تعجب ساپینتو از تصمیم سازمان لیگ در مورد دیدار استقلال - سپاهان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم استقلال در هفته نخست بازی های لیگ برتر میزبان سپاهان است و این بازی ۲۱ مرداد در استادیوم آزادی برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان لیگ این بازی با حضور ۳۰ درصدی تماشاگران تیم استقلال برگزار می‌شود.

ریکاردو ساپینتو که از سوی مترجم ایرانی‌اش روز به روز در جریان اخبار ایران قرار می‌گیرد از این موضوع ابراز تعجب کرده است و گفته در همه کشورها تماشاگران به سکوها برگشته اند و اینروزها بازی ها با حضور ۱۰۰ درصدی تماشاگران برگزار می‌شود و در ایران هم باید این چنین باشد و تیم استقلال باید در بازی با سپاهان از همه ظرفیت های استادیوم آزادی بهره ببرد.

او خرسند از این بود که استقلال به عنوان قهرمان لیگ برتر در بازی با سپاهان از تماشاگران زیادی بهره خواهد برد اما به او گفته شد طبق قوانین استقلال می‌تواند برای ۳۰ درصد از ظرفیت سکوها بلیط فروشی کند.

این خبری بود که در روزهای اخیر بارها و بارها از سوی سهیل مهدی رییس کمیته مسابقات اعلام شد. او گفت که وزارت بهداشت بیانیه جدیدی در این باره صادر نکرده است و بر اساس قوانین قبلی بازی ها با حضور ۳۰ درصدی تماشاگر برگزار می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • مجتبی هاشمی IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    ۳۰ درصد بیمار بشن بهتر ۱۰۰ درصد بیمار هستش.این منطق مسئولین کشور ما. یکی نیست بگه اگه بیماری خطرناک هست واسه همه و اگه نیست واسه هیچکس
  • تیم های آماتور تهران IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    صد در صدم که بیاین خودتو تیم آماتور تر از خودت محکوم به شکستن💛
  • حمید IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    باید به این ساپینس گفت فعلآ فاز کوسه نگیر باید عادت کنی به قوانین داخل ایران احترام بگذاری تو چکار داری چه تماشگر باشد چه نباشد تیمتو طوری هدایت کن که نتیجه بگیری مگر ترس از باخت به تیم سرورش سپاهان اونو بی طاقت کرده البته امسال سپاهان قهرمانه نه کیسه نه لنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی