نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
ژرژ مندس دست بردار نیست/ نهایت تلاش برای جدایی رونالدو از منچستریونایتد و یافتن تیم جدید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کریستیانو رونالدو می‌خواهد از منچستریونایتد جدا شود و خودش و مدیر برنامه‌اش بر این اتفاق اصرار شدید دارند.

ژرژ مندس مدیر برنامه‌های کریستیانو رونالدو نهایت تلاش خود را می کند تا باشگاه منچستریونایتد را قانع کند که آنها مجوز جدایی فوق ستاره پرتغالی را صادر کنند.

رونالدو بعد از یک فصل حضور در منچستر یونایتد، درخواست خود برای جدایی از شیاطین سرخ را به مسئولان اولدترافورد اعلام کرده است. مدیران یونایتد اما موافق جدایی این بازیکن نیستند و گفته‌اند به هیچ وجه اجازه خروج به کریس نخواهند داد.

رونالدو به شدت خواهان آن است که در فصل جدید برای تیمی بازی کند که در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد. این بازیکن ۳۷ ساله اما پیشنهادی از سوی تیم‌های مطرح اروپا ندارد و با این شرایط احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد بسیار اندک است.

با این حال ژرز مندس، مدیر برنامه‌های رونالدو، در تلاش است تا هر طور شده سران یونایتد را قانع کند و بعد هم برای او تیم جدیدی پیدا کند. این موضوع را روزنامه انگلیسی «دیلی میل» در گزارشی نوشته و خبر داده که با وجود بازگشت رونالدو به تمرینات و حضور ۴۵ دقیقه‌ای در بازی دوستانه برابر رایو وایکانو، تلاش‌ها برای جدایی او همچنان جریان دارد و مندس و کریس هنوز تسلیم نشده‌اند.

این در حالی است که رونالدو در جریان بازی منچستریونایتد برابر رایو وایکانو، خیلی زود ورزشگاه را ترک کرد و عملاً نارضایتی خود را از حضور در این تیم نشان داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی