نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
ادعای عجیب درخصوص دو خرید استقلال/ این بازیکن‌ها با ۴۰ برابر قرارداد ما آبی‌پوش شدند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو هیئت مدیره باشگاه نفت آبادان ادعای عجیبی مطرح کرد.

روح‌الله مفیدی عضو هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان در خصوص مواجه شدن با ارقام عجیب و نامتعارف در نقل و انتقالات گفت: بله وجود داشت. آقای زواری و حامدی‌فر فوق‌العاده بازیکنان خوبی بودند ولی فکر می‌کنم با رقمی سی چهل برابر قرارداد ما به استقلال رفتند. چیزی که از ما خواستند دو برابر سقف درنظر گرفته شده بود. امیدوارم شرایط طوری شود که در سال‌های آینده چنین مشکلاتی نداشته باشیم.

او در واکنش به سوال دیگری که چرا بودجه باشگاه صنعت نفت آبادان به مانند دو تیم دیگر استان خوزستان یعنی نفت مسجد سلیمان و فولاد خوزستان نیست، اضافه کرد: خب فولاد که داستانش مشخص است. فولاد شرکت دولتی نیست و محدودیت‌های مالی متوجهش نیست. ولی باشگاه نفت مسجد سلیمان بودجه مشابه با ما دارد. اما ما باید تشریفات اداری بیشتری را طی کنیم تا به بودجه خودمان برسیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شیش۶ IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    یعنی یکی در این مملکت نیست که دلش بحال این پولهای یامفت دولتی و در اصل پول ملت بسوزه که کیسه کشا مثل علف خرس پخش و پلا میکنند و اخرشم هیچی!واقعا حیف از این همه سرمایه که نابود چنین تیمهایی میشه.
  • Parazit IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    چاه نفت تیم حکومتی کیسه و سردار همینه
    • جام اسنپی ها هیس IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
      اره سی برابر پنجاه میلیون میشه یک میلیارد و پانصد این چه تیتر حاشیه ای میزنید چرا از هجده میلیارد سعید صادقی نمیگید، ای لنگی زرنگ
  • 4444 IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    یعنی حامدی فری که در نفت 800 میلیون قرار داد داشته الان 32میلیارد میگیره....... به قول معروف جوری پاره شو که دوخته شی..... از سر سوزش این حرفا رو میزنه. تا جای که خبر دارم قرار داد حامدی فر زیر1و400بسته شده... البته که در مقایسه با تیم لنگ که به مدیر شون لقب پرز دادن معلومه که اینا پولی نیست. وقتی صادقی 14 میلیارد پیش قرار داد میگیره تا ببنده ببینید که اونجا چه خبره. راستی فدراسیون هم گفت 10میلیارد دادیم به لنگ وسجادی هم گفت 60 میلیارد به لنگ کمک کرده...... یایا هم که خود درویش گفت 40 میلیارد قرار داد بسته......یعنی بازیکنی بوده که اینا بخوان ونتونن بگیرنش. کل سپاهان رو جارو کردن.... بازم میگن اینا نمیخان ما قهرمان بشیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی