اقدام شگفت‌انگیز ستاره فوتبال/ درآمدم از جام‌جهانی را صرف امور خیریه می‌کنم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آلفونسو دیویس بازیکن آفریقایی‌تبار خودش را مدیون کانادا می‌داند و می‌خواهد این دین را ادا کند.

آلفونسو دیویس یکی از بازیکنان کلیدی تیم بایرن مونیخ و تیم ملی کانادا است که همراه با تیم ملی کشورش در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بازی خواهد کرد.

مدافع کناری جوان و سرعتی بایرن اعلام کرده که می‌خواهد به ازای تمام چیزهایی که در طول زندگی‌اش کشور کانادا به او داده است، او هم از درآمدی که بابت حضور در جام جهانی کسب خواهد کرد صرف کشورش و هزینه در امور خیریه خواهد کرد. آلفونسو در توییتی نوشت: «کانادا از من و خانواده‌ام استقبال کرد و به ما فرصت زندگی بهتر داد. این کشور به من امکان داد رویاهایم را زندگی کنم. بازی برای کانادا افتخار بزرگی است و می‌خواهم محبت این کشور را به خودم جبران کنم، بنابراین تصمیم گرفتم که درآمدم از جام جهانی امسال را به خیریه اهدا کنم.»

آلفونسو در غنا و از پدر و مادری لیبریایی متولد شد. خانواده او سال ۲۰۰۵ در اثر جنگ در لیبریا از این کشور فرار کردند و به کانادا پناه بردند. دیویس در یک اردوگاه پناهندگان در غنا به دنیا آمد، جایی که والدینش از جنگ در لیبریا، کشور مبدأ او، فرار کرده و به آن پناه برده بودند. در سال ۲۰۰۵، زمانی که دیویس پنج ساله بود، والدینش توانستند به کانادا مهاجرت کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پدرام CA ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    انچنان عابرویی ازشون اینجا رفته که حالا فکر جبران مافاته! آقایون تیم ملی کانادا اعتصاب کردند (جلوی ایران وبعد هم پاناما که بعد از کنسل ایران جایگزینش کرده بودند چون یک توافقاتی این وسط کرده بودند رفتند با پاناما صخبت کردند که تو بیا جای ایران ولی دوباره توافقهاشون با بازیکنها به هم خورد) میگفتند کل پول ج ج رو باید بدید به بازیکنها! شما حق پخش لیگ داخلی بستونه! فدراسیون کانادا گفت پدر امرزیذه ها مگه اینجا انگلیسه؟ ما پول هم میدیم که لیگ رو پخش کنند این هم قراردادش! البته یکی مثل تاج اون قرارداد روبسته بوده ولی 10 ساله است و فدراسیون کانادا کاری نمیتونه بکنه! به هر حال داستان اینه. فکر نکنید فقط ایران این خبرها هست!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی