نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
جمعه ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۳
۷۶ |
۴
 حمید استیلی لو داد؛ راز تغییر سرمربی تیم ملی ایران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حمید استیلی هم امروز مصاحبه کرد و گفت به بعضی از بازیکنان وعده داده اند که اگر خودشان رئیس فدراسیون فوتبال شوند، سرمربی تیم ملی را عوض می‌کنند!

بازیکنان تیم ملی به درخواست یکی از کاندیداهای فدراسیون فوتبال استوری گذاشتند که البته سردار آزمون با چند ساعت فاصله انصراف خود را اعلام کرد و نشان داد که با چند بازیکن تیم ملی که شاید از یک کاندیدای خاص حمایت می کنند،اصلا موافق نیست.
حمید استیلی هم امروز مصاحبه کرد و گفت به بعضی از بازیکنان وعده داده اند که اگر خودشان رئیس فدراسیون فوتبال شوند، سرمربی تیم ملی را عوض می‌کنند!
همه می دانند که استیلی رابطه خوبی با میرشاد ماجدی دارد و منظورش از یکی از کاندیدها یا مهدی تاج است یا عزیز محمدی.
از طرفی اگر قرار باشد مربی تیم ملی تغییر کند به طور طبیعی شانس کی‌روش و برانکو زیاد است و جالب این که در ادامه ماجرای دودستگی در تیم ملی حالا چند بازیکن اصلی این تیم علنا حمایت خود را از یکی از کاندیداها اعلام کرده اند که به زعم استیلی این کاندیدا  وعده‌های را به این بازیکنان داده است.
 با تمام این اوصاف باید منتظر انتخابات داغ 8شهریور باشیم تا ببینیم تکلیف صندلی شماره یک ساختمان سئول و البته سرمربی تیم ملی چه می‌شود؟ آنچه مسلم اسکوچیچ هنوز نمی تواند مطمئن باشد که در جام جهانی سرمربی تیم ملی است و از همه مهمتر اینکه با استوری ملی‌پوشان بار دیگر ثابت شد میرشاد ماجدی و اسکوچیچ مخالفان زیادی در بین بازیکنان تیم ملی دارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • بارکارول IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    گِل بگیرن فوتبال این مملکت رو که غرق کثافت و دسیسه و جنگ قدرته. کاری به بقیه ندارم و هر گلی قراره به سر این فوتبال بزنن از قبلی ها بهتر نیست ولی آقای تاج با چه رویی میخواد دوباره رئیس بشه؟ چرا باید چهار تا بازیکن توی تیم ملی له یا علیه یه نامزد انتخاباتی استوری بذارن؟ اینقدر بی در و پیکر یعنی؟ آدم این چیزها رو می بینه آرزو می کنه تعلیق کنن این فوتبال رو تا این حضرات اینقدر با اشتیاق و آرزوی مردم به تیم ملیشون بازی نکنن. خاک بر سرها
    • AA IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
      نشان دادید که فوتبال هم کثیف است
    • فاخته، پاکدشت IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
      نمیدونم آقای تاج با چه رویی دوباره کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال شده است؟ هنوز بوی گند قرادادی که با اون سرمربی تیم ملی فوتبال که بخاطر حدود سه ماه، مبلغی بیش از پنج میلیون یورو از ایران طلبکار شد، به مشام می‌رسد، خدا لعنت کنه اون شخصی را که بخاطر پست و مقام و منافع خودش، لطمه به تیم ملی و تفرقه بین بازیکنان، در آستانه جام جهانی می‌زند، یکسری اشخاص خیلی پررو و بی حیا هستند که فکر می‌کنند مردم یادشون رفته که چه افتضاحی به بار آورده اند؟ عشق فقط پرسپولیس ♥️🅱️♥️
    • مسعود کامنت IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
      تف به سیاسی کاری که همه خودشونو خدوم مردم میدونن و نمیدونم چه سودی تو این به اصطلاح خدمت دارند که برا قدرت طلبی متوسل میشن به چند تا بازیکن فوتبال که باید دغدغه شون تمرین و اماده سازی باشه نه دعوای قدرت. مقصیر قرارداد ویلموتس رو هنوز مجازات نکردن همه رو تایید کردن برا انتخابات جدید. بحث لابی گری کثافتیه که همه جای دنیا هست ولی خب تو این موقعیت نباید بازیکن ملی پوش رو مداخله بدن این یکی مخصوص ایرانه تو این چند سال آخه چقدر رییس فدراسیون عوض کردند؟! هیچ نظارتی هم نیست و سیستم مریضیه که خروجی یه شکلی میده بیرون . به شخصه موافق استیلی هم نیستم ایشون نه اینکه آدم بدی باشه بدرد مدیریت نمی خوره و منفعله .
    • حسین ش IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
      ..درسته،پس علی دایی هم یکی از دلایل عدم تمایلش ..به تیم ملی، .. همین بوده. قبل از تعیین رییس فدراسیون ، سرمربی تیم ملی بودن،به نوعی واسش جامی تهی بوده، والا. گفتن حیفِ بزار بترکونیم ،همه با هم و دوره ای ماندگار و درخشان رو ..کلید بزنیم.حضورت واسمون تبلیغاتی شه،.سیاست قاطی عرصه قهرمانی و ملی که بشه همینه، نمیدونم شایدم اشتباه کنم ..اما کلی منظور اینه در این روزها.. کم کسی پیدا میشه(مدیر_ ورزشکار)در چنین موقعیت هایی، کشوری ملی ..بر حسب عشق به میهن و مردمش'هموطنانش بنای اول تصمیمش در خصوص مثلا ورود و حضور و عملکردش باشد. ورزش سیاسی= روح قهرمانی'پهلوانی پَر
  • ارسلان IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    اولین اصل مربی گری داشتن کاریزمائه والا مربی نمی تونه تیم رو کنترل کنه، کلا شما نمی تونی روی نیمکت های بزرگ مربی کوچیک بزاری، شما تصور کن به جای برانکوی سال ۲۰۰۶ مثلا فرگوسن مربی ما بود، کی بازیکنا جرات اختلاف با هم رو داشتن، الان هم بازیکنا مقصر نیستن، رو این نیمکت باید یه مربی بزرگ بشینه و چون هیچ مربی بزرگی به ایران نمیاد، کسی جز کیروش نیس. خلاص
    • irani bodam zaman Alahazrat US ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
      team bozorgeton to halgh rahbar koskesheton khoooooo
    • سینا IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
      خداوکیلی از کی روش چی دیدید.. انقدر کیروش کیروش میکنید؟؟؟ یه ذره فکر کنید بعد کامنت بزارید... کار از ریشه خرابه... به مربی و بازیکن ربطی نداره... تاج و دوستانش باید محاکمه بشند.. کسانی که جو تیم ملی رو ریختند بهم باید اخراج بشن.. مطالبه گری کنید... و کمی هم با فکر کامنت بزارید..
    • کیارش US ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
      در جواب سینا صعود دوبار پیاپی به جام‌جهانی کسب بهترین‌نتیجه حضور توجام‌جهانی کمترین گل خورده تو مقدماتی و بطور کلی تو بازی های رسمی مقابله با فساد و سعی در مدرن کردن فوتبال ایران از جمله ایجاد ساختمان پک و بازسازی کمپ تیم ملی اصرار برای تهیه لباس های باکیفیت تلاش برای ارتقا سطح فوتبال ایران بنظرت اینا کافی نیست؟؟؟ هرچند الان بیاد نه اون کی روشه که بجنگه ومنافع تیمو بخاود حفظ کنه و نه تیم امیدی به موفقیتش هست با این اوضاع و این باند بازی ها که همیشه یسرش پای استیلیه باید دعا کنیم این تیم ابرو ریزی نکنه (یاد دوران درخشان برانکو تو ۲۰۰۶ افتادم و اون بازی که اگه پرتقال میخاست براحتی مارو ۴ تایی میکرد و البته کردیتی که برانکو گرفت که الانم داره تلاش میکنه برگرده)انقدر مدیریت ضعیفه که بازیکنا عملا ساز خودشونو میزنن زمان کی روش تو تیم از این خبرها نبود تا اسمش هم اومد از عابدینی تا عزیزی همه و همه شروع کردن بیانیه دادن کاملا مشخصه منافع چه کسی از این خوان فوتبال ایران به خطر افتاده این باند باید محاکمه بشن و جوابگو باشن وگرنه مگه خدا کاری کنه چون کسی زورش به این دو باند فاسد نمیرسه
    • محمد US ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
      سانسورچی کجایی که به فنا رفتی😂
    • عادل IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
      درپاسخ به سينا : حداقل چيزی که از کيروش ديديم همين بود که هيچ بازيکنی به خودش جرات نمی داد که چنين پست هائی بگذاره !!! مگه شما دنبال چنين نظمی نيستيد ؟؟؟ پس چرا مخالف کيروش بوديد و هستيد ؟؟ چطور کيروش از اولين سال حضورش تونست اين نظم را برقرار کنه و اسکوچيچ و برانکو نتوانستند ؟؟؟ چون به اصولش پايبند بود و از هيچ اسم و مقامی نمی ترسيد !! همون سال اول با خط زدن افرادی مثل رحمتی و عقيلی و ... با وجود اينکه دستش تو پوست گردو بود به بازيکنان و مسئولين فهموند که کت تن کيه !! يک رحمتی را خط زد و 6 تا دروازه بان کنارش دعوت کرد ؛ يه عقيلی را خط زد و کسانی مثل پورعلی گنجی و کنعانی ومجيدحسينی و ... معرفی کرد ! کارش رو بلد بود و به اصولش پايبند بود !حتی ازاينکه طرفدارهای ميليونی پرسپوليس و استقلال هم جلوش دربياند واهمه نداشت !! اينه فرق يک مربی با کاريزما و يکی مثل اسکوچيچ و برانکو و.... !
    • مصطفی IR ۰۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
      این حرفایی که الان میزنی چرا اونزمانی که تیم ملی شرایط بحرانی داشت و چند میلیون یورو پول بی زبون رو گذاشتن وسط ی مربی بی کیفیت مثل ویلموتس اوردن و با باخت به تیم های بحرین و عراق نمیزدی !!!؟ و چرا وقتی اقای اسکوچیچ امد سکان تیم ملی رو بعهده گرفت کسی ادعایی نظری نداشت چونکه میخواستن اگر نتیجه نگرفت بگن با شرایطی که ما داشتیم نه پولی نه امکاناتی و شرایط تحریم و الی اخر حالا که تیم با هدایت اسکوچیچ نتیجه گرفت و راهیه جام جهانی شد همه مدعی و دلسوز تیم ملی ایران شدن !!!!!!؟ و در ضمن بازیکنان و پشت پرده لابی هایی در این جهت حتما صورت گرفته که بازم چند میلیون دلاری هزینه کنن مگر کیروش چه گلی به سر تیم ملی ایران زده هشت سال مربی بوده کلی پول گرفته تونسته تیم زو ببره جام جهانی اسکوچیچ هم با ی سال اندی در تیم ملی هم با رقم به مراتب کمتری تیم رو برده جام جهانی و همه ی اینها هر چند بازیکنان خودشونو وارد معرکه ای کردن که اصلا ربطی بهشون نداره منتها ی سوال از شما وامثال شمایی که فکر میکنن دارم واونم اینکه اگر سر مربی به بازیکنان تیم ملی احترام میزاره و براشون ارزش قائل میشه بایدسواستفاکنن
    • عدالت IR ۰۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
      در پاسخ به،ایران بودم زمان،با پرچم آمریکا،،،آنچه که نوشتی،خودت،واول وآخرت،هستند،واینکه تو همون خراب شده ای،که هستی،به همون شغلی که توهین کردی،مشغول باش.
  • پدرام CA ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    تا جایی که من میدونم در کل تاریخ ج ج سه تا سر مربی در استانه جام عوض شده اند دوتاشون منشوری بودند و ایویچ که تنها برکناری ناجوانمردانه و بی دلیل بوده. یعنی در برکناری ناجوانمردانه ما یکیم کل بقیه دنیا صفر! حالا این قراره بشه دو هیچ؟ اون هم مربی که تیم رو علنا به دندون گرفت تا جام اورد. لابد بعدش هم هی میخوایم بریم سالن افتتاح کنیم اسمش رو بزاریم پوریای ولی یا استادیوم جهان پهلوان تختی و بعد هم بگیم خوب جبران شد ما به جوانمردی بها دادیم! در ضمن استیلی میگفت بازیکنها شاکیند میخواستند اعلامیه بدن ما نگذاشتیم.
    • حسین IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
      مگه سرنوشت تیم ملی یه کشور جای فردین بازیه؟
    • پدرام CA ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
      . شما حالا هر اسمی هم که روش بذاری در اصل موضوع که هیچکس در هیچ دوره ای این کار رو نکرده و ما هم که یکدفعه کردیم الان پشیمانیم تغییری ایجاد نمیکنه.
    • فرهنگ IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
      لطفا توجه کنید که از اخراج ایوبچ بخاطر پوریای ولی و وجدانی پشیمون نیستیم، بلکه از این پشیمونیم که جلال طالبی رو به جاش گذاشتیم که هیچ توانایی سرمربیگری در اون سطح رو تداشت. حالا هم درسته که احساسات حکم می کنه که دل اسکوچیچ رو نشکنیم، اما منطقی اینه که از یک آبروریزی عظیم احتمالی که برای همیشه بر پیشونی ما داغ میشه و مضحکه حداقل همسایگان میشیم پیشگیری کنیم.
    • پدرام CA ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
      موضوع فردین بازی نیست موضوع اعتباره موضوع جایگاه توی دنیای فوتباله خالا دلایل فنی میخوای یکیش رو برات میگم یک دلیل ساده اینه که وقتی که یک مربی خیالش راحته با خیال راخت میاد توی ندارکاتی همه ازمایشهاش رو میکنه ولی تا بازی اول جام دستش رو رو نمیکنه ولی مربی که نگرانه که با هر باخت تو بازی دوستانه بندازنش بیرون مجبوره به جای امتخان بره دنبال نتیجه و دستش رو رو کنه! ما ایرانیها هر وقت فکر کردیم از همه دنیا بهتر میفهمیم بور شدیم ولی برامون درس نمیشه. همون شبی که ما به الحزایر باختیم ژاپن توی خونه 3 تا از تونس خورد ولی اخر بازی مردم برای بازیکنهاشون دست زدند! ولی ما شروع کردیم به داستانسرایی که بله این تازه تیم سوم الحزایر بود!
    • رضادشتابی ایرانپور IR ۰۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
      بازیکن جرات نمیدادکه فدراسیون قاسمپور خواسته استیلی راعمدا فرستاد وگفت حمید طارمی تنها یی نمیتواندبین بجه باسرمربی تفرقه بیندازدمگرتوبجه ودخترنداری من وتوبایدغکراینده بجه هامون باشیم باید حتما برکنارسود سخص جدیدخسابی سیبیل ماراجرب میکنه,ماجهارسال دیگه نیستیم برو تویکماه,,وتیم راکاملا بهم بریز,دخترهایت زندکی دارنداستیلی سابقه خراب کردن ۴سرمربی وتیم راداشت گفت حتمارییس,کارت نباشه,,عادل هم ازبیرون بادایی فعال است ,دایی وسط راه کشید کناردیدخیلی نامردیه,,ونان حرام باعث میشه بجه هرزه بزرگ شوداما نفهمید که ازمون وبیرالوند نان حرام درخانواده نمیبرندباقری منصوریان خداداد حلال خورهستندوفریب ,طارمی واستیلی نخوردند و روراست ازمون گفت عندنامردیه حمید,,من نیستم بیرالوندهم گفت من لرعشایرم غیرت داریم نمیتو نم شرمنده ات هستم حمید,,,قاسمپورگفت نتوانستی حریف این دوتابشی ومنحرفشون کنی,,عادل اما گفت من ۸شهریوربرکنارش میکنم ورفت بوسهر,باننه طارمی حرف زد باطارمی بجه صفت ,خدا ییش فکرمیکنی این شخص,طارمی,یک بجه ده ساله هست نه سی ساله,,, شرم داره این طرزحرف زدن ,, طرز تربیت پدرومادرسرداروبیرالوند عالیه !!!!
  • امیر IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    بنده پرسپولیسی هستم ولی معتقدم با توجه به سابقه بانکو در جام جهانی ۲۰۰۶ و سوابق کیروش، کارلوس کیروش بهترین گزینه در بین این دو است.
    • حمید IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
      ما هم همش دنبال نامها هستیم و غافل از اینکه ساختار فوتبال ما خرابه . اگه بزرگترین مربیهای دنیا هم که بیاریم همون ۳ تا بازی رو خواهیم کرد . مگر کیروش که ۸ سال تو این فوتبال بود تو جام جهانی بیشتر از ۳ تا بازی کرد مگر تونست تو جام ملتها جزو ۴ تا تیم باشه . تو جام جهانی هم ۱۱ نفر رو چید تو یک سوم دفاعی خودمون و فقط دفع توپ بود . ۹۰ دقیقه فقط چشممون به ساعت بود کی بازی تموم میشه . البته تقصیر هم نداشت چون فوتبال ما ضعیفه و این یه واقعیته
  • بهرام US ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    حمید استیلی از نقش مخربش بعنوان سرپرست درتیم ملی یهمین زودی فراموش کرده است ؟
  • تاجی IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    تیم ملی وکردن لجنخونه لنگ بعدوق میزنن حکومتی نیستیم ریشتون ازبیخ زده بشه
    • سرخ جامه IR ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
      شرفم خوب چیزیه آخه ابله حالا که دلت می خواد بگو ببینم رییس و ارکان فدراسیون و وزارتخونه الان چه رنگین؟ غیر از استیلی کدوم پرسپولیسی در ساختار فوتبال حضور داره که زر مفت می زنی؟ خجالت بکشین واقعن...حالم از همتون به هم می خوره بی منطقای لجن
  • آریهان DE ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    خاک برسر بازیکنان بی غیرت که فراموش کرده اند که چه وظایفی دارند. وقتی فدراسیون مثل بقیه افراد حاکم مملک ,تشکیل شده از افراد بی سواد باشه,این هم میشه نتیجه اش.اقا اسکوویچ بده؟خوب اخراجش کنید و یه مربی دیگه بیارید دیگه. ولی میدونند که مربی طراز اول با اون شرایط و امکانات در ایران کاری نمیتونند انجام بدند.مگر اینکه پوست کلفت باشه و پول بخواد و بقیه چیزا واسش مهم نباشه. این تیم نباید به عنوان تیم ملی ایران اونجا بره. بلکه به اسم بی غیرتان و جاه طلبان. اسم ایران رو زیادی خراب کردند که این لژیونرهای تازه به پول رسیده عقده ای شدند و نمی دونند که سرباز هستند.یعنی باید به دستورات مربی احترام بزارند و انجام وظیفه کنند. ولی اینجا ایران هست.با پارتی بازی و رفیق بازی موفق هستی.
  • ناشناس IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    یه جوری می گن تیم بزرگ به اشتباه می افتیم از برزیل حرف می زنن یا فرانسه و ..... طرفدار فوتبال بودم اما از وقتی که این بازیکنان در این توطئه و کارهای کثیف شرکت کردن از خدا می خوام فوتبالمون رو تعلیق کنن جام جهانی رو به خودشون نبینن خدای این سرمربی که آوردنش و خواستن قربانیش کنن چون مطمئن بودن تیم حذف می شه الان این ندید بدیدها که تو عمرشون بعنوان تیم اول آسیا صعود نکردن همیشه با دق مرگی بوده با سرمربی این رفتار رو می کنن کاشکی بجای مردم مناطق محروم که دسترسی به نیازهای اولیه شون ندارن سیل این بازیکن های بی وجدان رو می برد آخه این سرمربی تو این بازاری که براش ساختن چکار کنه خاک بر سر اون دو تا کاندیدها که به حمایت این بازیکن های نمک نشناس می خوان در راس قرار بگیرن تیم بزرگ آدم بزرگ می خواد فکر کنم چیزی می زنن که دچار توهم شدن Afc اگر ایران رو تعلیق کنی ممنونت می شیم بجای این نمک نشناسها ایتالیا رو جایگزین کنید
  • کاتا IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    آقای تاج رییس فدراسیون بودی چه گهی خوردی دوباره میخوای رییس سی اگه سودی برات ندارن و نمی‌خوای فوتبال رو نابود کنی چرا کاندید شدی پرونده ویلموتس کم بدبختی برامون درست کرد چرا تو صلاحیت تایید شده
  • کاتا IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    آقای تاج رییس فدراسیون بودی چه گهی خوردی دوباره میخوای رییس سی اگه سودی برات ندارن و نمی‌خوای فوتبال رو نابود کنی چرا کاندید شدی پرونده ویلموتس کم بدبختی برامون درست کرد چرا تو صلاحیت تایید شده
  • ...... IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    به نظر من اگه قراره خارجی بیارن برانکو بهترینه و اگه داخلی باشه قلعه نوعی بهترینه کیروش با بازی دفاعیش بدرد ما نمیخوره برانکو و قلعه توعی با بازی شناور و هجومی خیلی بهتر میتونن جوابگو باشن به نظر من کیروش اگه بخواد هم نمیتونه شناور بازی کنه و ضمنا هم برانکو و هم قلعه نوعی نشون دادن که در مواقع لازم ابهت و اقتدار هم دارن مخصوصا قلعه نوعی
  • رضا IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    به بازیکن چه ربطی داره که سرمربی و رئیس فدراسیون کیه؟اونوهم حمایت از کسی چنین فساد و ضرر عظیمی به فوتبال و بیت المال زده
  • ح ح IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    اسکوچیچ تیم ملی ایران رو نجات داد بهترین آمار و نتایج رو داره با ثبات اگر یک مربی ایرانی یا یک مربی درجه یک خارجی این نتایج رو گرفته بود تا 5 الی 6 سال بیمه بود اما دیوار اسکوچیچ کوتاه است و هر کسی اعم از مردم بازیکنان مسوولان فدراسیون پیشکسوتان و غیره به اسکوچیچ جسارت می کنه و حامی قدرتمندی در کنار خود نمی بینه استیلی وظیفه اش جمع کردن تیمه اما خودش عند حاشیه و زیر آب زنی و رندی است و با وجود او جایگاه اسکوچیچ لرزان هست حق اسکوچیچ حداقل جام جهانی هست و اگر امکانات و حمایت لازم بشه نشان داده قابل اتکا است و می تونه سکاندار موفقی باشه کمی قدرشناس باشیم و حمایت کنیم جایی که فدراسیونی ها هم هر چه فکر کردن دیدن جایگزینی برای اسکوچیچ ندارند به قول معروف جیب خالی پز عالی اگر هم پول باشه وقت نیست اسکوچیچ هم از برانکو هم کیروش موفق تر بوده و نتایج این رو میگه و نمیشه با پیش داوری و رزومه اسکوچیچ اون رو تخریب کنیم چون لیاقت و شایستگی خود رو نشان داده
  • محمد IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    مهدی تاج باید محاکمه و ندانی بشه.این آقا وچند نفر دیگه یه باند دارند پول‌های بیت المال رو دارن غارت میکن.ودوباره با کمال پرویی وگستاخی کاندید برای ریاست شده..چه خبره تواین کشور..مگه نباید این مفسد ها به سزای کثافت کاریها شون برسن.ورزش ایران داره توی دست همچین نامردهای نابود میشه
  • سینا IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    مقصر بازیکنان و تاج نیستند.. مقصر بازرسی.. قوه قضائیه و ارگان‌های نظارتی هستند که یه مجرم و متهم میاد کاندید میشه و تایید هم میشه... این مملکت هر چی دزد و اختلاسگر بزرگتر باشه.. حاشیه امن بیشتری داره... کسی میلیاردها پول مملکت رو میدزده یا به باد میده.. عین خیال هیچکس نیست.. یکی هم بخاطر 5میلیون میره زندان... عدالت اگه اینه ما نخواستیم..
  • قادر IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    هر بازیکنی که اعلامیه صادر می کند به راحتی باید از تیم ملی خط زده شود. هیچ مشکلی به وجود نمی آید. ایران پر از استعداد هست. بازیکن ملی باید ملی فکر کند.
  • ا IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    یه‌هارمونی‌خوبی‌در‌مملکت‌ما‌بر‌قراره‌.فوتبال‌هم......متاثر‌از‌همین‌داستانه..دزدی‌طرف‌ثابت‌شده‌ولی.باز..میاد‌کاندید‌میشه‌وجالب‌اینکه‌تائید‌هم‌میشه.......مث‌اینکه‌مملکت‌قطع‌الرجال‌‌میباشد.بازیکن‌میاد.....در‌مسائل‌فنی‌دخالت‌میکنه.جالبه‌زمان‌ویلموتس‌‌....همه‌اینا‌خواب‌بودند.حالا‌یه‌آدم‌بدون‌حاشیه‌وبا‌دو.....زار‌قرار..داد‌و‌به‌خوبی‌تیم‌رو‌برد‌جام‌جهانی..ساز....مخالف‌سر‌دادن..این‌بازیکنها‌در‌تیم‌نباید‌جایی‌داشته.باشند‌..حتی‌اگه‌رونالدو..و‌مسی‌باشند..در‌حالی‌که....اینا‌بند‌کفش‌اونا‌بحساب‌نمیان..
  • سجاد پادروند IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    خدا لعنتت کنه تاج بدون تاج...اگ من روی تورو داشتم الان دبیر کل سازمان ملل بودم.. این صندلی چی داره آخه برو به دوا درمونت برس لعنتی یه پات لب گوره یه پات لب صندلی
  • Hamid IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    واقعا با این اوصاف فاتحه تیم ملی فوتبال خوندست ،این چه مسخره بازی اینا در آوردن، فوتبال هم عین سایر مسایل باند بازی و پدر سوخته بازی شده ،در فدراسیون رو گل بگیرن بهتره
  • مملک IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    ای خدا این استیلی دیگه چی از تیم ملی می خواهد؟ درسته که فوتبال علم به معنای ساینس نیست ولی این قدر هم هردم بیل نیست وباید از بزرگان بهره گرفت.
  • یونس IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    بخدا من طرفدار پرسپولیسم ولی هاشمیان و استیلی وباقری و اسکوچیچ مودب تیم رو به فنا میدن برانکو مربی شلیه کی‌روش پرستیژ جهانی داره اقلا به امثال ماجدی و تاج و عزیز محمدی باج نمیده و به بازیکن باج نمیده یادتونه کره ۸ سال تو کف برد ایران بود جهانی بازی می‌کردواقع بین باشیم بخدا اسکوچیچو اندازه قلبم دوس دارم ول بخدا راه به جایی نمی‌بره بازیکنا به روش در اومدن و براش تره خورد نمیکنن
  • اهواز IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    تیم ملی یا هر تیم دیگر آدم بزرگی می خواهد که بتونه حاشیه ها را جمع کنه نه اینکه خودشون پر از حاشیه هستند و هیچ کارنامه درخشانی ندارند امثال استیلی و خداداد بجز اینکه گلی زدند چکار تونستند تو فوتبال انجام بدهند یکی مثل علی دایی را می خواهد و رئیس فدارسیون مثل اقای دادکان و یا اقای آشتیانی
  • فرهنگ IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    به عکس و لباس استیلی نگاه کنید. او حتی به جلسه رسمی در وزارتخونه هم با لباس نامناسب رفت. یک مدیر و سرپرست باید بدونه که لباس مناسب شغل و وظیفه اش بپوشه. بگذریم. با این اوضاع، اسکوچیچ که رفتنی شد. از این به بعد هم برای تشخیص خوب و بد، معیار استیلیه. یعنی هرکی که مورد حمایت استیلی باشه، شایسنگی تیم ملی رو نداره، و هرکی که مورد تایید استیلی نباشه، به یقبن آدم بدی نیست.
  • شایان IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    بازم میگم روحت شاد دهداری بزرگ، که قید همه بازیکنان تیم ملی رو زدی ولی باج ندادی بکسی... جواب اونایی که میگن مربی بزرگ باید رو نیمکت تیم ملی ایران بشینه باید گفت، اگه قرار بود تیمی با مربی بزرگ نتیجه بگیره تیم عربستان تو جام۹۸ با کارلوس آلبرتو(که با برزیل قهرمان جام۹۴ شده بود) نتیجه میگرفت!!!!
  • ناشناس IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    این دیگه تیم ملی نیست تیم فرصت طلب ها ومنافق هاست واقعا که طارمی خیانت بزرگی به ورزش و ورزشکاران ایران کرد اسکوجیچ هیچ تقصیری ندارد این فدراسیون و در درجه اول وزیر ورزش هست که آزادی انتخاب و عمل را از سرمربی تیم ملی گرفته هرجای دنیا بود یه تیپا نذر طارمی و جهانبخش میکردن تحت هیچ شرایطی بازیکن حق دخالت و تعیین تکلیف برای تیم ملی و مجلس و فدراسیون نداره واقعاً که گندش رو بالا آوردین اگر همان‌موقع که بوی تفرقه و دودستگی میامدعاملین رو اخراج میکردیم تا این حد پر رو نمی شدن که برای همه تعیین تکلیف کنند تا این منافقین ملعون در این ترکیب حضور دارند مسئله دودستگی و تفرقه میان این مجموعه حل نخواهد شد بالاخره این جام جهانی هم می‌گذره ولی عرض ادب و ارادت مردم این کشور نثار خود و خانواده محترمشان خواهد شد که اینطور با آبروی ورزش و علاقه مردم به این ورزش بازی کردن طارمی را اسکوجیچ خوب میشناخت که به تیم ملی دعوتش نمیکرد
  • فرشاد IR ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    لعنت به این مملکت که سر هرچیزی باید حرص خورد .. خدا نکند گدا معتبر شود .. امثال مهدی طارمی که همیشه فقط حاشیه داشته و به قول عادل فردوسی پور تو جام جهانی قبلی که گفت این بازیکن فقط گوشش تالا حاشیه نداشت که الان با گوش هم حاشیه درست کرده وقتی میبینه مملکت و فدراسیون صاحب نداره جرات پیدا میکنه حرف های گنده تر از دهانش بزنه و برا سرمربی یک کشور شاخ بشه و بقیه رو تحریک کنه .. متاسفم واقعا
  • تا ابد پرسپولیسیم IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    چه بی درو پیکر این فوتبال ما واقعا در این فوتبالو باید گل گرفت هر برای خودشه این میاد فلان میکنه اون میاد ئیس فدارسیون تایین میکنه واقعا جای تاسف داره .
  • مهران BE ۰۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    کاش الکس نوری رو بیارن مربیه با دانشیه و میتونه در مدت زمان کوتاه تیم رو بسازه کاری که با وردربرمن انجام داد
  • محمود IR ۰۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    سلام اونی که مهدی تاج تعیین کرده خودش دستش با هم تو یه کاسه هست صد در صد نفع می‌بره اون بازیکناهم سود می‌برند
  • پدرام CA ۰۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    موضوع فردین بازی نیست موضوع اینه که ما فکر میکنیم عقل کلیم! یک دلیل ساده اینه که وقتی که یک مربی خیالش راحته با خیال راخت میاد توی ندارکاتی همه ازمایشهاش رو میکنه ولی تا بازی اول جام دستش رو رو نمیکنه ولی مربی که نگرانه که با هر باخت تو بازی دوستانه بندازنش بیرون مجبوره به جای امتخان بره دنبال نتیجه و دستش رو رو کنه! ما ایرانیها هر وقت فکر کردیم از همه دنیا بهتر میفهمیم بور شدیم ولی برامون درس نمیشه. همون شبی که ما به الحزایر باختیم ژاپن توی خونه 3 تا از تونس خورد ولی اخر بازی مردم برای بازیکنهاشون دست زدند! ولی ما شروع کردیم به داستانسرایی که بله این تازه تیم سوم الحزایر بود!
  • فردین IR ۰۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    بخدانشون ندی میام پیدات میکنم میگم پسرخوب مگه بامن غرض داری باباچاپ کن اخه یعنی وقتی وززرمیکه من قدرتم نمی رسه به تاج یعنی بزرگ پوخیه مگه بازرسی اداره تعزیراتی اطلاعات امنیت تداریم این مصداق بخطرانداختن امنیت ملیه بس چیه کزارشی اطلاعیه که بیان رسیدگی کنندتاج خوردبردوقتدادرسی قلب دردکرفت رفت ابهاازاسیاب افتادبازبرگشت این نمیشه که بخوری وبچاپی وبری وارام شدبرگردی وبازخراب کنی اینجاابروی ایران وایرانی درکاره
  • غدیر IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    طارمی شده همه کاره تیم ملی ...هرچی فضای مجازی و طارمی بگه
  • فرهنگ IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    آقایونی که میگین و تعجب می کنین که تاج چطور بعد از قضیه ویلموتس با کمال پررویی کاندیدا شده و الان در زندان نیست، توجه کنید که مملکت دیگه تا این اندازه هرکی هرکی هم نیست که یک مجرم با وقاحت بیاد کاندیدای ریاست بشه. یک احتمال هم بدین که ممکنه نبروهای اطلاعاتی و نظارتی در بررسی هاشون به این نتیجه رسیدند که مجرم اصلی در قضیه ویلموتس عناصری در وزارت ورزش سابق بودند که با وساطت اون شرکت گردشگری ثبت شده در هلند ویلموتس رو آوددند. من هم اولش تعجب می کردم و فکر می کردم که تاج باید در زندان باشه، اما مصاحبه های هیئت رئیسه سابق و تحلیل های دیگه رو که خوندم، به نتیجه رسیدم که مقصرین قضیه ویلموتس بیشتر در وزارت ورزش سابق هستند که همونها بودند که با برنامه قبلی کی روش را اخراج کردند تا ویلموتس رو بیارند. برای همینه که تاج الان میگه کی روش رو میارم که خودش رو ازون جریان تبرئه کنه. برانکو هم به خیال این که بعد از اخراج کی روش خودش جاشو می گیره، با ورارت سابق همکاری و بر علیه کی روش شانتاژ می کرد.
    • مصطغی IR ۰۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
      بر فرض حرف شما درست باشه اولا اقای تاج قرارداد رو امضا کرده و در برابر این امضا مسئول هستش بعدش حداقل مالیات چند میلیون یورو قرارداد رو چرا باید بعهده فدراسیون بندازه و اگر دستوری بهش گفتن امضا کن بازم نشون میده ایشون لیاقت رئیس فدراسیون بودن رو نداره و اگر تاج اعلام کنه مستقیما وزیر ورزش به من گفته قرارداد ببند ومنم بستم عذر بدتر ازگناهه و قطعا از وزیر امروز پرسیده بشه نگیم تکذیب میکنه حتما میگه من گفتم مربی خوبیه میتونه به تیم ملی کمک کنه باهاش قرارداد ببندید دیگه جزئیات قرارداد ومبلغ رو من نمیدونم خودشون توافق کردن یعنی هر طوری به این قرارداد نگاه کنیم پای اقای تاج گیر هست و باید محاکمه و پاسخگو باشه و از تائید شرکت در انتخابات فدراسیون حداقل بعنوان ادمی که توان مدیریت مستقل و بر اساس اساسنامه ی فدراسیون منع شود اینکه دیگه روشن و اظهرالمنشمس است که صلاحیت ندارد و حکایت اخر اینکه بازیکنان تیم ملی رو هم بر علیه سرمربی و سرپرست و اعضای فدراسیون شورونده اینم گناه دیگری که فقط فکر منافع خودش و موقعیت برا خودشه نه برای فوتبال و نه کشور و حتی جوانمردی و معرفت و شرافت هم براش مهم نیست
  • اس اس کبیر IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    تواین چندسال حمیداستیلی توهرتیمی بوده غیرازفتنه.باندبازی.خیانت.رانت خواری.ابروریزی.اختلاف.اختلاس هیچی عایداون تیم نشده.
    • سوباسا IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
      لطفا پیشکسوتانی که هنوز درگیر رذایل اخلاقی هستند در مورد تیم کنونی اظهار نظر نکنند بی مایگی خیلی از پیشکسوتان دهه 1360 که حق ویژه خود را از زمین و زمان طلب می کنند در استعفای! دستته جمعی شان از تیم ملی و کودتا علیه سر مربی به خوبی نمود دارد و چون آتشی سوزان در برابر چشم هاست. کسانی که از تیم ملی استعفا!؟ میدادند انگار که کارمند دایمی هستند متن نامه این پیشکسوتان مدعی اخلاق--> "... بسمه تعالی. ضمن آرزوی موفقیت برای ملت شهید پرور ایران و پیروزی رزمندگان اسلام و مسلمین بر کفر، ما بازیکنان تیم ملی بنا بر رسالتی که به عهده ما بچه های این آب و خاک اسلامی بوده با تمامی قدرت هم قسم گشته ایم که بازی های آسیایی سئول را به اتمام رسانده و بعد از بازی ها چون دیگر قادر به ادامه همکاری با مربیان تیم ملی نیستیم، لذا از کلیه ملت عزیز و مسئولین ورزش خواهانیم ما را مورد عفو قرار داده و آرزوی موفقیت تیم ملی را در همه میادین از خداوند بزرگ خواهانیم. انشاالئه... به امید پیروزی هر چه سریع تر رزمندگان اسلام. 30 شهریور 1365". محمد پنجعلی، شاهرخ بیانی، حمید درخشان، ناصرمحمدخانی، مرتضی فنونی زاده و...
  • محب IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    اسکوچیچ بهترین است.حق خودش است .دست از فتنه بردارید.به فکر بازی تدارکاتی باشید.درود براسکوچیچ یادتان نرود داشتید توسط بحرین وعراق حذف می شدیداسکو ما را به جام جهانی بدر ‌اصالت وشرافت داشته باشید وسپاسگزار خدمتگزاران خودمان باشیم .اون موقع همه فرار می کردید درشرایط سختی آن کس که به تیم ملی آبروداری اول خدا بود وآخرت هم اسکوچیچ بود .خدا دارد مارا آزمایش می کند .بدنشون. بی نجابت نکنید وایرانی باشید ...درود براسکوچیج .طارمی وجهانبخش باید معذرت خواهی کنند.
  • بدون اسطوره IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    این‌تیم ملی بدترین تیم ملی تاریخ جام جهانی میشه حتی با سرمربیگری امثال مورینیو چون یکدلی در این تیم نیست درست مثله ۲۰۱۰که اصلا صعود نکردیم و شکست مفتضحانه ای هم تو آزادی مقابل عربستان داشتیم با این تفاوت که بازیکنان این دوره واقعا دیگه شورش و در آوردن و نشون دادن ظرفیت صعود به جام جهانی ام ندارن و کاش صعود نکرده بودیم چون عابروی ایران با این بازیکنا خواهد رفت
  • ناشناس IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    ایران که کلا تو‌جام جهانی نتیجه نمیگیره . اسکوچیچ همه این بازیکنانی که شاخ بازی در میارن رو خط بزنه . و بازیکن جدید جایگزین کنه . خدا رو چی دیدی شاید بهتر از تیم فعلی هم بشه
  • M IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    پس حالا که اینطور شد کاش رییس جدید زود تر سرمربی رو عوض کنه دیگه همه الان چاپلوس اسکوچیچ شدن.
  • رستم IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    حمید خان خودش استاد کله پاکردن سرمربیان تیم هاست حالا چرا ادرس غلط میده .‌..
  • محمد IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    بیچاره اسکوچیچ دقیقا دار همون بلایی که سر ویرای مادر مرده آوردن رو سر اسکوچیچ هم میارن خدا لعنتتون کنه که ورزش رو هم به گند کشوندید ، یه بازیکن چه جراتی میتونه پیدا کنه که در رابطه با مربی بخواد اظهار نظر کنه چه برسه به عوض کردن مربی آقای تاج خجالتم خوب چیزیه دست از سر فوتبال ایران بردار دیگه بسه هرچی از بغل فوتبال خوردی و دو رویی و دو دستگی در ورزش و فوتبال بوجود آوردی
  • رادمان IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    تو این مملکت از آزادی توهینو یاد گرفتن در جواب کسایی که میگن اسکوچیچ کوچیکه خوب همون اول نمیذاشتن در ضمن احترام امتم زاده به متولیشه از روز اول مربیگریش رو هوا بود و هر ناکسی بهش توهین کرد الان هم بازیکنان وقتی می بینن اینجوریه دیگه حرفسو قبول ندارن بهتر بود عوضش میکردن نه به خاطر بد بودنش به خاطر اینکه از اول با پایه های لرزان اومد ایرانی جمتعت لیاقت نداریم طرفمون انسان باشه باید یه شارلاتان باشه که بهمون زور بگه
  • تورج IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    بازیکنان متکبر و متوهم را اخراج کنید ، بهتر است تیم ملی در همان مرحله گروهی حذف شود (که در هر صورت این اتفاق خواهد افتاد) تا یکی دو بازیکن پررو بخواهند برای همه تعیین تکلیف کنند .
  • رضا‌ IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    فقط کیروش اسمش روی تیم باشد احتمال صعود با این بازیکنان ۹۰ درصد است بیاید دفاع محکمی داریم طارمی به خاط کیروش هم شده به هر ۳ تا تیم گل میزنه وصعود میکنیم با اسکوچیچ شک نکنید طارمی و سردار تیم را به فنا میدهن وپاس به ه، نمیدن
  • رادمان IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    فدراسیون کلا آبیه پشت تیم خالی شده خوب بی صفتها بعد از صعود عوضش میکردید حالا هم یا عوضش میکردید یا پشتشو گرم میکردید این بلا تکلیفی ضربه میزنه به تیم فدراسیون و وزارت مقصرن اقتدار مربی دست فدراسیونه خدا لعنت کنه بر امثال طارمی تیمو به هم ریختن تو لیگ بیشترین مربی ابیه فدراسیون آبیه دارن به تیم ضربه میزنن بعد میگن تیم حکومتی
  • +15 IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    حمیداستیلی دوجنسه ابنه ای
  • سینا IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
    فوتبال آبروی ما شد حالا
  • نوید فروزان IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
    با این کثافت کاری بهتراست فیفا تیم ایران حذف کند هم آبروریزی نشه هم جلوهزینه این بازیکنان در قطر برای ایران گرفته شود
  • ایران IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
    هر کس رییس میشه ،اسکوچیح باید بمونه وگرنه به اخلاق و انسانیت خیانت شده.مقصر شرایط فعلی فدراسیون همش ماجدی و تیم همراش در هیات رییسه بود که ناجوانمردانه بعد از صعود تیم ، عزیزی خادم را اخراج کردند. اه و ناله این بیعدالتی ها دامن فوتبال را گربته.
  • کامران IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
    همه چی خوب بود تا وقتی اون آقا زاده تشریف بردن اردوی قطر و شورش و کودتا راه انداختن. سه تا گزینه واسه ریاست فدراسیون کاندید شدن یکی از یکی بدتر. دعوا سر پول وقدرت و پست هستش تا وقتی آدمای بزرگ رو کنار میزارن و آدم کوتوله ها واسه مدیریت انتخاب میشن داستان همینه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی