیگ قهرمانان آسیا را به دست نخواهند آورد. از آنجایی که در سال ۲۰۲۳ مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به بهانه همسان سازی با مسابقات یوفا برگزار نمی‌شود فدراسیون فوتبال امیدوار است با رای کنفدراسیون فوتبال آسیا یک بار دیگر کمیته صدور مجوز حرفه‌ای به فعالیت خود ادامه دهد.

میرشاد ماجدی به تازگی رییس جدید برای این مسابقات انتخاب کرده است و  امیدوار است این کمیته زیر نظر فدراسیون فوتبال گام های جدی برای رفع تعلیق و هم چنین صدور مجوز حرفه‌ای برای باشگاه ها بردارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی