قرارداد گزینه خط حمله پرسپولیس در تلویزیون لو رفت/ رقم دریافتی نجومی است؟
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تمدید منشا با مس این شائبه را ایجاد کرد که مس با پیشنهاد نجومی به این بازیکن موفق به حفظ او شد که البته این مسئله بارها از سوی مسئولان این باشگاه تکذیب شد.

پرسپولیس که در فصل نقل و انتقالات با وجود جذب ستاره‌ها همچنان موفق به جذب مهاجم برای تقویت خط حمله خود نشده است، در مقطعی به دنبال جذب گادوین منشا مهاجم سابق خود بود که این بازیکن در نهایت با رد پیشنهاد پرسپولیس قرارداد خود را با مس رفسنجان تمدید کرد.

تمدید منشا با مس این شائبه را ایجاد کرد که مس با پیشنهاد نجومی به این بازیکن موفق به حفظ او شد که البته این مسئله بارها از سوی مسئولان این باشگاه تکذیب شد.

محمد ربیعی در بخشی از مصاحبه امشب خود در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهاد مس از منشا پایین تر از پرسپولیس بود گفت: من نمی‌دانم پیشنهاد پرسپولیس چقدر بود اما می‌دانم مبلغ منشا چقدر است.

او سپس در واکنش به اینکه آیا سقف ۸ میلیاردی برای منشا رعایت شده پاسخ داد: قرارداد منشا ریالی نیست و به صورت ارزی است. من به ضرس قاطع می‌گویم و اگر لازم باشد در پایان برنامه هم قرارداد او را به شما نشان می‌دهم؛ منشا سال گذشته قرارداد پایینی با ما داشت و قراردادش به صورت راندمانی بود. یعنی باید به چیزهایی در مسیر کار دست پیدا می‌کرد تا به میزان آن دریافتی داشته باشد.

سرمربی مس افزود: امسال با توجه به اینکه آقای گل مسابقات شد نت پایه‌اش افزایش پیدا کرد اما باز هم مسیر راندمان دارد و به میزان عملکردش وابسته است.

نکته جالب اینکه وقتی دوربین برای پخش یک گزارش به بیرون از استودیو رفت در بازگشت مهدی توتونچی مجری برنامه اعلام کرد پشت صحنه قرارداد منشا را دیده و این توافق مبلغ مناسبی دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • هادی IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    این توتونچی خودش عامل هزار تا مشکل مردک دوزاری
  • بنام DE ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    مسأله قیمت منشأ نیست. مسأله اینه که منشا در حد تیمهای وسط جدول بازیکن قابلیه، اما نه برای پرسپولیس. ضمنا پرسپولیس پنالتی زن زیاد داره و نیازی به منشأ نیست!!! پرسپولیس یه مهاجم گلزن میخواد، بازیکنی که چندین ساله ندارن!
  • برسام IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    جناب خبرورزشی کیسه کش لطفاازپرسپولیس بکش بیرون وباپخش خبرای فیک درموردپرسپولیس، پرسپولیسوبه حاشیه نبروفقط اخبارتیم محبوبتوبزار
  • بی نام IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    چه تیتر سخیفی !!!!!!
  • پدرام CA ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    فردا میاد تیتر میزنه قرارداد گزینه سابق پرسپولیس لو رفت! بعد مطلب راجع به اینه که پرسپولیس میخواسته یک آبدارچی استخدام کنه با حقوق وزارت کار بعد دیدن سوءسابقه داره جوابش کردند اون هم یک رفته یک چرخ آب زرشکی کرایه کرده داره کار میکنه اون کرایه نامه چرخ افتاده دست اینا! حالا شده قراردادگزینه سابق پرسپولیس! خدایا این بازیها (لیگ) زودتر شروع شه این سایتها دست از این بازیها وردارن!
  • بولینگ دیروز سیرک امروز IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    دقت کردید بولینگ انقدر حال بهم زن می باشد که منشا حاصر شده در مس رفسنجان با قرارداد سقف ۸ میلیارد بمان اما پیشنهاد ۲۰ میلیاردی بعلاوه اپشن ۱۰میلیاردی بولینگ فاسد عبده رد کند ,,, وقتی فساد ونجاستی بنام بولینگ فاسد عبده در حال گند زدن به فوتبال پاک مملکته ,, با جدب بازیکن,,۲۰,,۳۰,,,۴۰,,۵۳,,,۶۴,,,میلیاردی ,,,,ناصر الخلیفی ریس قطری باشگاه پاریسن زرمن این فصل رقابت را از نطر لقب تیم کهکشانی را به تیم سوگلی حکومت ایران یعنی بولینگ فاسد عبده واگدار کردیم یعنی یک بولینگ لقب کهکشانی را از ما ربود با چاه های نفت مسجد سلیمان و دلارهای گاز عسلویه ,,,,هزینه که از جیب مردم بود درویش پرز شدن اسان بود ,,,,,خرج که از بیت المال بود بابا حمید لنگی شدن اسان بود
    • پرسپولیس کبیر IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
      این قدر زور نزن برادر. پدر خودتو درآوردی. اگه با همین فرمون جلو بری چیزی ازت باقی نمیمونه تا دوباره شاهد 6تایی شدن کیسه مقابل رقباش بشی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی