رفتارهای عجیب و غریب رونالدو ادامه دارد/ کریستیانو؛ یک حرفه‌ای بی‌کلاس/ پادشاه رفت!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد که کریستیانو رونالدو قبل از پایان بازی دوستانه منچستریونایتد با رایو وایکانو، ورزشگاه را ترک کرده است و این امر باعث تشدید گمانه‌زنی‌ها در مورد آینده او در اولدترافورد شد.

رونالدو می‌خواهد از باشگاه جدا شود زیرا یونایتد در این فصل لیگ قهرمانان اروپا حضور ندارد. او در ۴۵ دقیقه اول بازی دوستانه یکشنبه مقابل رایو وایکانو به میدان رفت و با استقبال پرشور هواداران یونایتد روبه‌رو شد. اما یکی از هواداران یونایتد دو عکس از رونالدو در خارج از ورزشگاه را در توییتر منتشر کرد و مدعی شد که ستاره پرتغالی قبل از سوت پایان بازی از ورزشگاه خارج شد.

هوادار نوشت: «پادشاه رفته است»، و یک اموجی گریه هم در کنارش گذاشت. دیگری نوشت: «احتمالاً آخرین باری است که او را در اولدترافورد می‌بینیم و گفتنش دردناک است.»

رفتارهای عجیب و غریب رونالدو ادامه دارد/ کریستیانو؛ یک حرفه‌ای بی‌کلاس/ پادشاه رفت!

اما همه هواداران یونایتد با ناراحتی به این عکس واکنش نشان ندادند. یکی از هواداران یونایتد گفت: «این مرد چه بی‌احترامی از خود نشان می‌دهد، حتی [پل] پوگبا هم اینقدر بی‌احترامی نکرده بود.» یکی دیگر نوشت: «نمی‌توان عنوان کرد که چقدر این قضیه برای رونالدو بد است، هم از نظر حرفه‌ای بودن و هم الگویی برای جوانانی که امروز بازی می‌کنند. مهم نیست کی هستی. برو به سطل آشغال!» دیگری فقط نوشت: «خجالت‌آور است.» سایر کاربران نیز واکنش نشان دادند و یکی نوشت: «این رفتار غیر قابل قبول است»، و دیگری رونالدو را «حرفه‌ای بی‌کلاس» خطاب کرد.

علیرغم اینکه رونالدو اصرار به رفتن دارد، یونایتد قبل از مسابقه ویدیویی از ورود رونالدو را در توییتر خود به اشتراک گذاشت با عنوان: «کریستیانو در حال ورود به اولدترافورد.»

او در ترکیب اصلی بازی مقابل تیم اسپانیایی قرار گرفت اما با زدن شوتی به سمت سکوها، نشان داد که چندان هم آماده نیست و پس از عملکرد بی‌حوصله و بی‌تاثیرش، آماد دیالو در نیمه دوم جایگزین او شد. این بازیکن جوان به محض ورود و در دقیقه سوم گلزنی کرد، اما آلوارو گارسیا بازی را به تساوی کشاند.

رفتارهای عجیب و غریب رونالدو ادامه دارد/ کریستیانو؛ یک حرفه‌ای بی‌کلاس/ پادشاه رفت!

خروج رونالدو از اولدترافورد قبل از سوت پایان بازی، خشم بیشتری را متوجه او کرده است. باید صبر کرد و دید رونالدو یکشنبه آینده چه نقشی در بازی افتتاحیه فصل لیگ برتر یونایتد مقابل برایتون خواهد داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی