نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
هشدار اتحادیه بازیکنان به بارسلونا/ مراقب رفتار خود با این بازیکن باشید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تحت فشار گذاشتن هافبک هلندی از سوی بارسلونا برای جدایی از این باشگاه باعث حساسیت اتحادیه بازیکنان شده است.

اتحادیه بازیکنان حرفه‌ای فوتبال جهان رفتار باشگاه بارسلونا با فرنکی دی‌یونگ را زیر نظر دارد و در صورتی که مدیران بارسا بر این بازیکن برای جدایی یا کاهش دستمزد فشار بیاورند، وارد عمل خواهد شد.

بارسلونا در پنجره نقل‌وانتقالات تابستان به دنبال فروش فرنکی دی‌یونگ هلندی با مبلغ بالا است و در صورتی که موفق به فروش او نشود، تلاش خواهد کرد تا دستمزد این بازیکن را کاهش دهد. این در حالی است که ستاره هلندی تمایلی به جدایی و کاهش دستمزد خود ندارد و حتی به مدیران باشگاه گفته است که اگر آن‌ها فشار بیاورند، ۱۷ میلیون بدهی باشگاه بابت دستمزد را طلب خواهد کرد.

بارسا در تابستان امسال خریدهای زیادی انجام داده و به همین دلیل نیاز مبرم به فروش چند بازیکن دارد. در همین رابطه رسانه‌های اسپانیایی نوشته‌اند که بارسلونا شدیداً دی‌یونگ را تحت فشار گذاشته و از هر ابزاری استفاده می‌کند تا او از این تیم جدا شود.

نشریه «تایمز» در گزارشی نوشته افرادی از داخل اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای تایید کرده‌اند که وضعیت بارسا و دی‌یونگ را به طور دقیق زیر نظر دارند. آنها گفته‌اند چنین موقعیت‌هایی همیشه در باشگاه‌ها اتفاق می‌افتد و نشانه‌ای از یک سیستم شکست خورده است.

چندی قبل گری نویل از دی یونگ خواست تا از بارسلونا به دلیل عدم پرداخت دستمزدش شکایت کند زیرا این باشگاه دستمزد بازیکنان جدید خود را بالا برده است. همه این‌ها در حالی است که منچستریونایتد برای جذب این بازیکن ۲۵ ساله با بارسلونا به مبلغ ۶۳ میلیون پوند به توافق رسیده است، اما او به شیاطین‌سرخ گفته است که تابستان امسال به اولدترافورد نخواهد رفت و ترجیح می‌دهد در بارسلونا بماند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی