نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
۲ انتقال هیجان انگیز در لیگ برتر ایران؛ ترکیب رویایی تیم مدعی ساخته می‌شود!
منبع: همشهری
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پروژه بازسازی تراکتور، با تمام قدرت دنبال می‌شود. تیمی که بعد از چند فصل ناامیدکننده، حالا دوباره با اراده‌ای جدی به بازار نقل و انتقالات برگشته و یک ستاره دیگر را نیز جذب کرده است.

امضای قرارداد با قربان بردیف، نشان می‌داد که آنها انگیزه‌های زیادی برای ساختن یک تیم متفاوت دارند و حالا احتمال اضافه شدن یکی از مهره‌های ثابت تیم ملی به این باشگاه، هواداران تراکتور را به وجد آورده است. سعید عزت‌اللهی بعد از ترک ملوان، دیگر هرگز در لیگ برتر ایران دیده نشده بود و حالا بعد از ۸ سال، او دوباره به فوتبال باشگاهی ایران برمی‌گردد.

سعید در این سال‌ها، ماجراهای عجیبی را پشت‌سر گذاشته است. درست مثل خود تراکتور که در این سال‌ها هرگز روندی عادی را سپری نکرده و با داستان‌های عجیبی روبه‌رو شده است. ستاره پرنوسان فوتبال ایران حالا به پرنوسان‌ترین تیم باشگاهی در لیگ برتر می‌پیوندد. یک ترکیب عجیب و جذاب که در این فصل، ماجراهای زیادی خواهد داشت.

سعید عزت‌اللهی خیلی زود خودش را به‌عنوان یک مهره کلیدی در تیم ملی تثبیت کرد اما جست‌وجوی او برای پیدا کردن یک تیم ایده آل در رده باشگاهی هیچ‌وقت نتیجه نداد. او برای مدتی به آکادمی اتلتیکومادرید رفت و سپس به عضویت باشگاه روستوف درآمد. آنژی و آمکار، تیم‌های دیگر این بازیکن در فوتبال روسیه به شمار می‌رفتند.

اروپاگردی سعید بعد از ترک روسیه آغاز شد. جایی که او به ردینگ در انگلیس، یوپن در بلژیک و وایله در دانمارک ملحق شد اما در هیچ‌کدام از این تیم‌ها نتوانست به بهترین فرم ممکن برسد. سعید بالاخره به آسیا برگشت و راهی الغرافه در لیگ قطر شد اما کیفیت او در این تیم هم مربیان باشگاه را راضی نکرد و استراماچونی هم نتوانست بهترین روزهای خوب را در رده باشگاهی برای سعید بسازد. عزت‌اللهی در این سال‌ها پیشنهادهای زیادی از فوتبال ایران داشت اما علاقه‌ای به بازگشت از خودش نشان نداده بود. حالا به‌نظر می‌رسد یک مربی سرشناس در فوتبال روسیه می‌تواند سرانجام او را به فوتبال ایران برگرداند. همکاری با قربان بردیف، انگیزه مهمی برای پیوستن سعید به تراکتور است. در سال برگزاری جام‌جهانی، سعید امیدوار است که این مقدمه‌ای برای انتقال او به یک تیم بزرگ خارجی باشد. سعید در ۲۵سالگی، هنوز فرصت خوبی برای رفتن به تیم‌های خوب فوتبال اروپا خواهد داشت.همه اینها اما به کیفیت نمایش او در جام‌جهانی بستگی خواهد داشت.

تراکتور با ترکیب سعید عزت‌اللهی و صفا هادی، صاحب یکی از هیجان‌انگیزترین خطوط میانی در لیگ بیست و دوم خواهد شد. یک ترکیب درخشان با ۲ بازیکن بااستعداد ایرانی و عراقی که در این سال‌ها چندین بار روبه‌روی هم به میدان رفته‌اند و حالا در ترکیب یک تیم دیده خواهند شد. خرید عزت‌اللهی، انتظارها از تراکتوردر این فصل را نیز بالاتر خواهد برد. این باشگاه دوباره به شکل جدی به بازار برگشته و حالا می‌تواند با خرید یکی از ستاره‌های مهم و پرتجربه تیم ملی، حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. همکاری با مربی تیم‌ساز و پروژه محوری مثل بردیف، تراکتور را در مسیر یک بازسازی درازمدتی قرار می‌دهد. با این حال جنس خریدهای باشگاه نشان می‌دهد که آنها به‌دنبال نتیجه گرفتن در کوتاه‌مدت هم هستند. آنها بعد از چند سال غیبت در کورس قهرمانی، آماده‌اند تا دوباره به رقابت برای بردن جام برگردند. درست همانطور که عزت‌اللهی امیدوار است در این فصل بازی‌های زیادی را پشت سر بگذارد و ثبات را در رده باشگاهی تجربه کند. او می‌خواهد قبل از شروع جام‌جهانی، به اوج آمادگی برسد.
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • کیون IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    طرفداران تراکتور اول باید طرز برخورد با تیم‌های مهمان را یاد بگیرند وعصر حجری برخورد نکنند بعد برن دنبال تیم داری وباشگاهداری فرهنگ خیلی مهمه که باید روی تعدادی از طرفداران تراکتور کار بشه وبراشون کلاسهای آموزشی از سطح مبتدی در خصوص آداب و نحوه میزبانی بگذارند از نون شب واجبتره
    • ساوالان IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
      اولا که طرفداران لنگ چه کسانی با چه فرهنگی هستند وچه توهینهایی به تیمهای رقیب ویا اقوام مختلف ایران می کنند زبانزد خاص وعام هستند ثانیا پررویی هم حدی داره از قبل برنامه ریزی برای سنگ پرانی می کنید سپس میندازین گردن تراکتوریها ثالثا برای شما کلاسهایی بالاتر از ادب لازم است البته می توانید ازطرفداران تیم اول تهران استقلال ویا سپاهان یاد بگیرید
    • علی IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
      اها ینی فقط تو تبریز همچین اتفاقاتی میفته اصلا تو تهران چنین داستانی رو نداشتیم اره؟؟!!!!!!!!!!!!! بد تر از ایناور شما ت تهران انجام میدین هیشکی هیچی نمیگه بد اینجا که سنگ میندازن همه میکن وای اینا چغد بی فرهنگن لطفا جو الکی نده موقعی میتونی همچین حرفی رو بزنین که شما هم از اینکارا نکنید من نمیگم کار خوبی کردنا نه دفاع نمیکنم ولی وختی میبینم اینجوری کارای خودتون عادی و روتینه ماله ما بب فرهنگی نمیتونم چیزی نگم با اینکه بازم میگم کار درستی نبود و عمل چنتا احمق و ب پای همه ننویسین با اینکه بنویسید هم مهم نیس چون کلا نظرو عقیدتون مهم نیس
  • سهیلا ایران‌زاد IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    تقویت تیم‌های پرطرفدار ایران، چون پرسپولیس، استقلال، تراکتور، سپاهان و ...، به ارتقای کیفیت فنی لیگ برتر هم، کمک می‌کند.
  • بهمن حسین پور IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    تراختور هرساله بااسن شعار میاد که ما قهرمانیم پرطرفدارترین تیمیم ووو اما آخرفصل شعارش میشود ماحذف نمیشویم ما در لیگ برتر میمانیم ووو
  • تاج کبیر IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    یه بار جشن قهرمانی گرفتن😅😅😅
  • Ali IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    کاربر به نام ساوالان : وقتی خودت هنوز ادب نداری توقع آنچه نداری رااز دیگران برای خودت نداشته باش.بعد استقلال به وکیل و وصی همچو تویی نیاز نداره وقتی خود طرفداران استقلال قبول دارند که از نظر هوادار بعد از پرسپولیس هستند تو کاسه داغتر از آش و کاتولیک تر از پاپ شدی ؟؟؟؟چی گیرت میاد از دو بهم زنی جز روسیاهی نزد خداوند و بعد نزد وجدانت البته اگر چیزی از وجدانت باقی مونده باشه و سوم منفور شدن نزد تمام تماشاگران ،چه آنکه دنبال فردو یا افرادی بدگویی کند ثابت می کند که این خصیصه و مرض بد عادت او شده وترک عادت هم باز موجب مرض است یعنی دوطرفه زیان ،پس هرکه انکی تفکر کند تو را ترک وطرد می کند تا در آتش حسد و بقیه عادات ناپسندت بسوزی ،البته بنده آرزو میکنم و از خداوند می خواهم تورا هدایت فرماید البته اگر خودت بخواهی وگر نه از خداوند هم کاری برنمی آید.
  • حمیدرضا شریفیان IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    قربون خدا برم،به قول دوستمون تراکتور فقط یه بار جشن قهرمانی برگزار کرده اونم تصنعی و نمادین!اینا اگر یه روزی بر فرض محال۵ سال،۵ سال پشت سر هم قهرمان لیگ بشن میخوان چی بگن؟این حجم از اعتماد بنفس بخدا که خیلی رو میخواد! اما از حق هم نباید بگذریم:انصافا تراکتور و طرفداراش یه نمونه مثال‌زدنی هستن واسه اون دسته از آدمایی که مشکلات انگیزشی و افسردگی حاد دارن..خاصیت درمانیشون بالاست
  • تورک IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    کی میگه پیروزی تیم دوم تهران هست پیروزی تیم چهارم تهران هم نیست لنگیا تیم اول تبلیغات هستند فقط
  • ارسلان IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    واقعآ باید تاسف خورد برای کسانی که جریان جشن تراکتور رو بازگو میکنند و خجالت نمیکشند . چون عالم و آدم شاهد بود که چه بر سر تراکتور آوردند پخش شایعه تساویه سپاهان قطعیه اینترنت اخراج عامدانه تیموریان و چندین اشتباه عمدیه فغانی جام رو زورکی از دست تراکتور خارج کردند . عوض اینکه خجالت بکشید که چه جریانات موذیانه ای تو لیگ وجود داره تازه میاین مسخره میکنید ؟ای کاش ماهم وزیر داشتیم
    • علی IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
      بنظرم فغانی با همدستی فدراسیون فوتبال حق تراکتور را ضایع کرد. یعنی حق پر طرفدارترین تیم آسیا را تبا نمود. ای کاش عدالت و انصاف به فدراسیون فوتبال برگردد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی