نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
گزینه داخلی سرخ‌ها در خط حمله؛ مهاجم لژیونر در لیست خرید پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گفته می‌شود یونس دلفی گزینه یحیی گل‌محمدی برای خط حمله پرسپولیس است.

محمد محمدی در تازه‌ترین مصاحبه خودش اعلام کرد باشگاه پرسپولیس هم با مهاجمان خارجی و هم داخلی در حال مذاکره است. پس از مصاحبه معاون باشگاه پرسپولیس برای خیلی‌ها این سئوال پیش آمد که مهاجم ایرانی مد نظر یحیی گل محمدی چه کسی است؟

شنیدیم ظاهرا گزینه مورد نظر سرمربی پرسپولیس یونس دلفی است. اولین بار اسم این مهاجم در استقلال خوزستان شنیده شد. او در این تیم آنقدر خوب کارکرده که مشتری‌های بسیاری از لیگ ایران به دنبال جذب او بودند که با مخالفت اعضای هیئت مدیره حتی انتقال او به یک تیم ایتالیایی هم منتفی شد. در فصل نخست حضور او در استقلال خوزستان تنها دقایق کمی به او بازی رسید. اما پس از پایان فصل از سپاهان پیشنهاد دریافت می‌کند. باشگاه استقلال خوزستان برای رفتن او به سپاهان ۵۰۰ میلیون تومان رضایت‌نامه درخواست کرد که سپاهان موفق به پرداخت این مبلغ نشد. در نهایت در سال ۲۰۱۹ به لیگ بلژیک و تیم رویال شارلوا با مدیریت خانواده بیات پیوست و نتوانست در شارلوا بازی‌های خوب خود را تکرار کند تا سرانجام در سال ۲۰۲۰ با قراردادی قرضی به گوریتسا پیوست. سال گذشته نیز برخی از رسانه‌ها خبری مبنی بر توافق پرسپولیس با یونس دلفی منتشر کردند.

این مهاجم جوان که با استقلال خوزستان به فوتبال ایران معرفی شد، در خرداد ماه  و در بازار شایعات به پرسپولیس لینک شد منتهی گفته شد حتی ویدیویی در فضای مجازی از این بازیکن منتشر شده بود که او در جمع نزدیکانش به نوعی پیوستن به پرسپولیس را تایید کرده بود. با این حال یونس دلفی به پرسپولیس نیامد تا همه چیز در حد حرف باقی بماند.

 اما حالا شنیده می‌شود ماجرا کمی جدی تر از سوی باشگاه پرسپولیس و خود یونس دلفی دنبال می شود. در سال منتهی به جام جهانی این مهاجم جوان بدش نمی‌آید به ایران بازگشته و در پرسپولیس توپ بزند. دلفی خوب می‌داند بازی در لیگ برتر ایران و به ویژه پرسپولیس می‌تواند به او کمک کند.

پرسپولیس در حال حاضر با مشکل مهاجم روبروست و یونس دلفی در صورت پیوستن به این تیم پرطرفدار حتی می‌تواند از همان هفته اول فیکس باشد اما باید دید این نقل و انتقال انجام می‌شود یا همچون سال گذشته در حد حرف باقی خواهد ماند؟!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • سورن DK ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    :/
    • Sepahan IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
      دقیقا درست میگی باهات موافقم😅
  • abbas IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    گزینه خوبیه
  • محمد IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    دوماه..امروز.فردا.میکنند.برای.گرفتن.مهاجم.دروغ.پشت.دروغ.ازاین.سران.پرسپولیس..بهانه.های.واهی.تحریم.نشد.پول.بفرستی.هی.پشت.سرهم...مصدوم.میشه.وهزاران.بهانه.الکی.دیگه..استعفا.بدید.بگید.عرضه.گرفتن...یه.مهاجم.نداریم.ماسران.پرسپولیس.هوادارا.سرکارنذارید.یه.روز.عکس.فلان.مهایم.برزیلی..فرداش.عکس.یه.نفر.دیگه.دروغ.پشت.دروغ..باید.هوادارای.پرسپولیس..بیاند.دمع.باشگاه.بگند.ادم.بی.لیاقت.نمی.خایم.نمی.خایم.استعفا.استعفا...اگربه.یه.خری.که.ازبغل.چاله.بخاد.ردبشه.بگی.اینجا.رد...نشود.برادفعه.بعد.اون.جاله.ببینه.راشو.کج.میکنه.تاتوچاله.پاش.نره.
  • !! IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    اینهمه بازیکن میخواندچیکار؟؟؟بابا11نفربیشترنمیتونیدتوزمین بیارید
  • مهدی بیابی DE ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    بابا شیتیل دلال مو مصنوعی بد اخلاق اگه تو نربی هستی یه تیم بدون بازیکن بگیر ببینیم چندمش میکنی آشغال چند تا بازیکن میخای بسه دیگه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی