نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵
۱ |
۵
علیرضا بیرانوند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دروازه‌بان تیم پرسپولیس در صحبت‌های کوتاهی با دو دروازه‌بان تیم ملی جوانان از آنها خواست برای بهتر شدن سخت تلاش کنند.

علیرضا بیرانوند روز گذشته در کمپ تیم‌های ملی پیش از اینکه در زمین شماره دو و برای بازی با تیم امید حاضر شود به تمرینات تیم ملی جوانان رفت و با صمد مرفاوی دیدار کرد. او هم چنین دقایقی کوتاه برای دو دروازه‌بان تیم ملی جوانان صحبت کرد و با آنها عکس یادگاری گرفت.

دروازه‌بان تیم پرسپولیس در صحبت‌های کوتاهی با دو دروازه‌بان تیم ملی جوانان از آنها خواست برای بهتر شدن سخت تلاش کنند. علیرضا بیرانوند خطاب به آنها گفت: خیلی‌ها الان اینجایی که من حضور دارند می بینند و تصور می کنند به آسانی و تنها به تمرین به اینجا رسیده ام اما برای رسیدن به این موقعیت سختی‌های زیادی کشیدم و این تنها تمرین نبوده که من را به اینجا رسانده است. نکته جالب اینکه علیرضا بیرانوند به این دو دروازه‌بان گفت باید تلاش کنند تا به دروازه‌بان بهتری نسبت به او تبدیل شوند و نباید الگوی آنها علیرضا بیرانوند باشد.

بعد از این گپ کوتاه علیرضا بیراوند به سمت زمین شماره ۲ کمپ تیم‌های ملی رفت تا مهیای بازی با تیم امید شوند و دو دروازه‌بان تیم ملی جوانان هم برای بازی دوستانه با تیم مس شهر بابک شروع به گرم کردن کردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه افکن IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    دمت گرم علی بیرو دل پاکی داری من به تو لر باغیرت بعنوان هوادر تیم پرسپولیس افتخار می کنم وچون حسود نیستی وتجربیات خود را خالصانه در اختیار این جوان می گذاری برات آرزوی سلامتی ودرخششش مثل جام جهانی قبلی را دارم بی شک بهترین دروازه بان حال حاضر آسیا هستی چون سخت تمرین می کنی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی