نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
دستور غیرمنتظره ساپینتو/ بازیکن ملی‌پوش از اردو خارج شد!
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از بازیکنان استقلال که روز گذشته خود را به اردوی تیم ملی ایران معرفی کرده بود، با تصمیم ریکاردو ساپینتو از تیم ملی جدا شد.  

امیرعلی صادقی، وینگر جوان استقلال روز گذشته همراه با رضا سعیدی فر به اردوی تیم ملی امید ملحق شد و امروز در وعده ناهار نیز همراه با تیم ملی بود اما با تصمیم ساپینتو، اردوی ایران را ترک کرد!  

هنوز علت احضار این بازیکن به اردوی استقلال مشخص نیست اما دیگر بازیکن استقلال یعنی سعیدی‌فر در اردو حضور دارد.  

از سوی دیگر تیم‌های پرسپولیس، تراکتور و سپاهان نیز بازیکنان اصلی خود را در اختیار تیم ملی ایران قرار نداده‌اند و فقط با حضور برخی بازیکنان نیمکت نشین موافقت کرده‌اند.  

در حال حاضر هفت بازیکن در اردوی تیم ملی حضور ندارند و با توجه به مصوبه هیات رییسه فدراسیون فوتبال که تیم‌ها را ملزم به دادن دو بازیکن به تیم ملی می‌کند، باید انتظار واکنش بعدی این فدراسیون نشست.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضا IR ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    در نقل وانتقالات امسال یک چیز عجیب است بهتراست فدراسیون به آن ورود کند اکثربازیکنانی که به پرسپولیس می پیوندند علنا" میگویند به دلیل اینکه میخواهیم مسافر جام جهانی باشیم به این تیم آمدیم یا میاییم مانند اسماعیلی فر ، صادقی (که استقلالی بود و مذاکراتش با پرسپولیس لو رفت و اخیرا یونس دلفی و درچند سال گذشته هم دیدیم امثال فرجی و حتی سرلک و ... که برخی در پرسپولیس نیمکت شدن ولی به تیم ملی دعوت میشدند حتی اگر یک دقیقه هم بازی نمیکردن و این معضل حق خیلی از بازیکنان شایسته که لایق بودن را پایمال میکرد و همگان میدانند که سرچشمه این آفت جدید فوتبال دلالهایی هستند که برخی از آنان حتی بعنوان کادر تیم ملی و گاها یا سابقه حضور همزمان در تیم پرسپولیس و تیم ملی را دارند لطفا بخاطر حفظ آبروی ایران دست این دلالان را از فوتبال ایران کوتاه کنید که سرمربی تیم ملی هم غلام حلقه بگوش آنان است البته اگر غیراین بود مربیانی در ایران داریم که سرمربی خارجی تیم ملی حتی انگشت کوچیکه آنان نمیشود و از کوچکی و بی دانشی و ... این سرمربی نهایت سواستفاده میشود
  • mahdi IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    تیم های دیگر هم به تیم ملی بازیکن ندادند اما بازیکن استقلال را محروم کردند لعنت به مافیای حکومتی
  • محمد IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    رضا سعیدی فر نه سینا سعیدی فر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی