نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
بازتاب جهانی نمایش تمسخرآمیز هالک دروغین ایرانی/ داور او را از تحقیر بیشتر نجات داد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نمایش عجیب و تمسخرآمیز سجاد غریبی در مبارزه با رقیب قزاقستانی‌اش انتقادات زیادی را همراه داشته است.

هالک ایرانی کمتر از ۲ دقیقه در اولین بازی خود در بوکس دوام آورد و توسط رقیب سنگین وزن قزاق خود ناک اوت شد. این دو، مدت‌ها خواستار مبارزه با یکدیگر بودند و سرانجام ماه گذشته با امضای قراردادی این مسابقه نهایی شد.

این مسابقه برای شش راند دو دقیقه‌ای برنامه‌ریزی شده بود، ولی در همان راند اول هالک بادکنکی ایرانی شکست خورد و نتوانست به مبارزه ادامه دهد. 

هیچ‌کدام از این افراد جرأت نداشتند لباس‌های خود را برای این مبارزه درآورند. مدت‌ها شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه عکس‌های سجاد غریبی در شبکه‌های اجتماعی که ماهیچه‌های باورنکردنی را نشان می‌داد ویرایش شده‌ است، به همین دلیل او شب گذشته تی‌شرت را از تنش خارج نکرد.

در این مبارزه از همان دور اول مشخص بود که تیتان - با نام واقعی جومانوف آلمات باخیتوویچ - بسیار آماده‌تر از غریبی است. غریبی تنها یک مشت توانست به سمت حریفش بزند و در واقع به طور مداوم پشت خود را به حریفش کرده بود و در همان دقیقه اول ناک اوت شد.

او به بازی برگشت ولی ضربه بعدی او را ناک داون کرد و نتوانست دیگر ادامه دهد.

سایت asianmma نیز نوشت: هالک ایرانی شب گذشته اولین بازی خود را در بوکس انجام داد. به طرز عجیبی او برای مبارزه با رقیب اینستاگرامی تایتان قزاقستان از درآوردن پیراهن خود امتناع کرد!

برای مردی که شهرت خود را با انتشار عکس‌های برهنه برای به نمایش گذاشتن، هیکل چشمگیر خود به دست آورد، به نظر می‌رسد که شرایط بدنی او با آنچه در عکس‌ها به نمایش گذاشت فرق دارد. او اصرار داشت که برای این مبارزه تی‌شرت بپوشد که در راند ابتدایی نیز مبارزه به پایان رسید.

خیلی زود مشخص شد که سجاد غریبی هیچ ایده‌ای برای بوکس کردن ندارد. داور مسابقه را لغو کرد و او را از تحقیر بیشتر نجات داد. این یک نمایش شرم آور از مردی بود که به نظر می رسد چندان اهل بدنسازی نیست، چه برسد به یک بوکسور.

سجاد غریبی هنوز نزدیک به یک میلیون فالوور اینستاگرام دارد و احتمالاً برای این مبارزه پول قابل توجهی به دست آورده است، اما این پول نقد به قیمت نشان دادن تصویر واقعی او به دست آمد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • 4444 IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    والا شما خبرگزاریا گندش کردین یارو رو، هی رپورتاژ رفتین براش
    • میلاد IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      در اینستاگرام شهرت و معروفیت مهمتر از ابرو هستش. سجاد غریبی به هدفش که شهرت و جذب فالوئر بیشتره رسید .که باعث میشه درامد تبلیغاتیش بیشتر بشه.
  • ساوالان IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    اشی هست که خودمان پختیم!!!!! وقتی در فضای مجازی دنباله رو هر خیمه شبازی می رویم.. عاقبت این می شد...وقتی طرف بلد نیست دو کلام حرف بزند . نه تخصص دارد و نه سواد لازم. در یک مجلس احسن احسن می گویم. واژه استاد هم از بغل اش رد می کنیم.. می شود همان توهم دانایی! طرف دیگه در رشته فلاسفه از ارسطو جلو می زند پس فردا یک صندلی مدیریت مهم را این فرد اشغال می کند. و مصیبت اغاز می شود!!!!!! برای هر ایرانی از نان شب واجبتر هست . به این مدل افراد پر بال ندهند... ابروی وطن بیشتر از جان ادمی هست!!!!!! پدر فضای مجازی بسوزد که عده ای را صحرانورد کرد!!!!!!!!! الان این پیشکسوت فوتبال را ببینید . خدا وکیلی حرف هایی می زنند مرده خنده اش می گیرد . مثلاا دنبال فالوور هستند . کری دهه شصتی می خوانند برای بچه های امروزی ......!!!!!!!!!!!! بعضی ها انقدر از فالوور خوششان می اید. که حاضر هستند مثل این بشر کتک بخورند ولی اون قلبه قرمزه زیاد باشه!!!!!!!
  • آراز IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    میشه این همه ازاین لپ لپ بادکنکی سوژه ندین وگندش نکنین ضمنا این پلاستیک پدرمادر نداره که جمش کنن کمترآبروریزی کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی