نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
چون عاشق بیانی بودم تصور کردند استقلالی هستم!/ خداداد فقط به مجیدی گفت چرا پاس نمی‌دهی؟/ نمی دانم آیا مثل علی دایی باز هم پیدا می‌کنید؟
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

کریم باقری، مربی پرسپولیس و یکی از پیشکسوتان این تیم کمتر مصاحبه می‌کند و کلا از حرف زدن و حاشیه دوری می‌کند. با این حال او هم در این سال‌ها حرف‌های جالب و مهمی زده که مرورشان خالی از لطف نیست.

کریم باقری با حضور دراگان اسکوچیچ و در روزهایی که سایه حذف از مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی نیز روی سر تیم ملی قرار داشت، به‌عنوان عضو کادرفنی کار را استارت زد و موفق شدند در نهایت جواز حضور در قطر را به‌عنوان یکی از سی و دو تیم این جام کسب کنند. با این حال گفته شد کریم باقری باید از بین تیم ملی یا پرسپولیس یکی را انتخاب کند. 

چرا در این یک سال مشکلی برای حضور همزمان نبود؟

اولا قرارداد من با فدراسیون تمام شده و منتظر هستم نسبت به قراردادم تسویه انجام دهند. من قراردادی ندارم و باید در خصوص این موضوع صحبت شود. چطور یک سالی که در کنار تیم ملی حضور داشتم نهادهای نظارتی نبودند و الان پیدا شده‌اند؟ چرا این موضوع الان مطرح می‌شود؟ من نمی‌دانم که کار چه کسی است و نمی‌خواهم به این مسائل ورود کنم. برای جایگزینی من آقای عزیزی به عنوان گزینه مطرح است و ایشان را به جای من می‌آورند. چه من باشم یا آقای خداداد عزیزی و یا شخص دیگری باشد اولا باعث افتخار است که در کنار تیم ملی هستیم ولی همه چیز باید در سر جای خودش باشد و مرحله به مرحله پیش برود تا این حواشی به وجود نیاید. اما حالا به وجود آمده است و گفتند من خط خورده‌ام و نمی‌روم. این اتفاق می‌افتد و برای من خیلی مهم نیست. دوستان گفتند دنبال جایگزین من هستند. باید رک و راست بگویند شما لازم نیستید و می‌خواهیم شخص دیگری را بیاوریم. من ناراحت نمی‌شوم و کار کردن در تیم ملی افتخار بزرگی است و نصیب هرکسی نمی‌شود.

قرارداد بستیم، دزدی که نکردم!

مربی تیم ملی در راه صعود به جام جهانی در مورد دستمزد خود برای همراهی تیم ملی و حواشی که برای آن شکل گرفته گفت: هنوز دریافت نکردیم و حال اگر دریافت هم کنم دزدی که نکرده‌ام! شما حساب و کتاب کنید ببینید مربیان و به خصوص کمک‌های خارجی چقدر دستمزد می‌گیرند؟ به سرمربی‌ها کاری ندارم.  دستیاران خارجی که به ایران می‌آیند و کار می‌کنند از ۱۰۰ هزار دلار کم‌تر می‌گیرند؟ حال اگر با این وضعیت حساب کنید ۳، ۴ یا ۵ میلیارد می‌شود.

چون عاشق بیانی بودم تصور کردند استقلالی هستم!/ خداداد فقط به مجیدی گفت چرا پاس نمی دهی؟/ نمی دانم آیا مثل علی دایی بازهم پیدا می کنید؟

چه کسی اسم ناظم را روی من گذاشته؟

باقری در مورد انتقادی که به او در خصوص کم مصاحبه کردن وارد می‌شود و همچنین صحبت‌هایی که در مورد ناظم بودنش در تیم‌ها مطرح است گفت: چرا من باید ناظم باشم، این اسم را چه کسی گذاشته؟ سرم را پایین انداخته‌ام، منِ کریم باقری مربی با زمانی که فوتبال بازی می‌کردم فرق می‌کنم. من الان به عنوان کمک مربی تیم هستم. با علی دایی شروع کردم و با برانکو چهار سال بودم، بعدش آقای کالدرون آمد و سپس آقای گلمحمدی سرمربی شد و در تیم ملی هم در کنار کادر آقای اسکوچیچ. هرکس آمده نفر اصلی خودش کنار او بوده و من به عنوان مربی کار را دنبال می‌کنم و شخص اول مربیگری نیستم. در مربیگری باید جایگاه خودت را بدانی و نسبت به آن جلو بروی. من که نمی‌توانم در مربیگری هر کار خواستم بکنم ولی این دوستان لطف کردند و گذاشتند کنارشان در پرسپولیس و حالا تیم ملی باشم‌. اینکه یک چیزهای چرت و پرتی مطرح می‌شود برای من اهمیتی ندارد. این اسم‌ها را در خبرگزاری‌ها و برخی صفحات مجازی می‌گویند و برای من مهم نیست‌. 

خداداد فقط به مجیدی گفت چرا پاس نمی‌دهی؟ همین!

 بین دو نیمه بازی ستارگان ایران و جهان و در رختکن شما هم هیچ اتفاقی نیفتاد؟ درگیری‌ای بین خداداد عزیزی و فرهاد مجیدی به وجود نیامد؟ پاسخ کریم باقری این بود؛ «یک بازی در ایران برگزار شده که بازتاب بین‌المللی هم داشته است. حالا نوشتن این حرف‌ها چه دردی دوا می‌کند.آقاجان! خداداد عزیزی فقط معترض بود که چرا فرهاد مجیدی در حین بازی پاس نمی‌دهد و تک‌روی می‌کند. این صحبت‌ها در فوتبال خیلی طبیعی است و بهتر است به اتفاقات قشنگی که در زمین چمن افتاد بپردازید.»

ظاهراً خداداد و یکسری بازیکنان از این مسئله هم شاکی بودند که مجیدی دیر آمده و شرط هم گذاشته که فیکس باشد؟ این هم جواب آقا کریم؛ «هیچ‌کس شرطی نگذاشته است. سالی، ماهی یک بار دور هم جمع می‌شویم و آخر سر هم این همه حرف و حدیث درست می‌شود. به جای این صحبت‌ها بهتر است از رفاقت‌ها و خاطرات قدیم صحبت کنیم. برای من یکی که خیلی خوشحال‌کننده بود. همبازیانم را بعد از مدت‌ها دیدم و شما هم لطفاً دنبال حاشیه نروید!»

چون عاشق بیانی بودم تصور کردند استقلالی هستم!/ خداداد فقط به مجیدی گفت چرا پاس نمی دهی؟/ نمی دانم آیا مثل علی دایی بازهم پیدا می کنید؟

دنبال سرمربیگری نیستم

من دنبال سرمربیگری نیستم و به این قضیه فکر نمی‌کنم. سرمربیگری کار سختی است و وقتی یک نفر می‌پذیرد که چنین پُستی را قبول کند باید از هر لحاظ آمادگی‌اش را داشته باشد. باشگاه و دوستان هم لطف دارند که می‌گویند کنار تیم باشم و همیشه هم تلاش می‌کنم تا وظایف خودم را انجام دهم.

در فوتبال ایران شخصیتی بین المللی مثل دایی پیدا می‌کنید؟

متاسفانه در فضای مجازی یاتفاقات خوبی رقم نمی‌خورد و خیلی‌ها نمی‌دانند باید یک‌سری چیزها را عایت کنند. من که زیاد اهل مجازی نیستم و صفحه اینستاگرامم توسط پسرم کنترل می‌شود و اگر قرار باشد تبریک یا تسلیتی بگویم، این موضوع را به پسرم می‌گویم. ما باید یاد بگیریم که چگونه به اسطوره‌ها احترام بگذاریم و قدرشان را بدانیم. آیا واقعا در فوتبال ایران بازیکنی مثل علی دایی با این شخصیت بین‌المللی پیدا می‌کنید؟ آیا نظیر مهدوی‌کیا، عابدزاده، خداداد یا علی کریمی پیدا می‌کنید؟ واقعا این نفرات با این سابقه درخشان چرا نباید در فوتبال ما فعالیت کنند و چرا نباید دنبال آنها برویم؟ وقتی چنین نفراتی در فوتبال ما نباشد و از آنها استفاده نکنیم، نتیجه‌اش می‌شود همان چیزی که الان در فدراسیون فوتبال و خیلی از باشگاه‌ها می‌بینیم.

چون عاشق بیانی بودم تصور کردند استقلالی هستم!

من با علیرضا اکبرپور در یک محله بودم. آن زمان، مجلات عکس بازیکنان استقلال و پرسپولیس را منتشر می‌کردند و من به دلیل علاقه‌ای که به بازی شاهین بیانی داشتم، عکسهای او را جمع می‌کردم و گرنه بحث طرفداری از استقلال نبود. شاید به این دلیل بود که علیرضا اکبرپور تصور داشت من طرفدار استقلال بودم چرا که من پرسپولیسی هستم.

چون عاشق بیانی بودم تصور کردند استقلالی هستم!/ خداداد فقط به مجیدی گفت چرا پاس نمی دهی؟/ نمی دانم آیا مثل علی دایی بازهم پیدا می کنید؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • پدرام CA ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    بهترین گزینه برای مدیر تیمهای ملی. از نظر شخصیت و اینکه به تایید همه ادم کاملاسالمیه. از نظر اینکه جایگاه خودش رو میشناسه و تو کار سر مربی دخالت نمیکنه. حاشیه نداره. سابقه بوندسلیگا و لیگ برتر داره. تو دو تاصعود نقش داشته و حضورش با اختیاران نام ارامش رو به تیم برمیگردونه.
    • ساوالان IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
      بی اسطوره بودن خیلی سخته!!!!!!! کلا همه در ایران استقلالی هستند. .ولی در نظر سنجی ها می گویند دستکاری شده!!!!!!!! اسطوره ای که استقلالی باشد ولی در پرسپولیس بازی کند . تفسیر کنید معنی اش را!!!!!!!!! ایا بخاطر پول رفته... ایا رقیب بزرگه!!!!!! و ایا های دیگر
    • ... IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
      تیم بدون اسطوره مثل شهر بدون آثار باستانیه که قراره چند تا براش بسازن!!
    • پرسپولیسی تیر IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
      درجواب ساوالان:عجبابازکارشناس شدی که عزیزکیسه کش کاجی حقیر! راستی میرک بود،تیرک بودکی بودهی زیرنظرت میگفت که کارشناسی و حرفه ای نظرمیدی کجاست!!!!!! نکنه خودت به خودت تشویقی میدادی کلک 😉😉😉😉😉😉😉😉
    • پدرام CA ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
      شما خوبی؟ این که استقلالیها اسطوره ندارن به من چه مربوط؟ مگه من نمیدونم؟ به کامنت من چه مربوط؟ یعنی میگی کریم باقری استقلالیه؟ نه برادر من کریم و علی کریمی و مهدوی کیا و خلاصه همه بازیکنهای شناخته شده این مملکت پرسپولیسین! علی دایی هم که الان یکهو یادش افتاده که بجه گیش استقلالی بوده! مال اینه که دیده مخالفهای سرمربی تیم ملی همه استقلالین وگرنه چرا تا حالا یادش نبود؟ بعد هم شما خودت شما چون خودت صبح ها پرسپولیسی هستی بعداز ظهر ها تراکتوری فکر میکنی بقیه هم همینجوریند! کلا ذهنت درگیره! به من میگی علوی! خدمت شما عارضم که علویها تو سوریه اند نه ایران! دایی جان ناپلئون هم به رحمت خدا رفته (هر چند تاثیراتش هنوز هست)!
  • شیش۶ IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    طرف عمرش رو در پرسپولیس گذرونده و هزاران بار هم علنا گفته میخام سربتنه کیسه جماعت نباشه بازم یسری اسکول عشق اسطوره میخان هرجوری شده بگن طرف کیسه کشه.اخه باچه زبونی بگن ما حالمون از اینکه بگن کیسه کشیم بهم میخوره.خخخ خخخ حالا درسته که کل یوم تاریخشون رو سرجمع بزنی از بدو تاسیس تا به امروز به اندازه ی یکی از اسطوره های پرسپولیس افتخار ندارن اما اینم راهش نیست که با گفتن دو تا خاطره از دوتا جوجه کیسه کش بشه بزرگانی چون باقری و دایی را مصادره کرد.خخخ خخخ
    • لنگ بی ستاره IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
      خخخ به ما چه بازیکنان خودتون عشق تیم ما و عکس بازیکنان مارو جمع میکنه
    • شیرزاد CA ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
      عکس بازیکنهای شما رو جمع نمیکرده عکس شاهین زلال رو جمع میکرده! میخوای بیشتر بشکافم برات؟
    • مهرداد تاجی IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
      ایتقدر فشار نخور لنگی ...عالم و آدم میدونن که خیلی از این ستاره های قدیمی تون مثل علی دایی و علی کریمی و کریم باقری و عابدزاده ..طرفدار استقلال بودن وفقط بخاطر اینکه زودتر به تیم ملی دعوت بشن از طریق عوامل ومربیان تیم ملی مثل علی پروین و مایلی کهن و ذولفقار نسب و...ضمنا از ابتدا تیم لنگ از امکانات و پول و لابی بیشتری در فوتبال برخوردار بود..چهل ساله که همبشه با این تیم با رافت و مهربانی برخورد میشه...البته گوشه از فساد ولابی و رانت های لنگ نیز در سالهای اخیر از طریق هدایتی و عابدینی و رسول پنا و...افشا شد ...حالا شما اونجوری فکر کنید... ولی یک سری موصوعات رو نمیشه به شما حالی کرد..
  • لن IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    پیشرفت پایان روفته19؟ پرویز خان برومند
  • 4 IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    اینا چه کار کردن دایی باقری برا تیم ملی چه مقامی آوردن یا برای پیروزی ستاره آوردن تو آسیا زر نزن تیم جعلی لنگیوز
    • علی محمدی نیا۸ IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
      کیسه کش فعلا قرصهای فشار کونت و بخور بعد طویلتون رو به بزرگان ایران و سرورتون بچسبون و زرزر کن سیرابی
    • ... IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
      خخخ. قرص فشار کون!! خخخ
    • .. IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
      اسطوره استقلال (فرهاد مجیدی) تک‌روی می‌کرده که اگه گلی زد افتخار شه واسه استقلالی ها حالا که نزده و فقط خراب کرده بازی این همه اسطوره رو نمیدونه چی بگه (هوادار استقلال) البته باید خوشحال باشه که عضو کوچکی از این همه اسطوره هست
  • احمدرضا IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    من نمی دانم چرا استقلالی ها دنبال دایی،باقری و حتی علی کریمی هستند که مصادره کنند،هر کس بازیکن یکی از تیمها شد و بعدا تیم مقابل نرفت،مربی تیم محبوبش شد اوون دیگه اونوری هست،خیلی از بازیکنان سرخابی اول می خواستند ابی شوند سرخ شدند و یا برعکس،هرکدام از بازیکنان شاخص یکی از این دو تیم را انتخاب کردند دیگه تمام هست، عنایتی،بیگ زاده و برهانی با پرسپولیس قرارداد داخلی هم بستند،کریمی با استقلال قرارداد داخلی بست بیرانوند به دفتر باشگاه استقلال رفت،پیروز قربانی و نورافکن خانواده گی پرسپولیسی بودند مرتضی فنونی زاده استقلالی بوده و......
    • !!! US ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
      آخه استقلالی بودند بعد هفت تیر گذاشتن رو شقیقه شون گفتن برو تو پرسپولیس! هنوز همون هفت تیره رو شقیقه شونه که بگن ما پرسپولیسی بودیم! یادشون رفته بازی سایپا پرسپولیس چه علم شنگه ای بود که دایی پرسپولیسی حتما میبازه. وقتی نباخت دوباره علم کردن که ایول! آخه استقلالی بود که جلو پرسپولیس وایساد!!
    • سیدجلال بختیاری IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
      داداش وقتی مولانا رابا اسم ورسم ومثنویش یکجا میدزدن وتصاحبش میکنن وقتی خیام رامصادره میکنن وقتی اعلام میشه فردوسی بزرگ ایرانی نیست هرکشوربدردنخوربی ریشه تمام بزرگان شعروادب وتمدن ایرانزمین رادارن به اسم خودشون ثبت میکنن ورییسهای مملکت هم به بال چپ وبه کتف راستشون نیست بذارایناهم بعدازاقای حجازی که دیگه بزرگ به خودشون ندیدن یه چندتایی دونه درشت راتصاحب کنن ازما چیزی کم نمیشه اما برای اونا خیلیه درودیواراین شهرپرازعکس اسطوره های سرخ پوش هستش
  • قرمزبااصالت NL ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    بعداز پنجاه سال شاهینی و پرسپولیسی بودن تو این فضای مجازی حرفایی از پرسپولیسیها میشنوم که باورم نمیشه . این رفتار دگم و اینهمه تهمت زدن به دیگران بخاطر کم کاری مدیران خودمون نوبره ، اگر آجرلو سردار هست و بخاطر این سردار بودن میتونه استقلالو قهرمان کنه پس چرا تو تراکتور و استیل آزین با اونهمه پول و ستاره موفق نشد؟ مگه خود ما سردار رویانیان مدیرعاملمون نبود؟ پس ماهم اون سالها فاسد بودیم ؟ دست بردارین از اینهمه توهم ، ایراد کادر فنی هوچی گر خود ماست . یحیی بخاطر داشتن مشکلات گذشته اصلا نمیتونه ثبات رای داشته باشه ، باز شانس آوردیم کادر تیم ملی از خودمونه و همین باعث شد خیلی از بازیکنهای جدید فکر کنن با اومدن به پرسپولیس جام جهانی فیکس میشن ، قهرمانی استقلال فصل قبل فقط بخاطر ضعف کادر فنی ما بود که تمام بازیای مهم قدرت تصمیم گیری نداشت
  • اشکان IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    من فقط یک سوال دارم.... توتیم استقلال فقط یک بازیکن رامثال بزنید که همردیف دایی. باقری.. عزیزی.. مهدوی کیا باشه.. یه بازیکن بگویید توتیم بایرن بازی کرده باشه. یه بازیکن بگویید مرد سال آسیا شده باشه افتخارشون فرهاد مجیدی هست که بازیکن ماه امارات شده چ
    • اوهن کندی IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
      افتخار تیمی مهمه حرف شما مثل این میمونه که مثلا طرفدارای منچستر به لیورپول بگن ما رونالدو رو داریم که توی رئال مادرید بازی کرده و فخر بفروشن تو کل دنیا فقط قهرمانی وقدمت مهمه که تو ایران هر دوتاش ماله استقلاله
    • کیسه عروس آسیا IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
      کیسه اگر اسطوره داشت که سعی نمکردن دوچرخه چیا اسطوره های پرسپولیس رو به نام خودشون بزنن😂😂😂😂😂😂
    • آرش IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
      این چه قیاسیه؟! تیم ملی آلمان، بازیکن افغانستانی هم داره. پس افغانستان از ایران قوی تره چون هیچ ایرانی الاصلی نتونسته در سطح تیم ملی آلمان باشه؟! یا بازیکن ازبک در میلان هست. پس ازبکستان یا اون باشگاه اون بازیکن از تیمای ایرانی برترن؟! ناصرخان هم بازیکن منچستر بود، فقط نتونست رضایتنانه بگیره بخاطر شرایط اون زمان. باشگاه لنگ افتخار مهم بین المللی نداره. ولی بازیکنان خوبی از این تیم در اومدن. یه بخشی از جذب شدن بازیکنان خوب به این تیم هم اینه که میدونن تیم حکومتی و مافیایی هستش و موقعیت بهتری پیدا میکنن. مث طارمی، بیرانوند و خیلیای دیگه. ولی کسانی که زحمت کشیدن با هر رنگی، محترمن.
    • آرش IN ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
      کلا از کامنت های که گذاشته میشه میشه فهمید مخاطبای خبر ورزشی همه نوجونهای احساساتی زیر ۲۰ سالن.‌
    • Persepolisviva IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
      بازیکن ماه نه، بازیکن هفته امارات، اینا به هر کی بیشتر از بقیه به پرسپولیسیا توهین کنه میگن اسطوره وگرنه تا قبل از اینکه مجیدی چهار نشون پرسپولیسیا بده بخاطر اینکه دو بار وسط فصل ولشون کرده بود و رفته بود عربا تف هم روش نمینداختن. از نظر من مهدی فنونی زاده اسطورشونه وگرنه مرحوم ناصر حجازی که سالهای آخر فوتبالش تو محمدان بنگلادش بود و از نظر اونا کریمی که فصل آخر فوتبالش رفت تراکتور، اسطوره تراکتوره و اصلا مهم نیست که شش هفت سال تو پرسپولیس بوده. گل بگیرن به همچین منطقی که اینا دارن اگر اونا مجیدی را دارن که با بیست و سه چهار تا بازی روبرو پرسپولیس سه تا گل زده (نه چهار تا چونوحسین کاظمی گفت یکی از چهار گل رامن زدم ولی فتح الله زاده خواست بنام فرهاد بشه) ما هم ایمون زاید داریم که با زیر ۱۰ ثانیه مالکیت توپ سه تا گل به اینا زده پس بگیم ایمون زاید اسطوره پرسپولیسه
  • ت IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    تو آلمان همش رو سکو بودن یا زخیره یانکر
  • کیسه کش حقیر هستم IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    کیسه کشا اسطوره ندارن همش مخان اسطوره های پرسپولیس وصل کنن به خودشون. حتی دایی رو میگن دوچرخه چی هست‌. بابا توهمی های بدبخت این بازیکنا یبارم لباس کیسه منفور نپوشیدن بفهمین اینو. واسشون ننگ بود
    • لنگی سوز IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
      برادرمن میدونی چرا یه مدت استقلال اسطوره نداشته البته بقول شما چون تیم حکومتی نبوده همه بازیکن هاخوب میدونستن اگه بیان لنگ حتما میرن تیم میلی بعدش سیاست لنگ همینه که بازیکنی از تیم دیگه بیادتیم میلی حتما باید جذب لنگ بشه مثال وحیدامیری ترابی سعیدصادقی انصاریان کنعانی زادگان .... خب بجز یکی دونفربازیکن بگین کدوم رو لنگ تحویل تیم میلی داده لنگ شعبه دوم وتغذیه شده از تیم میلی هست اماالان داری میبینی آینده از آن استقلال هست بازیکن جوان وکم تجربه رو پرورش داده وتحویل تیم ملی میده مثل حسین زاده صیادمنش سیدحسینی مرادمند و.... لنگ مایه ننگ فوتبال ایران لنگ نباید اسطوره سازی حرف بزنه
  • ... IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    آقای باقری خدایی میشه وظیفه اصلیتو تو پرسپولیس و تیم ملی بگی چیه و چی بوده؟! اصلا شک دارم بتونی راجع به تاکتیک و این چیزا صحبت کنی. فرض کن مبصر کلاسم اولین بار من بهت گفتم. تو اگه خودتو قبول داشتی بعد این همه سال بازی و تو فوتبال بودن قطعا دنبال سرمربی شدن بودی. وقتی میگی دوست ندارم سرمربی باشم یعنی خودتو قبول نداری و میدونی که توانایی اداره ۲۲ تا بازیکنو نداری. جهت اطلاعت میگم که ۱۰۰ هزار دلارو به کسی میدن که یه چیزی بارش باشه. اسکوچیچ و گل‌محمدی هم اگه حالیشون بود تو رو دستیار نمیکردن. زمان برانکو زیرآب صادقیان، رضائیان، مسلمان و عالیشاه رو زدی، زمان گل‌محمدی هم زیرآب حامد لک و رضائیان رو زدی. فقط منتظر دعوا و درگیری تو زمینی تا بپری به بازیکنای پرسپولیس. راستی چرا بازی با تراکتور پیدات نبود؟! نکنه تو هم مثل مرتضی‌فنونی‌زاده تیم اولت تراکتوره!! تو اصلا به درد مربیگری نمیخوری. بعضیا ذاتا مربی و مدیر ازشون در نمیاد.
  • سیداسحق علوی IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    هوادار لنگ بوده بعد عاشق ی تاجی ..همین الان ی بازیکن لنگ تو هواداران استقلال ی ذره محبوبیت نداره اگه وجودم داشته باشه اون هوادار متعصب نیست
  • سلام IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    اصلا داش کریم استقلالی تیر پس چرا ی عمره تو پرسپولیسه بیچاره‌ها از نداشتن اسطوره مثل آقا کریم حسرت دارن بابا کیسه کشا شما خودتان ی اسطوره بنام فرناز خانم مجیجی دارین بستان است همون که در رفت فلنگ بست رفت تا گند زدوبند بازیش بابت قهرمان جعلی شدن درنیاد ولی خبر نداشت که خیلی پیشتر تمام لیگ و مردم فهمیده بودن کیسه با تبانی میخواد قهرمان بشه
  • پدرام CA ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    شما خوبی؟ این که استقلالیها اسطوره ندارن به من چه مربوط؟ مگه من نمیدونم؟ به کامنت من چه مربوط؟ یعنی میگی کریم باقری استقلالیه؟ نه برادر من کریم و علی کریمی و مهدوی کیا و خلاصه همه بازیکنهای شناخته شده این مملکت پرسپولیسین! علی دایی هم که الان یکهو یادش افتاده که بجه گیش استقلالی بوده! مال اینه که دیده مخالفهای سرمربی تیم ملی همه استقلالین وگرنه چرا تا حالا یادش نبود؟ بعد هم شما خودت شما چون خودت صبح ها پرسپولیسی هستی بعداز ظهر ها تراکتوری فکر میکنی بقیه هم همینجوریند! کلا ذهنت درگیره! به من میگی علوی! خدمت شما عارضم که علویها تو سوریه اند نه ایران! دایی جان ناپلئون هم به رحمت خدا رفته (هر چند تاثیراتش هنوز هست)!
  • پی پی لیس عروس آسیا IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    عه کریم موتوری هم آفتاب پرسته 😂🔥 چسطوره ی تیم حقیر لُنگ، تاجی بوده 😂
  • پی پی لیس عروس آسیا FR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    عه کریم موتوری هم آفتاب پرسته 😂🔥 چسطوره ی لُنگ حقیر، طرفدار تاج کبیر بوده 😂
  • شاهین IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    اصلا تمام اسطور ههای ایران از ارل تا ابد مال پرسپولیس.......پروین دایی باقری مهدوی کیا عزیزی با و. تا بازی تو لنگ.... پس اسمهایی مثل ناصر خان حجازی پرویز قلیچ خانی علی جباری دانایی فرد روشن اسکندزیان با سابقه قهرمانی جام ملتهای اسیا وئقرار گرفته در جمع تیم منتخب جهان در سا 1978 چی بودن؟؟؟؟این همه اسطوره واسه پرسپولیس ولی دریع از یه قهرمانی تو اسیا.....نکونام با حضور 7سال تو لالیگا یا اندو بابزای در لیگ برتر انگلیس که ارزوی ا اسطوره هاتون بود چی؟؟؟؟واقعیت اینه که تبلیغات ودادار دودور بازیکنهای پرسپولیس بیشتره همین...و جالبه تمام افتخارات بین المللیشون مال وقتی بوده که تو پرسپولیس نبودن...........
  • آرش IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    حوصله کل کل با طرفدارای بچه سن لنگ رو ندارم ولی برای تاجی ها می نویسم که بدونن چه اسطوره هایی داشتن ، تمام قهرمانی های تیم ملی در آسیا با مربیان تاجی بوده ، سه روزه قهرمانی در جام ملت ها با بازیکن ها و مربیان تاجی بوده ، قهرمانی بازی های آسیایی ( تا زمانیکه در رده بزرگ سال برگذار می شد ) با مربی ها و ستاره های تاجی بوده ، صعود به المپیک با ستاره ها و مربی های تاجی بوده تنها بازیکن ایرانی که در تمام مسابقات بین المللی مهم ( المپیک ، جام جهانی ، جام ملت های آسیا ، بازی های آسیایی ، جام باشگاه های آسیا ) گلزنی کرده حسن روشن یک تاجی بوده ، و .... اما این که در چهل سال گذشته بخاطر دشمنی ی عده با اسم تاج ، اسطوره های واقعی فوتبال ایران سانسور شدن و کسانی که حتی یک افتخار ملی ندارن به عنوان اسطوره معرفی شدن نشان دهنده واقعیتِ ، وگرنه کل تیم لنگ و همه بازی ما هاش روی هم نصف افتخارات حسن روشن یا منصور پورحیدری رو ندارن ، ولی رسانه ها طوری القا کردن که مثلا اینا فکر می کنن علی کریمی (-با 3سال سابقه بازی تو لنگ ) اسطوره است ، آنهم با هیچ افتخاری در عرصه ملی و باشگاهی
  • م IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    کیسه درباری ننگ فوتبال ایران عمله شعبان بی مخ کیسه کشها شاید بتونن بچه ها رو گول بزنن چهار تا هوادار پیدا کنن ولی قدیمی ها رو که نمیتونن فریب بدن این تیم منفور باید منحل بشه .
  • محمدرضا IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    اینکه داشتن یک الگو و دوست داشتن و جمع کردن پوستر یک بازیکن این همه زمین و زمان بافتن نمیخواد، در جواب دوست عزیزی که گفته بود اقای باقری از فوتبال چیزی نمی فهمد ،یا خودش واقعا از فوتبال، چیزی نمیدونه و یا عمدا خودش رو به نافهمی زده ،وگرنه کیه که نمیدونه عامل صعود به جام جهانی ۹۸ کی بود ، بهترین گلزن ملی بعد از دایی چه شخصیه، لطفا اول است رو از برف بیرون بیار بعدا حرف بزن فرق نیمکت و اسطوره های شما رو در دو سال گذشته دیدیم نهایت افتخار لیگ امارت
    • کریستوف کلمب (کریم پوست کلفت): IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
      اون دوست عزیز گفت کریم باقری چیزی از مربیگری حالیش نیست. حمید استیلی و خداداد عزیزی هم به آمریکا و استرالیا گل زدن ولی چیزی از مربیگری حالیشون نیست. اینکه طرف بازیکن خوبی بوده دلیل نمیشه که مربی خوب یا مدیر خوبی هم باشه. بعضی چیزا ذاتیه نه اکتسابی. شما برو هزار جور کتاب مدیریتی بخون ولی وقتی مدیریت تو خونت نباشه نهایتش میشی یکی مثل تاج، مصطفوی یا علی‌آبادی. حالا شما زیاد خودتو ناراحت نکن. کریم پوست کلفتر از این حرفاست و به این سادگیا میدونو خالی نمیکنه چرا چون سالی دو سه میلیارد میگیره واسه لم دادن رو نیمکت و داد زدن و هل دادن.
  • جواد IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    سلام . يه سري ادما فارق از هر جناح و رنگي اسطوره همه هستن امسال حجازي و پروين و پورحيدري و احدي و باقري و دايي و عابدزاده ....... اينا ربطي به تيماي باشگاهي ندارن چرا چون همه دوستدار اين عزيزان هستن چرا چون خيلي با غيرت تر و با معرفت تر از بازيكناي الان بودن و هستن چرا الان بين اين بازيكناي امروزي كسي اسطوره نيست بقولي خوب ادم محبوب باشه نه معروف امثال باقري هم محبوب هستن نه معروف پس تاجي و پرسپوليسي و سپاهاني و ملواني همه به ديده احترام نگاشون مي كنن خداييش كي سيروس قايقران رو فراموش ميكنه مگه تاجي يا پرسپوليسي بود . دل نوشته يه هوادار فوتبال
  • Ali IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    فردی که لجنی بودن خودش را به دیگران تسری می دهی آخه اگر لنگ هم باشد حداقلش این است که زشتی های تو را می پوشانداما لجن چه؟؟ رنگ قرمز که خون تو هم همین رنگ است درصورتی که لنگ قهوه ای سیر و یا قهوه ای تیره می باشد وبه رنگ قرمز ربطی ندارد امابه توی طرفدار آبی گفتم لجنی دلیل دارد ،دلیلش هم این است که آبی از آب گرفته شده حالا همین آب جان انداز و جان بخش را چند وقت جایی نگه دارند چه می شود؟؟؟ بله تبدیل به ماده ای بدبو و بد شکل به نام لجن می شود اینست که به شما لجنی گفته می شود ودیگر عده بی شماری از بازیکنان از هر تیمی که بوده و هستند گفته اند به فلان بازیکن تیم فلان علاقه داشته پس با استدلال شما طرفدار آن تیم اند ؟؟؟؟اگر چنین است یک فرد ازیک بازیکن تیم ایتالیا خوشش می آید پس طرفدار ایتالیا است؟؟؟نه در صورتی که اقرار کرده طرفدار برزیل وتا موقع مارادونا طرفدار مارادونا بوده است .این کارها و حرف های شما نشانه کمبودتان است به قول آن ترانه معروف که یکی خواند تو کمبود منی آه تو مقصود منی ،شما هم چون کمبود فرد مطرح در سطح اول دنیا که جای خود در سطح اول ایران دارید همه را مصادره به مطلوب می کنید.
  • کیسه سوز IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    همه سوزش کیسه کشا از حاج کریم یه طرف اون آرپی جی هفتی که دربی زد بهشون و نفله شون کرد یه طرف
  • ب IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    در جواب کیسه کش ها باید بگم که خیلی خوشحالیم از اینکه اسطوره های ما عکس بازیکناتونو جمع میکردن و باعث خوشحالیتون شدن.اسطوره های قدیمی ما هم که اول تو کیسه بودن دیدن و فهمیدن که تیم کیسه مردمی نیست و به درد نمیخوره و به خاطر همین اومدن تو تیم مردمی .در ضمن کیسه از همون اول حکومتی بود واسه همین اسمش کاج بود.زمانی که پرسپولیس شیش تا به استقلال زد شاه هم تو ورزشگاه بود و ناراحت شد و قهر کرد و رفت.پس اینقدر حکومتی حکومتی نکنید که تیم شما از اولشم حکومتی بود و الان هم هست.و باعث افتخاره که تیم مردمی پرسپولیس کبیر اینهمه افتخار تونسته کسب کنه و کیسه حکومتی با اینکه حکومت پشتش هست نمیتونه به گرد پای تیم مردمی برسه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی