پیش‌بینی مهم در مورد آینده فوتبال؛ تاج رئیس می‌شود و کی‌روش را می‌آورد!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

تاج با کنایه گفته مربی‌ای را برای هدایت تیم ایران می‌آورد که با او دو بار به جام جهانی‌ رفته‌ایم. این حرف عملاً نشان می‌دهد او به دنبال فراهم کردن شرایطی است که کارلوس کی‌روش را برگرداند

انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال روز هشتم شهریور برگزار می‌شود تا صندلی که پس از برکناری شهاب‌الدین عزیزی‌خادم خالی مانده، رئیس جدید خود را بشناسد؛ رئیسی که پروسه انتخاب آن سروصدای بسیار زیادی راه انداخته و حرف‌های فراوانی پیرامون گزینش سکاندار جدید فوتبال ایران بر سر زبان‌ها افتاده است. از بحث تأیید صلاحیت‌ها گرفته تا پروسه هماهنگی با یکدیگر و البته انتقاداتی که به سوابق نامزدها وارد شده است. در همین خصوص روز گذشته اطلاعات جالبی به دست ‌آوردیم که بد نیست شما هم در جریان آنها قرار بگیرید.

تاج رئیس می‌شود

اگرچه هنوز با قاطعیت نمی‌توان در مورد داستان انتخابات و روند گزینش نامزدها صحبت کرد ولی شواهد این‌گونه نشان می‌دهد که مهدی تاج، رئیس سابق فدراسیون فوتبال ایران شانس زیادی برای احراز مجدد سمت مذکور دارد. رئیس سابق فدراسیون که سال‌های گذشته در بزنگاه‌های مهم تاریخی آنها را در اختیار داشت.

محروم شدن از جام جهانی‌

تیم ملی ما در حالی راهی جام جهانی‌ ۲۰۱۸ روسیه شد که مهدی تاج هدایت این تیم را برعهده داشت ولی ما عملاً بدون رئیس فدراسیون راهی این مسابقات شدیم! تاج چند روز پیش از اعزام تیم ملی در حالی که برای ملاقات با ملی‌پوشان راهی ترکیه شده بود، دچار حمله قلبی شد و در استانبول عمل جراحی کرد. با توجه به شدت بیماری و دوران نقاهت، ملی‌پوشان بدون رئیس فدراسیون، ترکیه را به مقصد روسیه ترک کردند.

پیش‌بینی مهم در مورد آینده فوتبال؛ تاج رئیس می‌شود و کی‌روش را می‌آورد!

انتقادات فراوان بابت قرارداد ویلموتس

بدون هیچ شک و تردیدی یکی از مهمترین و بزرگترین انتقاداتی که به مهدی تاج می‌شود، بحث قرارداد او با مارک ویلموتس و شکل عجیب انعقاد آن است. قراردادی که موجب شد یک مربی ناکارآمد حالا بالغ بر ۳ میلیون یورو از فوتبال ایران طلبکار شود و این پول گزاف به راحتی هرچه تمام‌تر باید در اختیارش قرار بگیرد. جالب اینجاست که تاج در یکی از مصاحبه‌هایش مدعی شده بود ویلموتس را در حالی انتخاب کرد که در رتبه نهم مربیان جهان قرار داشت ولی کارلوس کی‌روش همان زمان عنوان هجدهم را در رنکینگ مورد نظر او مال خود کرده بود!

 بازگشت کی‌روش

مهدی تاج در یکی از آخرین مصاحبه‌های خود با کنایه گفته است مربی‌ای را برای هدایت تیم ایران می‌آورد که با او دو بار به جام جهانی‌ رفته‌ایم. این حرف عملاً نشان می‌دهد او به دنبال فراهم کردن شرایطی است که کارلوس کی‌روش را برگرداند چون در میان مربیان فوتبال ایران تنها کسی که توانست دو بار با تیم ملی ایران راهی جام جهانی‌ شود، فقط کارلوس کی‌روش است و بس. البته این شرایط فعلاً وضعیتی است که روی کاغذ آمده و تا تبدیل شدن به وضعیت عملی، راه درازی پیش‌رو دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اشکان IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    هر چند برگشتن تاج با اون قرارداد افتضاح ویلموتس اصلا جالب نیس ولی اصفهانیا رو نشناختین! زیرکی خاص موقع صحبت دارن وقتی تاج میگه فردی رو میارم که دو بار باهاش به جام جهانی رفتیم ولی اسم کی روش رو نمیاره مخصوصاً میخواد توجهات رو ببره سمت دیگه ولی بعد که رییس فدراسیون شد علی دایی رو بیاره و بگه با دایی دو بار به جام جهانی رفتیم اون موقع بازیکن بود حالا بعنوان مربی، بار سوم میریم! از الان تاج رو رییس فدراسیون و علی دایی رو مربی تیم ملی بدونین. دایی مخصوصاً قبول نکرد تا تکلیف رییس فدراسیون معلوم بشه با اومدن تاج، دایی هم قبول میکنه
  • علی IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    این فوتبال که درست نمیشه ، لااقل بزارید کیروش بیاد یه تیم ملی درست و حسابی داشته باشیم
    • کیارش US ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
      فرصت از دست رفت دیگه هیچی درست نمیشه کی روش هم‌نمیتونه معجزه کنه اگه بجای لجبازی باهاش حرفاشو گوش میکردیم و سعی میکردیم با کمک اون به فوتبال سرو سامان بدیم الان تیم محکم و قدرتمند داشتیم ولی الان باید دعا کنیم ابروریزی نشه اونایی که اسم ژاپن و کره رو میارن برن فوتبال ژاپن رو تو۲۰۱۸ ببینن بعد با فوتبال ما که فاصلش تا سعود یه شوت مهدی طارمی بود مقایسه کنن با اوضاع الان هر فوتبال هر دو کشور
  • ج IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    رد صلاحیت عزیزی خادم وتایبد تاج?. فوتبال دست گروه مافیای بزرگی است که در ارکان حکومتی و رسانه ای و ورزشی واقتصادی نفوذ بالای دارند.
    • کیارش US ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
      عزیزی خادم و ماجرای خوبان عالم رو فراموش کردین؟؟ اینا هر دو فرق چندانی باهم ندارن
  • محمد رضا IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    امیدوارم
  • محمود GB ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    کی روش خیلی بهتر از اسکوچیچه
  • عرفان IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    خیلی برای یه دقیقشه، انشاءالله کی‌روش برمیگرده
  • فوتبال روی تیغ اره IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    تیمی که تاج رو جلو فرستاده و برای تطهیر خودشون و تاج بابت قرارداد ویلموتس بهش گفتن از کیروش نام ببر تا دهان مردم رو آب بندازی خیلی کار کشته س اما درست همون زمانی که فکر میکنی همه چی ردیفه یهو .......................
  • محمد IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
    من نه طرفدار تاج خستم و نه طرفدار ویلموتس. اما این ویلموتس با تیم ملی بلژیک به عنوان صدرنشین به مرحله دوم صعود کرده . سرمربی ساحل عاج بوده. کارنامه دار بوده . خوب ما مثل عری ها رفتار کردیم و بهش زمان ندادیم باید حقش رو میدادیم . چرا همه فکر میکنن پول زور داریم میدیم؟ چرا ایرانی جماعت یاد نمیگیره به قراردادش پایبند بمونه و حق طرف مقابلش رو با رضایت بده. چرا ؟ چون حق گرفتنیه و دادنی نیست ؟ ضمنا کشوری مثل قزاقستان هر قراردادی رو قبل از امضا به تایید دادگستری و یه تیم حقوقی میرسونن . حتی قراردادهای شخصی معمولی . چرا ما دوست داریم یه نفری رو که احتمالا تخصصی هم نداره به عنوان مدیر بندازیم جلو و بهش مسئولیت بدیم ، رو کارش هیچ نظارتی نکنیم بعد که به مشکل خورد بشینیم مثل کیسه بوکس از زدنش لذت ببریم ؟ واقعا سخته این داستان ها رو یه جا تمومش کنیم؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی