نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
ملاقات ستاره جدید آبی‌ها با رکورددار گلزنی لیگ برتر/ فوتبالیست‌ها هم به نوعی هنرمند هستند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ارلینگ هالند، مهاجم ۲۲ ساله نروژی، تشنه گلزنی است. او قرار است تا اولین بازی فصل خود برای قهرمانان را در روز یکشنبه مقابل وستهام انجام بدهد.

ارلینگ هالند قول داد که در منچسترسیتی «جذاب و تماشایی» باشد. او در مسیر موفقیت از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند، و با «آلن شیرر» دارنده رکورد ۲۶۰ گل لیگ، ملاقات کرد. مهاجم سیتی عکس دونفره خود با شیرر را در اینستاگرام پست کرد و نوشت: «امروز چند نکته از این مرد یاد گرفتم.»

هالند با گلزنی‌هایش در دورتموند (۸۶ گل در ۸۹ بازی) با شهرت زیادی وارد سیتی شد. اما به خوبی می‌داند که هنوز راه درازی در پیش دارد و باید تا جایی که می‌تواند بیشتر و بیشتر پیشرفت کند، و احساس می‌کند برای رسیدن به این مقصود در باشگاهی درست و زیر نظر مربی درستی قرار دارد. هالند گفت: «شما به نوعی هنرمند هستید که هر هفته به خاطر کاری که در زمین انجام می‌دهید مورد قضاوت قرار می‌گیرید. فوتبال لذت بردن است، زندگی در لحظه. مردم در مورد کاری که یک سال قبل انجام دادی حرف می‌زنند، اما همیشه بازی بعدی است که به حساب می‌آید. من بازیکنی هستم که برای گلزنی تشنه‌ام، ۱۰۰ درصدم را در بازی‌ها می‌گذارم، من می‌خواهم تمام بازی‌ها را برنده شوم.»

هالند تنها به مدت دو سال و نیم در دورتموند حضور داشت، با این حال احساس کرد که زمان یک چالش جدید فرا رسیده است. او ادامه داد: «بخشی از بازی در این است که از منطقه امن خود خارج شوید، کاری که من همیشه انجام می‌دهم و دوستش دارم. با این کار بیشتر رشد می‌کنید. اینکه در جوانی برای گواردیولا و بهترین باشگاه انگلیس بازی کنی خیلی خوب است. من هنوز باید به پیشرفت ادامه بدهم و خیلی بهتر شوم. در حال حاضر چه چیزی را می‌توانم بهبود ببخشم؟ همه چیز. من هنوز جوانم و ۲۲ ساله‌ام. باید رشد کنم.»

و به نظر می‌رسد هالند اکنون با برخی از هم‌تیمی‌هایش از جمله جک گریلیش به درک متقابل و سازگاری رسیده است. و به خوبی می‌داند که ممکن است زمان بیشتری نیاز داشته باشد تا با تمام هم‌تیمی‌هایش جور شود. او افزود: «سازگاری با بازیکنان حاصل خواهد شد، نمی‌دانم شاید هفته‌ها یا ماه‌ها طول بکشد. اما باید هرروز در جهتش تلاش کنم. در این سطح باید بازیکنان را بفهمی؛ او در این کار خوب است، او در آن کار مهارت دارد، این یکی دوست دارد اینطوری با توپ بازی کند. این زندگی به عنوان یک فوتبالیست است.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی