نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
اختلاف نظر هواداران منچستریونایتد در مورد بازگشت فرگوسن/ این تاکتیک خطرناک است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هواداران منچستریونایتد بر سر انتصاب سر الکس فرگوسن به عنوان مشاور در باشگاه، که عصر جمعه اعلام شد، اختلاف نظر دارند.

هواداران یونایتد پس از انتشار خبر بازگشت فرگوسن به باشگاه، در توییتر نظرات خود را اعلام کردند و به نظر می‌رسد شکاف آشکاری بینشان وجود دارد و بسیاری ادعا می‌کنند که این یک گام مثبت است، در حالی که برخی معتقدند زمان آن رسیده که باشگاه راهش را از مربی اسکاتلندی جدا کند.

مربی افسانه‌ای توسط ریچارد آرنولد برای حضور در اتاق فکر باشگاه منصوب شد تا در تمام جنبه‌های اداره باشگاه مشاوره دهد و در طول بازسازی اریک تن‌هاخ از او پشتیبانی کند.

بسیاری از هواداران بر این باورند که باشگاه باید از گذشته درخشان خود فاصله بگیرد و به جای آن به آینده نگاه کند. یکی از هواداران در توییتر نوشت: «شخصاً فکر می‌کنم باید فرگی را در دوران بازنشستگی آزاد بگذاریم، او کارهای زیادی برای این باشگاه انجام داده است و باید گذشته را رها کنیم.» دیگری اضافه کرد: «باید به مربی جدید اعتماد کنیم.» یکی دیگر نوشت: «این یک تاکتیک خطرناک است. نگاه کردن به گذشته برای رفتن به جلو... صادقانه بگویم مطمئن نیستم که کار درستی باشد.» و چهارمی اضافه کرد: «دوران فرگی سپری شده و اکنون دوران تن‌هاخ است. باید از سرالکس بگذریم.» و پنجمین نظر: «اگر مغزتان کار کند باید بدانید که این فکر خوبی نیست.»

فرگوسن در پایان فصل ۲۰۱۳-۲۰۱۲ از سمت خود به عنوان سرمربی شیاطین سرخ استعفا داد و دیوید مویس جایگزین او شد. این مربی ۸۰ ساله موفق‌ترین مربی تاریخ معتبر باشگاه بوده است و ۳۸ جام ارزشمند را در عرض ۲۶ سال به دست آورد.

برخی از هواداران بلافاصله از این قرار ملاقات حمایت کردند و معتقد هستند که بازگشت او می‌تواند نشانه بازگشت به سطوح بالاتر فوتبال جهان باشد. یکی از هواداران گفت: «اگر یک دهه پیش این اتفاق می‌افتاد، حال و روزمان اینقدر آشفته نمی‌شد.» دومی از این حرکت خوشحال شد و گفت: «بالاخره هیئت مدیره یک کار درست انجام داد.» دیگری اضافه کرد: «خیلی منتظر بودیم اما بالاخره سرالکس برگشت!»

دیوید گیل (مدیرعامل سابق)، برایان رابسون (کاپیتان نمادین یونایتد) و جان مورتو (مدیر فعلی فوتبال)، به فرگوسن در این اتاق فکر ملحق خواهند شد تا آرنولد بتواند از تجربیات آنها در تمام جنبه‌های باشگاه استفاده کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی