نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
یکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۱
۳ |
۵
«هیچکدام» هم از تاج بهتر است هم از ماجدی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در بسیاری از انتخابات‌ها در ایران جای گزینه «هیچکدام» خالی است به ویژه در ورزش که تبعات جولان افراد ناکارآمد در آن همچنان هویداست.

آرش محمدی؛ «به نظر شما کدامیک برای ریاست فدراسیون فوتبال مناسب‌تر است؟» نزدیک ۳۰ هزار نفر در این نظرسنجی شرکت کردند و ۶۲ درصد به گزینه «هیچکدام» رأی دادند. یعنی حدود ۱۸ هزار نفر هیچ یک از گزینه ها را به عنوان گزینه مناسب ریاست فدراسیون قبول ندارند.

دلیلش البته چندان دور از ذهن نیست؛ یک نگاه گذرا به گزینه ها و مروری اجمالی به عملکردشان کافیست تا شما هم گزینه هیچکدام را انتخاب کنید.

در این نظرسنجی مهدی تاج به عنوان اصلی ترین گزینه انتخابات فقط ۱۸ درصد رای آورده که آن هم احتمالا صدقه سری وعده بازگرداندن کی روش است. میرشاد ماجدی سرپرست کنونی فدراسیون ۱۳ درصد به دست آورده که آن هم به احتمال فراوان رأی استقلالی هاست وگرنه او هم گل چندانی به سر فوتبال نزده است. عزیز محمدی هم در این نظرسنجی ۵ درصد رأی آورده که هر چه دنبال دلیلش گشتیم به جایی نرسیدیم.

در هر صورت نتیجه نظرسنجی سایت خبرورزشی گواه این ادعاست که دوستداران فوتبال از همین الان به نتیجه انتخابات فدراسیون خوشبین نیستند که اگر غیر از این بود گزینه «هیچکدام» دو برابر مجموع آرا تاج و ماجدی رأی نمی آورد.

اساساً در بسیاری از انتخابات ها در ایران جای گزینه «هیچکدام» خالی است به ویژه در ورزش که تبعات جولان افراد ناکارآمد در آن همچنان هویداست.

«هیچکدام» هم از تاج بهتر است هم از ماجدی!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شایان IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    خبر ورزشی هم میدونه میرشاد ماجدی کیسرو قهرمان کرد
  • علی از تبریز IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    کلا تو فوتبال ایران من چندتا مدیر نمونه نمیشناسم.یکی داریوش مصطفوی دکتر دادکان اکبر غمخوار مدیرعامل پیشین پرسپولیس دکتر علیرضا اسدی و شهاب ادین عزیزی خادم بود که اونم کله پاش کردند
  • آبی رنگ عشقه IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    یک هیچکدام هم برای نظرسنجی ستاره لیگ برتر می گذاشتید که ما هم بتوانیم رای بدهیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی