نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
واکنش ستاره سابق آبی‌ها به حرف‌های رئیس در مورد آفریقایی‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کالیدو کولیبالی مدافع سنگالی از صحبت رئیس ناپولی در مورد بازیکنان آفریقایی انتقاد کرد.

کالیدو کولیبالی از اورلیو دی‌لورنتیس رئیس باشگاه ناپولی به دلیل بی‌احترامی به بازیکنان آفریقایی شدیداً انتقاد کرد.

اورلیو دی‌لورنتیس رئیس ناپولی گفته که این باشگاه دیگر بازیکنی از آفریقا نمی‌خرد زیرا آن‌ها دائماً به تیم‌های ملی خود می‌روند و این مسئله برای باشگاه دردسر ایجاد می‌کند.دی‌ لورنتیس همچنان تأکید کرد که اگر بازیکن آفریقایی بخرد، شرط خواهد گذاشت که دیگر آن بازیکن برای تیم ملی فوتبال کشورش به میدان نرود.

این اظهارات رئیس ناپولی، مورد انتقاد شدید بازیکنان آفریقایی قرار گرفته و بسیار از بازیکنان این موضوع را بی‌احترامی به خودشان خطاب کردند. در این میان واکنش کالیدو کولیبالی، ستاره سابق ناپولی که به تازگی به چلسی پیوسته است، جالب بود. کالیدو در این مورد گفت: «اگر او چنین چیزی گفته، به خودش مربوط است. اما برای من مهم است که همیشه به همه احترام بگذارم. زمانی که در ناپولی بازی می‌کردم، برای سنگال هم بازی می‌کردم. من زمانی که در ناپولی بازی می کردم، جام ملت‌های آفریقا را بردم. زمانی که به جام ملت‌های آفریقا رفتم، واقعاً لحظه سختی برای آن‌ها (ناپولی) بود، اما ما آن جام را بردیم و امروز واقعا خوشحالم.»

کولیبالی در ادامه افزود: «ما فقط خواهان احترام برای تیم‌های ملی آفریقا هستیم. ما مانند تیم های ملی اروپایی به احترام آن‌ها نیاز داریم. به عنوان کاپیتان سنگال، فکر می‌کنم راه خوبی برای صحبت درباره تیم ملی نیست، اما به آن‌چه او فکر می کند، احترام می گذارم. اگر او فکر می‌کند که تیم می‌تواند بدون بازیکنان آفریقایی بازی کند، به او بستگی دارد.»

ستاره سنگالی حرف‌های رئیس باشگاه ناپولی فردی عنوان کرد و گفت: «فکر می‌کنم همه مثل او در باشگاه فکر نمی‌کنند. من همه را در آن‌جا می‌شناسم. من هواداران را می‌شناسم و آن‌ها اینگونه فکر نمی‌کنند. من فکر می‌کنم این کلمات همان چیزی است که او فکر می‌کند و نه آن چیزی که شهر یا جامعه فکر می‌کند.»

این در حالی است که کولیبالی پس از ۸ سال موفقیت‌آمیز و کسب عنوان قهرمانی کوپا ایتالیا در فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ و سوپرجام ایتالیا در سال ۲۰۱۴، به عنوان یک قهرمان در ناپل شناخته می‌شود و همه دوستش دارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی