هواداران استقلال به ساپینتو و بازیکنان فحاشی نکنند/ گزینه باشگاه پس چه زمانی می‌خواهد بیاید؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا واحدی نیکبخت بازیکن سابق استقلال در ارتباط با شرایط این تیم صحبت کرد.

پیشکسوت استقلال در گفت‌ووگو با خبرنگار خبرورزشی در خصوص شرایط این تیم اظهار داشت: به نظر من شرایط استقلال بد نیست اما به هر حال باید صبر کنیم تا لیگ شروع شود و بعد نظر بدهیم. با همه این‌ها من از هواداران استقلال خواهش می‌کنم این فصل صبوری کنند و با چند بازی نتیجه نگرفتن شروع به فحاشی به مربی یا بازیکن نکنند. قطعا استقلال به زمان نیاز دارد و بعد از گذشت چند هفته بهتر می‌تواند خودش را نشان دهد.

نیکبخت در خصوص حضور احتمالی محبی در استقلال گفت: دیگر محبی کی می‌خواهد به استقلال بیاید، لیگ دارد شروع می‌شود و به هر حال این بازیکن با حضور در استقلال به هماهنگی نیاز دارد. اما اگر محبی و قایدی جذب استقلال شوند، شرایط این تیم بهتر می‌شود.

نیکبخت در ارتباط با این که آیا حضور قایدی در فوتبال امارات باعث افت این بازیکن شده است، گفت: بیشتر بازیکنانی که به امارات می‌روند، فوتبال شان دچار افت می‌شود. خود من هم وقتی به امارات رفتم فوتبالم دچار افت شد و حتی داشتم از تیم ملی خط می‌خوردم. بازی کردن در امارات خیلی به زندگی حرفه ای نیاز دارد که به خاطر همین کم تر بازیکنی می‌تواند آن جا موفق باشد و به نظر من فرهاد مجیدی جز معدود بازیکنانی بود که آن جا توانست به موفقیت برسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • جواد IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    نیکبخت یک خائن هست نه پیشکسوت تاج
  • Ali IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    مجیدی در امارات و موفقیت !!!!
  • اس اس دوستاره..ً.خاک تو سر پی پی بیچاره IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    تو خیانتکار ترین بازیکن تاج کبیر هستی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی