نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
واکنش جالب اسطوره قرمزها به اتفاقات تابستان/ سرمربی تیم، بهترین خرید بود!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لوئیس ساها، مهاجم سابق منچستریونایتد، متقاعد شده که اریک تن‌هاخ، می‌تواند در اولدترافورد موفقیت‌های زیادی را به ارمغان بیاورد.

بعد از ناکامی در یک دهه اخیر و تماشای درخشش رقبای سنتی، این بار منچستریونایتد برای بازگشت به جاده موفقیت با اریک تن‌هاخ، سرمربی هلندی و سابق باشگاه آژاکس، به توافق دست یافت و پروژه خود را به او سپرد. بر خلاف برخی از هواداران و کارشناسان بدبین، لوییس ساها به موفقیت اریک تن‌هاخ در یونایتد امیدوار است و تصور می‌کند بازیکنان تیم از کار کردن با این سرمربی لذت می‌برند.

لوئیس ساها به نشریه «دیلی میل» گفت: «من فکر می‌کنم اریک تن‌هاخ تاکنون بهترین خرید منچستریونایتد در این فصل بوده است. من دوست داشتم زیر نظر او در این یونایتد بازی کنم، زیرا به نظر می‌رسد تن‌هاخ در باورهای فوتبالی خود بسیار قوی و راسخ است، اما در عین حال انگار از گوش دادن به حرف بازیکنان و کمک به پیشرفت آنها نیز بسیار لذت می‌برد. ما در همین مدت می‌بینیم که بازیکنان منچستریونایتد نیز از بازی کردن زیر نظر اریک تن‌هاخ لذت می‌برند. آنها باید با تمام وجود در زمین بدوند و واقعا سخت تلاش کنند، اما در عین حال از فوتبال خود لذت ببرند و به همین دلیل به نظر می‌رسد تعادل قابل توجهی بر سبک بازی تیم حاکم شده است.

البته کریستیانو رونالدو بخش دشوار این داستان بوده است، زیرا شما باید به دنبال بازیکن گزینه ذخیره برای این بازیکن باشید. همچنین باید خواسته‌های خود رونالدو نیز تامین شود و او خوشحال باشد، زیرا انگار این بازیکن قصد جدایی دارد و یا حداقل از شرایط فعلی راضی نیست.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی