فدراسیون فوتبال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ابراهیم اسدی نامزد رد صلاحیت شده انتخابات روز پنجشنبه اعلام کرد گفته می‌شود یکی از نامزدها از همین حالا ۵۰ رای در مجمع دارد و قطعا رییس خواهد شد.

کمیته بدوی تایید صلاحیت نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال نام مهدی تاج رییس اسبق فدراسیون فوتبال، عزیزالله محمدی عضو اسبق هیات رییسه و رییس سابق سازمان لیگ و میرشاد ماجدی سرپرست فعلی فدراسیون فوتبال را به عنوان نامزدهای مورد تایید جهت حضور در انتخابات معرفی کرده است. این کمیته روی اسم امیررضا واعظ آشتیانی، علیرضا اسدی و محمد آخوندی سه نامزد دیگر انتخابات خط کشیده به این معنا که آنها نمی‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

دلیل خط خوردن واعظ آشتیانی مدیرعامل اسبق استقلال و معاون پیشین سازمان تربیت‌بدنی و اسدی دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال جمع نکردن ۵ امضا از اعضای مجمع در زمان مقرر عنوان شده. مساله‌ای که به هیچ عنوان مورد قبول نامزدهای رد صلاحیت شده قرار نگرفته و آنها به کمیته استیناف تایید صلاحیت‌ نامزدهای انتخابات شکایت کرده‌ و منتظر صدور رای هستند.  در میان سه نامزد باقی مانده انتخابات یکی مهدی تاج است؛ کسی که پای قرارداد ویلموتس را امضا زد و با صدور رای این پرونده در دادگاه حکمیت ورزش مشخص شده بیش از ۱۸۷ میلیارد تومان بدهی روی دست فوتبال گذاشته است.

وقتی ناخدای کشته طوفان زده فوتبال ایران همین ۳ نفر هستند!/ کاندیدایی که از حالا ۵۰ رای دارد کیست؟

دیگری عزیزمحمدی همکار سابق مهدی تاج است! نفر سوم هم میرشاد ماجدی سرپرست فعلی فدراسیون است. از مهره‌های اصلی عزل عزیزی خادم و به وجود آمدن بلبشوی فعلی در فوتبال ملی، کسی که در ۶ ماه مدیریت به عنوان سرپرست نتوانست یک بازی تدارکاتی درست و حسابی برای تیم ملی مهیا کند. در همین ۶ ماه بود که جایگاه اسکوچیچ زیر سوال رفت، بازیکنان به جان هم افتادند و ...

سوال مهم اهالی فوتبال این است: با این سه نامزد قرار است چه اتفاقی در فوتبال رخ دهد؟ اصلا وقتی نامزدها و کسانی که از نظر مراجع توانایی اداره فوتبال را دارند همین سه نفر هستند چرا انتخابات برگزار می‌شود؟ اگر ماجدی رای بیاورد که می‌شود ادامه همان ۶ ماه گذشته. اگر عزیزمحمدی و تاج هم رای بیاورند که یعنی بازگشت به سال ۹۸.

ابراهیم اسدی نامزد رد صلاحیت شده انتخابات روز پنجشنبه اعلام کرد گفته می‌شود یکی از نامزدها از همین حالا ۵۰ رای در مجمع دارد و قطعا رییس خواهد شد. اگر چنین چیزی صحت داشته باشد که اصلا هم دور از ذهن نیست، پس چرا واقعا همین یک ماه هم وقت تلف شود؟ چرا مجمع با کلی هزینه برگزار شود؟ 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مسی IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    فقط فردوسی پور وکی روش
  • شمسعلی IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    تاااج ؟!!!!!! کمبود منابع انسانی بدجوری داره بیداد می‌کنه🤪🤣 فدراسیون محله برو بیا
  • پدرام CA ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    بکدفعه از این طرفدارهای کیروش استفاده کردند میخواستن مربی ایرانی تو پای تیم ملی بکنند براشون درس نشد! آقا تاج رو اوردن که همه به تب راضی شن انقدر خودتون رو تابلو نکنید! عزیز مخمدی 50 تا رای داره. آخوندی رو هم گداشتن تو اب نمک! برگشتن تاج شدنی نیست! الان که رای صادر شده یواش بواش تمام گند کاریها و بخور بخورهاب اون دوره شروع میشه در اومدن. این جکم دادگاه ورزش (3 میلیون) قد یک اردوی کیروش به روسیه بوده! ببین چه خبر بوده!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی