نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
حرف‌های غیرمنتظره‌ ستاره‌ای که قرار بود در لیست مازاد باشد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در صورت توافق برای کاهش دستمزد در فصل جدید، احتمالا میرالم پیانیچ برای بارسلونای تحت هدایت ژاوی به میدان خواهد رفت.

میرالم پیانیچ، هافبک ۳۲ ساله و بوسنیایی که تا سال ۲۰۲۴ با بارسلونا قرارداد دارد، حاضر است دستمزد خود را برای ماندن در این باشگاه برای فصل بعد کاهش دهد. ارتباط خوب این بازیکن با تجربه با ژاوی هرناندز در طول تور آمریکا، کلید اصلی تصمیم پیانیچ برای ماندن در نوکمپ به شمار می‌آید. در واقع او می‌خواهد برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت بارسلونا رقابت کرده و بالاخره بعد از دو سال خودش را در این تیم ثابت کند. دستمزد فعلی میرالم پیانیچ از نظر مدیران باشگاه بالاست و به همین دلیل آنها تمایلی به حفظ این بازیکن ندارند، اما با کاهش حقوق همه چیز تغییر خواهد کرد و امکان ماندن او فراهم می‌شود.

پیانیچ که در سال ۲۰۲۰ و از یوونتوس به بارسلونا ملحق شد، در اولین فصل و زیر نظر رونالد کومان اصلا شرایط خوبی را تجربه نکرد و در اغلب مسابقات نیمکت و حتی سکونشین بود. پس از اتمام فصل اول، این ستاره تکنیکی به بشیکتاش قرض داده شد و آنجا نیز اوضاع برای این بازیکن چندان مساعد پیش نرفت. اما میرالم پیانیچ اخیرا و در تور آمریکا برابر یوونتوس فرصت بازی در ترکیب بارسلونا را پیدا کرد و البته مورد تمجید ژاوی نیز قرار گرفت.

سرمربی بلوگرانا در این رابطه گفت: «من سبک کار او را خیلی دوست داشتم. میرالم پیانیچ در مرکز میدان نمایش خوبی داشت. او دیدگاه منحصر به فردی دارد. پیانیچ بازیکن بزرگی است و از نظر فنی کیفیت بالایی دارد.» بدین ترتیب حالا شرایط ماندن این ستاره بوسنیایی در نوکمپ فراهم شده و اگر پیانیچ حاضر به کاهش دستمزدش باشد، احتمالا در فصل پیش رو، او را در ترکیب کاتالان‌ها خواهیم دید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی