نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
لئاندرو پادووانی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدافع اسبق و برزیلی تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگوی خود با خبر ورزشی در خصوص دلایل انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش با مضمون امام حسین(ع) به صحبت پرداخت.

لئاندرو پادووانی این روزها روی ویلچر در کشورش برزلی دست از تلاش بر نمی‌دارد و از زندگی خود نا امید نشده است. او تلاش می‌کند تا در مسابقات پارلمپیک شرکت کند و برای این کار انگیزه مضاعف دارد. بازیکن اسبق استقلال که در دیدار این تیم با فولادِ چند سال پیش بعد از برخورد با سهرابیان دچار ضایعه نخاعی و ویلچرنشین شد چند روز پیش استوری با مضمون سوگواری برای امام حسین (ع) منتشر کرد. خبرنگار خبرورزشی به همین بهانه گفت‌وگویی با این بازیکن انجام داده که متن آن را در زیر می‌خوانید:

چند روز قبل استوری در خصوص سوگواری برای امام حسین منتشر کردی که بسیار جالب توجه بود و باعث شد خیلی از هم‌تیمی‌های تو استوری ات را باز نشر کرده و برای سالامتی ات دعا کنند. دلیل این اقدام تو چه بود، آیا شناختی از مکتب امام حسین و اتفاقاتی که برای آن امام افتاد داری؟

من با افراد زیادی زندگی و رفت و آمد  کردم که از قدرت، صلابت و  ایمان  امام حسین به من گفتند، وقتی آن اتفاق تلخ برایم رخ داد خیلی ها به من گفتند در این ایام دعا کن و از امام حسین بخواه که سلامتی‌ام را دوباره به دست بیاورم. صرف نظر از دین، خدا برای همه ما یکی است و من به این دلیل که ارادت مردم ایران به امام حسین را می‌دیدم همیشه در زمانی که ایران بودم دعا می‌کردم. حالا هم به همین دلیل آن استوری را منتشر کردم که همه برایم دعا کنند.

شنیده ایم که قرار است برای مسابقات پارالمپیک در رشته شنا شرکت کنی... آیا می‌توانی به موفقیت برسی؟

بله همینطور است. ورزش بخشی از زندگی من است و پس از اتفاقی که برایم رخ داد دوبره به ورزش روی آوردم تا راهی برای ایجاد انگیزه د در خودم ایجاد کنم. پارالمپیک یک رویا و هدفی است که به دنبال آن هستم و به آن خواهم رسید.

اخبار و نتایج استقلال را پیگیری می‌کنی؟ حتما خبر داری که این تیم قهرمان ایران شد...

بله اما پیگیری روز به روز  اخبار باشگاه، زمانی که در آن حضور ندارید، دشوار است. امروز اطلاعات زیادی در شبکه های اجتماعی  از استقلال دارم و امیدوارم این تیم همیشه در اوج موفقیت باشد.

چه صحبتی با مردم و هواداران استقلال داری؟

رابطه من با مردم ایران بسیار قابل احترام است. همیشه هواداران استقلال و سایر تیم ها با محبت و عشق به من پیام می‌دهند. از مردم ایران بسیار سپاسگزارم و امیدوارم در صحت و سلامتی و شادی زندگی کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
    اگر به دعا کردن بود که وضعیت ما در ایران روز به روز بدتر نمی شد. نه با دعا چیزی درست می شود نه با انشاا... گفتن.
    • حق و انصاف IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
      حتما با دعا اوضاع بهتر میشه البته به شرطی که با پاکی و صفای دل همراه باشه ، با دورویی و دروغ و مکر ، دعا که هیچ بلکه نفرین هم نمیگیره !!
    • حق و انصاف IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
      حتما با دعا اوضاع بهتر میشه البته به شرطی که با پاکی و صفای دل همراه باشه ، با دورویی و دروغ و مکر ، دعا که هیچ بلکه نفرین هم نمیگیره !!
    • ۵و۶ IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
      دادا اشتب میزنی بد . دعا از روی اخلاص و قلب باشه حتما جواب میده ربطی ب دین و ایمان نداره حالا شیعه باشی یا سنی . یهودی باشی یا مسیحی و .... فرقی نداره فقط باید خدارو باور داشته باشی
  • قهرمان پرسپولیس IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
    انشاالله آقا امام حسین شفا بده ایشون رو دمش گرم چه روحیه درجه یکی داره چه مرامی داره چقدر درجه یک و با ادب مصاحبه کرده تو این وضعیت فوق العاده دشوار که تحمل کردنش واقعا دشواره خداوکیلی به شخصه هر وقت یادم بیفته تا آخر عمر دعاش می کنم به مادر هم می گم براش دعا کنه هر چند که روسیاهیم .... ای کاش مسئولان تیم استقلال برای اربعین خودش و خانوادش رو دعوتشون می کردن با احترام می بردنش برای پیاده روی کربلا و حسابی ازش تقدیر می کردن برای ۲۸ صفر هم باز دعوتشون می کردن برای پیاده روی آقا امام رضا .... به والله حق داره به گردن ما ایرانی ها اون تو مملکت ما برا شادی مردم ما تلاش کرده .... البته حواسمون به ورزشکار های خودمون باشه که داریم ورزشکاران عزیزی که به این درد مبتلا شدن توی کشور خودمون خداوند به همشون صبر ، تحمل و شفا بده انشاالله ...
  • کمیل CA ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
    بنده خدا عقلش هم از دست داده؛ آدم وقتی خیلی گرفتار میشه؛ دیگه عقلش هم درست کار نمی کنه.
  • دریکوند IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
    می دونم‌که برخورد آقای سهرابیان با ایشان عمدی نبوده اما با درآمدی که این بازیکن داره اگر جایش بودم کمکی به پادوانی می کردم این فرد زندگیش از این رو به آن رو‌ شده و برای همیشه باید روی ویلچر بشینه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی