کارما در لالیگا!/ وقتی ستاره بارسلونا به رئال‌مادرید طعنه زد، اما ...
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هزینه بالای بارسلونا در نقل و انتقالات باعث شده تا هواداران رئال مادرید با یادآور شدن مصاحبه ای قدیمی از جرارد پیکه، به وی طعنه بزنند.

بارسلونا تابسان گذشته به دلیل مشکلات مالی فعالیت خاصی در نقل و انتقالات تابستانی نداشت ولی شرایط امسال آنها کاملا متفاوت است. بارسلونا فرانک کسیه و آندریاس کریستنسن را به عنوان بازیکن آزاد جذب کرد و برای رافینیا، روبرت لواندوفسکی و ژول کونده نیز با احتساب پاداش‌ها و بندهای متغیر، تقریبا ۲۰۰ میلیون یورو هزینه کرد.

این پایان کار بارسلونا نیست و جذب برناردو سیلوا، سزار آسپیلیکوئتا و مارکوس آلونسو نیز در دستور کار قرار دارد. فعالیت زیاد بارسلونا در نقل و انتقالات، باعث شگفتی شده چرا که تصور می‌شد مشکلات اقتصادی مانع بزرگی در راه جذب بازیکنان بزرگ باشد ولی فروش ۲۵ درصد از حق پخش بازی‌های بارسلونا توانسته دست باشگاه در نقل و انتقالات را کاملا باز کند. ریخت و پاش‌های بارسا باعث شده تا رئالی‌ها مصاحبه ۹ سال پیش جرارد پیکه را یادآور شده و به وی کنایه بزنند.

پیکه سال ۲۰۱۳ و پس از هزینه ۱۶۰ میلیون یورویی رئال برای جذب گرت بیل، ایسکو و آسیر ایارامندی گفته بود: «رئال پس از یک سال بدون جام، برای سه بازیکن ۱۶۰ میلیون یورو هزینه کرده است. بارسا هرگز نمی‌تواند چنین کاری انجام دهد و ما باشگاهی متفاوت نسبت به رئال مادرید هستیم. واضح است که می‌توانیم برای یک بازیکن مثل نیمار ۶۰ تا ۷۰ میلیون یورو هزینه کنیم ولی نه برای جذب سه یا چهار بازیکن. ما باشگاهی فقیر نیستیم ولی روی استعدادهای آکادمی لاماسیا تکیه داریم. ما اینچنین به مصاف رقبای متمول می‌رویم.»

لازم به ذکر است که رئال تاکنون آنتونیو رودیگر را به عنوان بازیکن آزاد و اورلین شوامنی را با ۸۰ میلیون یورو از موناکو جذب کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی