نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
ادعای مربی‌ای که از باشگاه‌های سابقش غرامت سنگین گرفته/ پول؟ برای من اهمیتی ندارد!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، می‌گوید حاضر است قراردادش با این باشگاه را تمدید کند.

آنتونیو کونته پاییز سال گذشته به تاتنهام آمد و جانشین نونو اسپیریتو سانتو روی نیمکت این تیم شد. این مربی ایتالیایی موفق شد در رقابتی سخت با آرسنال و در میان ناباوری بسیاری از فوتبال‌دوستان و حتی هواداران تاتنهام، سهمیه حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده را برای این تیم به ارمغان بیاورد. 

او در گفتگو با فوتبال لندن درباره شرایط قراردادش با این باشگاه اظهار داشت: «صادقانه باید بگویم که در طول دوران مربیگری، قرارداد هرگز برایم اهمیتی نداشته است. من نیازی به امضای قرارداد به مدت یک، دو یا سه سال ندارم. این موضوع ممکن است به باشگاه هم فشار بیاورد.»

کونته با ابراز رضایت از شرایطش در تاتنهام گفت: «من بسیار خوشحال هستم. ما در کنار هم خیلی خوب کار می‌کنیم. یک سال قرارداد بیشتر یا کمتر چیزی را تغییر نمی‌دهد. ما مطمئنا می‌خواهیم به پیشرفت ادامه دهیم و یک دستاورد مهم را در این باشگاه در کنار هم خلق کنیم.»

سرمربی تاتنهام با اشاره به تصمیمش برای تمدید قرارداد اضافه کرد: «اگر شرایط به همین منوال پیش برود، من هیچ مشکلی برای تمدید قرارداد ندارم چون رابطه خوبی با بازیکنان، مدیر ورزشی و رییس این باشگاه دارم و امیدوارم که این روند همچنان ادامه پیدا کند. تکرار می‌کنم، من مربی‌ای نیستم که نیاز به امضای قرارداد برای پول داشته باشد.»

این مربی ایتالیایی درباره شرایط هری کین ادامه داد: «مطمئنا باشگاه به دنبال تمدید قرارداد با بهترین بازیکنانش است. همه به خوبی می‌دانند که کین برای ما بسیار مهم است. از نظر من او بسیار خوشحال است و احساس خوبی از حضور در این تیم دارد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی