عکس| استوری خبرساز بازیکنان تیم ملی/ پای نمایندگان مجلس وسط کشیده شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکنان تیم ملی ایران پیام مشترکی را در صفحات اینستاگرام خود منتشر کردند.

درحالی که آخرین استوری مشترک بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران با حاشیه های بسیاری همراه بود برای دومین بار ملی پوشان ایرانی یک پیام مشترک را در فضای مجازی منتشر کردند.

در این پیام بازیکنان با تجربه تیم ملی از دو نماینده مجلس درخواست کردند تا در مسائل فوتبالی دخالت نکنند و انرژی و وقت خود را صرف حل کردن مشکلات مردم نمایند.

استوری مشترک بازیکنان تیم ملی:

عکس| استوری خبرساز بازیکنان تیم ملی/ پای نمایندگان مجلس وسط کشیده شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • پدرام CA ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    این که فقط طارمیه!
    • اشکان IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
      قحط الرجال در کشوری که سرمایه های انسانی و نخبه های فراوانی در هر زمینه ای داره. تاج که ده دوازده سال پیش هیچ‌کس، تأکید میکنم هیچ کس در کوچه و خیابون اونو نمی‌شناخت حالا به یُمن فوتبال شهرت پیدا کرده و با وجود پرونده ویلموتس، شده نجات دهنده فوتبال کشوری که بهترین فوتبال های آسیا رو داشته و داره. خیلی راحت و بدون هیچ قلب دردی برمیگردن اونم بدون هیچ پاسخگویی در مورد پرونده ویلموتس، با صحبتهایی که نه تنها موضوع رو شفاف نکرد که بدتر هم کرد. اوضاع فوتبال کشور خیلی خراب تر از این حرفاست همین قدر خراب که بازیکن جاش با تصمیم گیرنده تغییر کرده
    • سعید IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
      بازیکنان تیم ملی لطفا فوتبالشان را بازی کنند ، مسایل نظارتی و بررسی های حقوقی در مورد تخلفات قراردادهایی که پول بیت المال درش حیف و میل شده ربطی به اونها نداره. چطور بررسی فساد آرامش تیم ملی و بر هم میزنه؟🤔
  • مدیوما پرسپولیسی IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    اصل حرفشون درسته ولی احتمالا باز هم پای باند کیروش وسطه به غیر از آزمون بقیه امضا کنندگان کیروشی ها هستن و منظورشون اینه که تاج بیاد و کیروش رو بیاره .تاج نباید رئیس فدراسیون بشه
    • پدرام CA ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
      یعنی اینها هم برای فدراسیون تعیین تکلیف میکنند هم برای مجمع هم برای مجلس! چطوره برجام رو هم بدیم دست اینها! آقا یارو فوتبال رو به خاک سیاه نشونده! مگه فوتبال بدون کمک دولت داره میچرخه که شما توقع دارید مجلس وظیفه نظارتیش رو انجام نده؟ مگه همش داد فدراسیون هوا نیست که چرا دولت "دیگه" کمک نمیکنه؟
    • Tomcat IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
      بیشتر میخوره پای تبهکاران برانکو در میانه
    • کیارش NL ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
      بجای پریدن به کیروش برین هواداری پرسپولیسو بکنین که هنوز مهاجم نگرفته فریب این فضا سازی احمقانه رو نخورین
    • شاهرخ خان: (۱) IR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
      چی میگی آقا پدرام!! کجای قانون نوشته که مجلس وظیفه داره توی ورزش دخالت کنه؟ اگه بنا بر دخالت باشه بهتره مجلسیها دنبال حق پخش تلویزیونی باشن که سالهاست هیچ حرفی راجع بهش نزدن. وقتی فیفا دخالت دولتها رو توی فوتبال ممنوع کرده پس بهتره نماینده‌ها خودشونو سنگ رو یخ نکنن تا خدای نکرده بعدا برای فوتبال مملکت مشکلی درست نشه. مجلسیها اگه راست میگن سازوکاری رو درست کنن که افراد شایسته متصدی امور ورزشی بشن نه اینکه هر آدم بیکاری رو روونه میدون ورزش کنن. ورزش مملکت به امیر و سردار و آدمای دور از ذهن احتیاج نداره. هیئت مدیره پرسپولیس و استقلال به آدمای غیرفوتبالی که نه کار اقتصادی بلدن بکنن نه کار مدیریتی هیچ احتیاجی نداره. جهت اطلاعت بگم اتفاقا چرخ فوتبال این مملکت داره بدون کمک دولت میچرخه. به باشگاههای دیگه کاری ندارم اما دولت کدوم یه قرونی رو خرج پرسپولیس کرده تو این سالها؟ همیشه سایه کثیفش رو سر این دو تیم بوده ولی وقتی حرف از بودجه براشون میشده میگفته طبق قانون نمیتونیم بهتون کمک کنیم. فدراسیون فوتبال منبع هزار جور درآمدزاییه.
    • شاهرخ خان: (۲) IR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
      از تبلیغات محیطی بگیر تا برسی به ۵ درصد قرارداد بازیکنا و جریمه‌های انضباطی تیمها و بازیکنا و سهم تیم ملی از حضور تو جام جهانی و... . تازه به یه سازمان مفتخور به اسم صداوسیما سالهاست داره خیر میرسونه. تلویزیون ثانیه‌ای خدا تومن پول آگهی میگیره اول و وسط و آخر هر فوتبالی ولی یه دونه یه قرونیشو به صاحب اصلیش نمیده. قاضی‌زاده هاشمی و پژمانفر هم مثل اون بابایی که رفت تو استادیوم به اولی دست داد و مجبور شد با ۱۰۰ هزار نفر دیگه دست بده توی ورطه‌ای افتادن که روشون نمیشه ازش بیرون بیان. مجلسی که به خاطر ترس از فیفا نمیتونه تاج و دوستاشو بابت پروندل ویلموتس بازخواست و مجازات کنه همون بهتر که نظاره‌گر باشه و دخالت نکنه.
    • شاهرخ خان: (۳) IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
      دولت و مجلس اگه میتونن برن بازی تدارکاتی واسه تیم ملی جور کنن. بهترین تیمهای دنیا هم بدون بازی تدارکاتی موفق نمیشن تاکتیکهاشون پیاده کنن، ما که فوتبالمون به صورت ریشه‌ای مشکل داره دیگه جای خود داره.
    • پدرام CA ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
      شاهرخ خان این که چرخه فوتبال ایران ناقص و کم بازده هست و توان این رو داره که در صورت اصلاحات ساختاری بدون کمک دولت بچرخه دلیل نمیشه که بازیکن تیم ملی برای مجمع فدراسیون فونبال و رئیس کمیسیون ورزش مجلس نعیین تکلیف کنند. اینهمه اعزام ساحلی و زنان و فوتسال و جوانان و نوجوانان اینها رو پولش رو فکر میکنی کی میده؟ الان این تیمهای خصولتی بودجه شون از کجا میاد؟ گلگهر و مس و سپاهان و ذوب آهن و نفت و فولاد بودجه شون از کجا میاد. این که مجلس زورش به صدا و سیما نمیرسه یعنی باید انصاریفرد و طارمی برای نماینده هاش تعیین تکلیف کنند؟ اینها دلیل میشه که کاپیتان تیم ملی که حاضر نشد به کزیمی رای بده (که دنبال همین اصلاحاتی بود که هم شما میخوای هم من هم همه طرفدارها) برای محمع تعیین تکلیف کنه؟ تاج فدراسیون رو ورشکست کرد همه ویلموس رو میبینند اردوی روسیه و قراردادوینگادا و اینکه چرا علیمنصور و کریمی و حتی نکونام رو فراری دادند و... رو نمیبینن. قرارداد ویلموس جلوش گمه! باند کاسکت فدراسیون فوتبال رو غارت کردند!
    • پدرام CA ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
      شاهرخ خان شما یک چیزهایی که درد دل همه است رو داری ربط میدی به کار زشت این چند بازیکن. در همه دنیا فدراسیونها وابسته به کمک دولتی هستند. بعضی کشورها سازمان لیگ پولداره ولی فدراسیونها همه جا نیاز به کمک دولتی دارند و دولت هم چون پول میده تظارت میکنه. این تا حدی هست که ختی خود فیفا چند سال پیش دیدی چه اتفاقی تو افتادو الان هنوز معاونهای بلاتر توی امریکای شمالی و جنوبی زندانند. خودش هم که با ننه من غربیم قصر در رفت. پس این خبر هام نیست که هر کاری بخواد بکنه! فوتبال ما هم متاسفانه دولتیه! خالا شما میگی من به نیمهای دیگه کار ندارم ولی به پرسپولیس و استقلال دولت کمک نمیکنه طرفدارهام خوششون میاد! اما مگه قراره این دوتا تیم باخودشون بازی کنند؟ به هر خال خودت هم میدونی که اینها کار زشتی کردند دوباره! هم برای مجمع نسخه نوشتند هم برای مجلس هم برای فدراسیون. به نظر من نباید چون ساختار معیوبه حمایتشون کرد!
    • شاهرخ خان: (۱) IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
      پدرام جان من همیشه جزو طرفدارات بوده و هستم و همیشه با کامنتات حال کردم و همیشه از تحلیلهات لذت بردم و به سواد فوتبالیت غبطه خوردم اما این بار نمیتونم باهات موافق باشم. این بنده خدا (طارمی) حرف بدی نزده. او وظیفه نمایندگی وکلای مجلس_ علی‌الخصوص این دو نفر_ رو بهشون یادآور شده و متذکر شده که به فکر وظیفه اصلیشون (معیشت مردم و اقتصاد کشور) باشن تا دخالت تو امر ورزش_ که البته قانونی براش نوشته نشده_  و فیفا ممنوعش کرده. همونطور که گفتم وقتی هر گونه دخالت مجلس توی فوتبال با تعلیق و... روبه‌رو خواهد شد پس بهتره این آقایون (قاضی‌زاده و پژمانفر) با توجه به قاطعیت فیفا بی‌خیال قضیه بشن و خودشونو الکی به در و دیوار نزنن. آقای قاضی‌زاده اون اوایل با چنان حرارتی از مصادره اموال تاج و مقصرین پرونده ویلموتس صحبت میکرد که بنده رو به خنده انداخت از این جهت که میدونستم سایر نماینده‌ها عاقلتر از ایشونن و میدونن که اجازه چنین کاری رو ندارن چرا چون قبلا صابون تعلیق رو توی حوزه‌های دیگه مثل جودو به تنشون خورده بوده. بودجه اون تیمها هم که گفتی از جیب منو شما بیرون میاد تحت بودجه برای اوقات فراغت جوونها.
    • شاهرخ خان: (۲) IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
      اگه مجلس درصدد احقاق حق تیمهای ورزشی بود حق پخش تلویزیونی و تبلیغات محیطی رو بهشون میداد تا هیچ تیمی در بند یه قرون دوزار شهرداریها و استانداریها و وزارتخونه‌ها نباشه. پولی که به این تیمها داده میشه یک پنجم حق پخش تلویزیونی هم نیست. توی ایران فقط چند تیم (پرسپولیس، استقلال، سپاهان، فولاد، گل‌گهر و مس) هستن که با هزینه‌های بالا اداره میشن. بقیه تیمها با حدود ۱۰ میلیارد دارن روزگار میگذرونن. بنابراین میخوام بگم دولت هیچ منتی نداره که سر ورزش کشور بذاره چرا چون فرضا ۱۰۰ تومن از جیبشون برداشته و ۱۰ تومن تو جیبشون گذاشته. صداوسیما علاوه بر آگهی‌ها  برای یه مشت برنامه مزخرف که اصلا بیننده نداره ردیف بودجه داره. در صورتی که یه مسابقه فوتبال بیننده میلیونی داره و میتونه اوقات فراغتی رو که برنامه‌های غیرورزشی تلویزیون نمیتونن پر کنن به راحتی پر کنه. مجلس وظیفه قانونگذاری داره اما نه در حوزه ورزش علی‌الخصوص فوتبال. بنابراین بهتره توی حوزه‌ای که ممکنه بعدا شر درست کنه واسه مملکت ورود نکنه. نصب آدمای درست و حسابی بهترین کمک دولت و مجلس به فوتباله.
    • شاهرخ خان: (۳) IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
      در آخر اینکه طارمی و دیگرون نمیتونن برای مجلس تعیین تکلیف کنن. طارمی به این دو بزرگوار گفته وقتی طبق قانون فیفا اجازه دخالت ندارین بهتره گرد و خاک اضافه نکنین چون مصالح کشور بالاتر از تنبیه تاج و ساکت و بقیه است. پول ویلموتس پرداخت میشه ولی نه از جیب این آقایون بیشعور که یه قرارداد ساده رو نتونستن تنظیم کنن و نتونستن قرارداد سالهای بعدش رو مشروط کنن به نظر فدراسیون. اصلا برای چی باید با کسی که هیچی ازش نمیدونیم قرارداد دو ساله و سه ساله ببندیم؟! اصلا برای چی باید به مربی ۵۰۰ هزار دلاری قرارداد فرضا دو نیم میلیون دلاری ببندیم؟! اصلا برای چی باید به بازیکن خارجی ۲۰۰ هزاری باید ۵۰۰ هزار بدیم؟! چرا لیگ خود برزیل رو ول کردیم و رفتیم سراغ بازیکنای تحت اختیار باشگاههای اروپایی؟! وقتی میشه فرضا با ۱۰۰ هزار دلار از لیگ برزیل بازیکن خوب خرید واسه چی باید بریم سراغ بازیکنی که علاوه بر قراردادش باید پول رضایت‌نامه‌ش رو هم بپردازیم. مجلس بهتره به این مسائل ورود کنه و براش قانون بذاره؛ اینکه خریدها بدون واسطه باشه و دست دلالها کوتاه بشه از این قضیه.
    • شاهرخ خان: (۴) IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
      والله به خدا خرید یه بازیکن خوب خارجی با قیمت مناسب کار سختی نیست اون طور که بعضیا سختش کردن. موندم درویش چرا یه سفر نمیره برزیل تا آبادانو از نزدیک ببینه!! حرف زیاده برادر ولی حوصله‌ای برای نوشتن نیست. یا علی
    • پدرام CA ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
      .ببین اینها مگه فغعه اولشونه؟ چرا زمانی که خادم کله پاشد خفه خون گرفته بودند؟ بعد مگه فقط از مجلس ایراد گرفتند؟ یارو رئیس کمیسیون ورزشی مجلسه؟ بعد هم مگه معلوم نیست انگیزهشون چیه؟ مگه برا مجمع هم تعیین تکلیف نکردند؟ قبلا خیلی با هم صحبت کردیم برای همین هم برام عجیبه و دارم هی کشش میدم وگرنه که فوقش اینه که قبول میکنیم که اختلاف نظر داریم هیج اشکالی هم نداره ولی شما واقعا قبول نداری این موضوع به اینها ربطی نداره و برگردوندن یک ادم فاسدی مثل تاج فاجعه است؟ اگر بگی نه میگم چاکرت هم هستم خیلی هم نظرت محترمه برام مثل همیشه
    • شاهرخ خان: (۱) IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
      همونطور که نباید از عملکرد تاج توی قضیه ویلموتس دفاع کنیم از عملکرد عزیزی خادم هم توی مسائل مالی نباید دفاع کنیم. بنابراین انتقاد بحق از رئیس کمیسیون ورزشی که دنبال حق و حقوق ورزش نیست اصلا ایرادی نداره. بد نیست از او انتقاد بشه چون نمیشه که طرف قضیه رو صفر و یکی ببینه و فقط به یه طرف قضیه بپردازه. مجمعی که تشکیل شده از یه مشت آدم بی‌خاصیت و غیرورزشی که کارشونو بلد نیستن انجام بدن به نظر من باید براش تعیین تکلیف کرد به شرطی که بلد باشی تعیین تکلیف کنی. الان شیش ماهه عزیزی خادم عزل شده، به نظر شما واسه چی باید فدراسیون تا شهریور ماه بدون رئیس بمونه؟! اگه اساسنامه ایراد داره خب درستش کنن. مگه میشه امور مملکتو رها کرد فرضا برای برجام. مگه میشه طبق یه قانون بد انتخابات بیفته شیش ماه بعد. شک نکن اگه عزیزی خادم آذر سال پیش عزل میشد باید ۱۱ ماه وایمیسادیم تا موقع انتخابات بعدی بشه. این فدراسیون و این مجمع و این هیئت رئیسه و این کمیته فنی و این کمیته انضباطی اصلا قابل دفاع نیستن که بخواییم بهشون گیر ندیم.
    • شاهرخ خان: (۲) IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
      شما حکم کمیته انضباطی در مورد محرومیت تماشاگرای پرسپولیس از بازی خونگی مقابل سپاهان و تراکتور رو ببین بعد بگو آیا به نظرت باید ازش انتقاد کنیم یا نه. این حکم علیه هر تیمی غیر از پرسپولیس بود هم من همین حرفو میزدم. مگه میشه شما برای اینکه دل همسایه‌تو بسوزونی بچه خودتو تنبیه کنی!! مگه یه بوم و دو هواست این مملکت. در آخر اینکه مطمئن باش تاج برگردونده نمیشه و یه بدتر از اون (عزیز محمدی یا میرشاد ماجدی) میشن رئیس. به نظر من اینا بازیهای رسانه‌ایه برای سرگرم کردن مردم. وگرنه کی تاج رو قبول داره که اینا داشته باشن. همون کاری رو که تاج میکرده ماجدی هم میتونه بکنه. کافی فقط بله‌قربانگو باشی تا همه چی خود به خود حل بشه. رئیسی که اقتدار نداشته باشه میره سراغ وزیر و وکیل. وگرنه به وزیر ورزش چه که اسکوچیچ بمونه یا نمونه یا کیروش برگرده یا برنگرده. ماجدی اگه مدیر بود اصلا سالی یکبار هم نباید میرفت پیش وزیر برای صلاح و مشورت. روال کلی اینه که به کسی گیر میدن که درست کار نکرده باشه. وقتی شما به عنوان رئیس یا سرپرست فدراسیون کارتو درست انجام داده باشی وزیر چرا باید بازخواست یا احضارت کنه.
    • شاهرخ خان: (۳) IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
      احترام وزیر ورزش واجبه ولی حفظ احترام خودت واجبتره. شاید بعضیا بیان بگن یارو خودسره اما ما باید یاد بگیریم که تا خودمون به خودمون احترام نذاریم نباید از دیگرون توقع احترام داشته باشیم. وقتی شاگرد از استاد سر باشه بایدم یکی مثل طارمی یا رضائیان پیدا بشن که عملکرد اسکوچیچ یا گل‌محمدی رو زیر سوال ببرن.
    • رضا IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
      دوست عزیز سلام اگر طرفدارری از مربی که 8 سال یکی از حرفه ای ترین تیم‌های آسیا رو ساخت باند بازی هست باید سوال کرد که مخالفین کی‌روش منتسب به کدوم باند هستن؟!
  • Team melli IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    چرا نباید بازیکنان نظرشون رو بدند،؟؟!!! با این اوضاع کنونی تیم در جام جهانی کاری از پیش نمیبره و ممکنه رکورد گل خورده عربستان و کره شمالی رو بزنه اونوقت نوم پیکان بیشتر سمت بازیکناست تا مسئول، اکثر بازیکنان تیم ملی در فضای حرفه ایی و استاندارد فعالیت میکنند و باید بهشون حق داد نگران باشند، و مطمئنا مسائلی پیش آماده که در جام جهانی پیش نبوده و تمرکز تیم به حدی بهم ریخته که ازداخل متلاشی شد، وقتی میبینند مشکلات و حاشیه ها هر روز بیشتر میشود و غیر فوتبالی ها در راس کار هستند و کار به نوعی به خرابات هدایت میشود، باید مداخله کنند
    • پدرام CA ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
      برای نماینده مجلس تعیین تکلیف کنند؟ به مجمع بگن به تاج رای بدین؟ کی غیر از همین چند نفر آرامش تیم رو به هم ریخته؟ خودشون به هم بریزن بعد خودشون هم چون نگران به هم ریختهگی هستند هی اعلامیه بدن؟ ّبه خودشون میگن سرباز! سریازانی که هم به کار فرماندهشون کار دارند هم به کارستاد مشترک ارتش هم به تصمیمات دولت! بعدهم بگن خوب ما تو خط مقدمیم! این سرباز دیگه نوبره! بعد هم تیم اگر کیسه گل شه اینها مقصرند نشون به اون نشون که تیم با احتساب گلهای بازی الحزایر با اسکو کمترین گل خورده رو داشته (تقریبا نصف دوران کیروش) 6 در مقابل 10! تازه با اون بازیهایی که تیم کیروش اول کار داشت! اندونزی و مادگاسکار و مالدیو و فلسطین و .. الی اخر!
    • Team melli IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
      آقای پدرام، بله دقیقا، در این شرایط گل و سنبل و بلبل فدراسیون و... بله حق دارند به نوعی صداشونو به گوش مردم برسونند، چرا باید اصلا کار به جایی کشیده بشه که نماینده مجلس بخواد ورود کنه،؟! بهتره مجلسی ها به امورات معیشتی مردم ورود کنند وسخت گیرانه عمل کنند و مردم هم حتما قدردانی میکنند، نکته مهمی که ذهنمو درگیر میکنه اینهست، چرا شما کیروش و اسکو را در پاسخ به من مقایسه، چه ربطی به موضوع کامنت من داشت؟ باز هم مشابه کامنتهای گذشته تان آمار و اعداد مقایسه میکنید؟! جه ربطی به صحبتهای من داشت؟ یا شاید حس کردید من از طرفداران کیروش هستم؟ اگر همچین حسی کردید، بله صد درصد درست فهمیدید، 8 سال دعوا بود، حق طلبی برای منافع فوتبال ملی، چرا در آن وقت بازیکن به خود اجازه ورود به مسایل نمیداد؟ چون خیالشان راحت بود که تیم صاحب دارد، ولی الان چی؟ بازیکنان پوسته بیرونی این گوی هستند و در شرایط اینچنینی زودتر از بقیه عوامل ضربه خواهند خورد، آقای پدرام نظرتون چیه بازیکنانی که بیانیه دادن از ایم حذف بشن و با بازیکنان لیگ برتر به قطر بریم؟؟؟؟؟
    • پدرام CA ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
      من کبروش رو نمونه اوردم چون مربی که همه میدونن کار دفاعیش خوب بوده که نشون بدم تیم فعلی هم از نظر دفاعی خوبه همین. وگرنه مثلا مقایسه تیم فعلی با یک تیم ابکش که معنی نداشت. شما هر موقع میخوای مثال بزنی مگه همین کار رو نمیکنی که یک نمونه ای بیاری که طرف نگه این که هر کسی ازش بهتره! من مخالف برگشت کیروشم ولی اصلا اینجا همچین منظوری نداشتم بالاهم دیدی که تایید نکردم. ولی خالا که گفتی بک نکته رو بهت یاد اوری کنم. مگه اوایل کارش با رخمتی و عقیلی وارد چالش نشد؟ ولی به هر خال واقعا قصدم نبود. من اینجا هیجوقت سر بخث نه به کسی توهین میکنم نه دروغ میگم. ختی امارهایی که میدونم میرم دوباره میبینم که چیز غلطی نگم فقط خواستم بگم بازیهای سخت تری داشته و گل کمتر خورده (البته سازمان دفاعی ما بیشتر به خاطر کیروشه منتها بجث این بود که تیم ابکش میشه من هم مثال اوردم که نه)! همین با اخترام
    • پدرام CA ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
      والله نظر من مهم نیست ولی اگه واقعا میخواین بدونین به نظرم باید گروهشون رو تضعیف کنه با کنار گذاشنن انصاریفرد و عابدراده و اگر کش دادند خاج صفی! مراکش زیاش رو کنار گذاشته چون لنگ و لغت میانداخته ولی ما واقعا نمیتونیم از طارمی بگذریم.از جهانبخش هم اگه مثل قبل از اسکو بازی کنه چرا ولی این بازی که اسکوچیچ از ش میگیره واقعا حیفه نباشه. این بازیکنها متوجه نیستند تاج پرونده های متعدد باز داره. سمتی هم توی فوتبال ما نداره. تو فوتسال اسیا چرا ولی چون تخلفانش مالیه داستان فرق داره کما اینکه این اتفاق همه جا میافته. برای همین هم به عزیزی خادم تهمت مالی زدند که فیفا عکس العمل نشون نده. هر چند شیخ سلمان ارجی پارتی راه انداخت از خوشحالیش!
    • پدرام CA ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
      در مورد اون مقایسه هم خواستم اسکو رو با مربی که دفاعی خوبه مقایسه کنم همه هم همین کار رو میکنن که مقایسهشون ارزش داشته باشه همین
    • شاهرخ خان: (۱) IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
      خطاب به Team melli: یعنی به نظرت اگه طارمی رو خط بزنیم قهرمان جام جهانی میشیم؟! واقعیت اینه که با این سیستم فشل بازیکن‌سازی توی تیمهای پایه هیچ امیدی به صعود به مراحل بعدی جام جهانی نباید داشته باشیم. فرقی نمیکنه که بازیها رو با یه گل ببازیم یا سه گل. مهم اینه که آبرومندانه بازی کنیم و "احیانا" حذف بشیم. گفتم "احیانا" چون مطمئنم با یه سیستم درست و یه تاکتیک مناسب و کارهای روحی روانی میتونیم از آمریکا و ولز امتیاز بگیریم و حتی صعود کنیم. مسئله اینه که همیشه ما رو از بچگی از یه سر و دو گوش و شب امتحان ترسوندن در صورتی که اگه پاسخها رو بلد باشیم امتحان هیچ ترسی نخواهد داشت. ما تیم ملی آلمان یا برزیلی نیستیم که طارمی یا جهانبخش رو به راحتی کنار بذاریم!! مگه میخوایم بریم پیک نیک که طارمی رو که بهترین و موثرین بازیکنمونه خط بزنیم. جام جهانیه برادر. فردا که تو جام جهانی نتونستیم گل بزنیم اونایی که امروز موافق خط زدن طارمی هستن میان میگن کاش طارمی تو زمین بود. مسئله اینه که چون لیگ خوبی نداریم نفرات جایگزین خوبی هم نخواهیم داشت.
    • شاهرخ خان: (۲) IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
      سردار آزمون نه توانایی دریبل کردن داره نه توانایی پنالتی گرفتن نه توانایی برگشت به عقب. او یه مرده‌خوره که فقط بلده اون جلو وایسه تا بهش پاس بدن. خدایی آزمون رو به هیچ‌وجه نمیشه با طارمی که همه کاری تو زمین میکنه مقایسه کرد. سردار آزمون توی سیستمهای دفاعی کاملا گمه طوری که توی دوره کیروش به خاطر بی‌خاصیتی از تیم ملی خداحافظی کرد که نذاشتنش بره. تیم ملی در این مقطع بدون طارمی ره به جایی نمیبره چون رو آزمون و بقیه مهاجما نمیشه حساب کرد. در ضمن طارمی و بقیه حرف بدی نزدن که بخواییم با اخراج تنبیهشون کنیم. وقتی شما فهم فوتبالیت از منه سرمربی بیشتر باشه بایدم بیای از تاکتیکم ایراد بگیری. وقتی مربی کوچیکتر از بازیکن استخدام میکنیم آخر و عاقبتش میشه همینی که می‌بینی. اسکوچیچ مربی بدی نیست ولی از اقتدار لازم برخوردار نیست. کسی که کریم باقری رو فقط و فقط به خاطر جذبه‌اش میکنه دستیار باید به اقتدارش شک کرد. حالا این آدم میخواد گل‌محمدی باشه یا اسکوچیچ.
  • آبی رنگ عشقه IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    درسته که ماجرای ویلموتس در فوتبال اتفاق افتاده اما یک مسئله ملی و حتی قضایی است کسانیکه با این مردک کلاهبردار قرارداد بستند 2 حالت دارند یا دستشان با دلالها توی یک کاسه است و هر کی سهم خودش را میگیرد یا صلاحیت مدیریت فوتبال را نداشته اند . هم جایگاه کس دیگری را که شاید میتوانست فوتبال را از این گرفتاریها نجات دهد غصب کرده اند و هم خسارت سنگینی به بیت المال زده اند و باید تاوانش را از جیب خودشان بدهند . پس هم مجلس و هم قوه قصاییه میتوانند در این فسادبزرگ ورود کنند و هیچ منافاتی با مستقل بودن فدراسیون فوتبال ندارد . ضمنا یکی از این سربازان وطن بپرسد که چطور موقع مطالبه پول جلو همین غیر فوتبالیها دولا و راست میشوند ؟ پولشون خوبه خودشان بد هستند؟ نمبدانم اما حدس میزنم پای جریانی در میان باشد که هدفشان برگرداندن کیروش است و تاج هم علنا گفت مربی را میاورم که دو بار به جام جهانی رفته و در حالیکه طبق قانونی صلاحیت شرکت در انتخابات فوتبال را نداره و در پرونده ویلموتس هم جزو متهمین است ، باز هم از سوی همان جریانها حمایت میشود
  • فرهنگ IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    نمایندگان مجلس در حال بررسی قضیه ویلموتس هستند، و مجلس یکی از وظائفش بعد از قانونگزاری کار نظارته، و بنابراین حق دارند به قضیه ورود کنند. بازیکنان هم حق دارند که تقاضا کنند که آرامش فدراسیون و تیم ملی در آستانه جام جهانی بهم نخوره. اما اگر افرادی در وزارت ورزش سابق در قضیه ویلموتس نقش داشتند، نظارت و بررسی کار اون افراد ربطی به آرامش فدراسیون و تیم ملی نداره. بامید موفقیت تیم ملی در جام جهانی انشاالله.
  • فرهنگ IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    درسته، و تحلیل خوبی بود. حالا این تحلیل رو بگذاریم کنار اتهاماتی که به تاج و هیئت رئیسه فدراسیون سابق و عناصر وزارتی سابق مطرح هست. قضیه به این سادگی نیست که بازیکنان بیان بخوان یکی رو تبرئه کنند یا ما بیاییم اینجا از تحلیل هامون به بک نتایجی برسیم و قوه قضائیه و مجلس تحت تاثیر نظرات بازیکنان و تحلیل های ما تصمیم بگیرند. اونها خودشون دستگاه های نظارتی و اطلاعاتی و امنیتی قوی و دقیق دارند، و برای اونها از همین حالا هم تا حدود زیادی مقصرین اصلی شناخته شده اند. یعنی اگر تاج مقصر اصلی بود، با همه محدودیت های فیفا دستگاه های قضایی و نظارتی مانع کاندیداتوریش می شدند تا مبادا بعدا فردی به عنوان رئیس فدراسیون در آستانه جام جهانی دراز و مایه آبروریزی بشه. این کار هم همونطور که اشاره کردید اصلا دخالت در امور فدراسیون و فوتبال که مغایر موازین فیفا هست به شمار نمیاد بنابراین، به احتمال زیاد یا مقصرین در جای دیگه ای هستند، و یا مجلس میخواد در آستانه جام جهانی به تقاضای بازیکنان لبیک بگه که حداقل در بحبوبه جام جهانی دچار مشکل نشیم. به نظر من فرض اول محتمل تره. یعنی مقصر اصلی جای دیگه هست
  • پدرام CA ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    شاهرخ خان این که چرخه فوتبال ایران ناقص و کم بازده هست و توان این رو داره که در صورت اصلاحات ساختاری بدون کمک دولت بچرخه دلیل نمیشه که بازیکن تیم ملی برای مجمع فدراسیون فونبال و رئیس کمیسیون ورزش مجلس نعیین تکلیف کنند. اینهمه اعزام ساحلی و زنان و فوتسال و جوانان و نوجوانان اینها رو پولش رو فکر میکنی کی میده؟ الان این تیمهای خصولتی بودجه شون از کجا میاد؟ گلگهر و مس و سپاهان و ذوب آهن و نفت و فولاد بودجه شون از کجا میاد. این که مجلس زورش به صدا و سیما نمیرسه یعنی باید انصاریفرد و طارمی برای نماینده هاش تعیین تکلیف کنند؟ اینها دلیل نمیشه که کاپیتان تیم ملی که خاضر نشد به کزیمی رای بده (که دنبال همین اصلاحاتی بود که هم شما میخوای هم من هم همه طرفدارها) برای محمع تعیین تکلیف کنه. تاج فدراسیون رو ورشکست کرد همه ویلموس رو میبینند اردوی روسیه و قراردادوینگادا و اینکه چرا علیمنصور و کریمی و حتی نکونام رو فراری دادند و... رو نمیبینن. قرارداد ویلموس جلوش گمه! باند کاسکت غارت کردن فدراسیون رو!
  • hhh LU ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    نمایندگانی که ی لگد به گربه نزدند در مورد فوتبال حرف نزنند.به فکر اقتصاد و تورم افسارگسیخته باشند بهتر است
  • سعید IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    کی روش تنها کسی بود که دو دوره با راحتی تمام و بدو ن ام ‌اگر تیم را به جام جانی برد و در جام جهانی هم انصافا خوب نتیجه گرفت . در ضمن چند صدایی هم در تیم نبود، رحمتی را خیلی راحت کنار گذاشت چون ادعاش می شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی