نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
کنایه سنگین رامین رضاییان به بازیکنان فعال در اینستاگرام/ به سپاهان آمدم تا فوتبالم دیده شود
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رامین رضاییان بیان اینکه دوست داشتم با مربی بزرگ کار کنم، گفت: قول می‌دهم امسال تیمی داشته باشیم که هواداران سپاهان از تماشای بازی‌های آن لذت ببرند.

رضاییان در گفت‌وگویی در مورد شرایطش در تیم فوتبال سپاهان، اظهار داشت: امیدوارم سال خوبی پیش رو داشته باشیم و با ارائه فوتبال خوب و زیبا دل هواداران سپاهان را شاد کنیم. قول من به هواداران سپاهان این است که بهترین عملکردمان را داشته باشیم. سعی ما ارائه بازی خوب و کسب نتیجه برای رضایت هواداران است.

وی افزود:‌ عقیده و هدف اصلی من این است که به نحوی فوتبال بازی کنیم که هواداران لذت ببرند و امتیاز بگیریم. این واقعا لذت بخش است.

مدافع جدید سپاهان در مورد دلایلش برای پیوستن به این تیم خاطرنشان کرد: دوست داشتم به تیمی بروم که بتوانم فوتبالم را نشان دهم و خوب بازی کنیم. همه هواداران ایرانی می دانند که من زمانی به تیمی می‌روم دوست دارم خوب فوتبال بازی کنم و عملکرد مناسبی داشته باشم. سپاهان تیم بزرگی است و زمانی که می خواستم این تیم را انتخاب کنم با مربی تیم صحبت کردم. این برای من ارزشمند بود که مربی بزرگی مثل مورایس با من ارتباط گرفت و با هم صحبت کردیم. من دیدم که او و باشگاه چه اهداف بزرگی دارند.

رضاییان در بخش دیگری از صحبت‌هایش تاکید کرد: دوست داشتم که با یک مربی بزرگ کار کنم همیشه گفته‌ام فقط به فکر صحبت کردن نباشیم. بیاییم با فوتبالمان و تمرینمان نشان دهیم که تعهد داریم. صحبت کردن، حاشیه درست کردن، پست اینستاگرام گذاشتن و قلب گذاشتن در صفحه مجازی فایده ای ندارد وقتی در زمین خوب کار نکنید. در زمین خوب کار کردن بهتر از همه این حاشیه‌ها است.

وی تاکید کرد: خودم به عنوان فوتبالیست تلاش می‌کنم در زمین بهترین عملکردم را داشته باشم. وقتی اینگونه کار کنید همه هواداران راضی می‌شوند. این بالاترین تعهد من است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امید IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    ایول داری بااختلاف یه سروگردن از اسمال فر پولکی بالاتری
  • بولینگ دیروز سیرک امروز IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    بازی زیبا پیش کش فقط لطفا کند جلو بولینگ عبده وا نده مثل بنگر و امید عالیشاش در تیم تراکتور,,,,,,,, #خیانت- ممنوع
  • مانی IR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
    رامین جان هواداران سپاهان هواتو دارند و میدونند که مثل دانیال ...به خاطر پول بازیهای اخر فصل رو تو زمین راه نمیری و حلال خور بودنت ثابت شده است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی