نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
دفاع سرمربی بزرگ انگلیسی از رونالدو؛ ماندنش منچستریونایتد را تهدید نخواهد کرد/ او همیشه بالاترین سطح را از خودش ارائه می‌دهد
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

هری ردنپ، بازیکن و مربی سابق انگلیسی، در مورد ماندن یا رفتن رونالدو و همچنین تصورش از نحوه چیدمان جدول لیگ برتر انگلیس یادداشت کوتاهی نوشته که در ادامه می‌خوانیم.

هری ردنپ در نشریه «سان» نوشت: آخرین چیزی که اریک تن‌هاخ هنگام ورود به اولدترافورد انتظارش را داشت، خروج کریستیانو رونالدو بود. من از روی تجربه می‌دانم که ناراضی بودن یکی از بازیکنان بزرگ چقدر می‌تواند برای رختکن آسیب‌زا باشد. اما اگر رونالدو بماند انتظار ایجاد مشکل از سوی او برای یونایتد را نداشته باشید.

او همچنان بهتر از هر کس دیگری تمرین خواهد کرد و همچنان اولین نفر در تمرینات حاضر می‌شود و آخرین نفری خواهد بود که تمرینش را تمام می‌کند، همانطور که همیشه اینطور بوده است. هر زمان که بازی کند، هرگز چیزی جز بالاترین سطح خود را ارائه نمی‌دهد، این چیزی است که او را به بازیکن بزرگی تبدیل می‌کند.

مطمئن هستم که تن‌هاخ در پشت صحنه امیدوار است کسی پیشنهاد خوبی که برای همه مناسب باشد ارائه بدهد، اما من نمی‌توانم چنین چیزی را ببینم. رونالدو احتمالا فکر می‌کرد به بایرن مونیخ، یک تیم اسپانیایی یا باشگاهی بزرگ در لیگ قهرمانان می‌رود اما چنین اتفاقی نیافتاد. بنابراین در همین باشگاه باقی می‌ماند، مگر اینکه اتفاقی غیرمعمول رخ بدهد.

اگر اینطور باشد و بماند، رونالدو باعث ناراحتی دیگران نمی‌شود. فراموش نکنید، تنها مو صلاح و سون هیونگ مین در فصل گذشته گل‌های بیشتری از او به ثمر رساندند، بنابراین او همچنان نقش مهمی خواهد داشت. اما افراد زیادی در باشگاه هستند که باید در این فصل پیشرفت کنند.

آنها لیساندرو مارتینس را به خدمت گرفتند، اگرچه او برای نقش مدافع میانی کوچک است اما با سرعت بالایش و بازی‌خوانی خوبش می‌تواند خوش بدرخشد. و اگر موفق به آوردن فرنکی دی‌یونگ نشوند از دیدن مارتینس در نقش هافبک دفاعی سورپرایز نشوید. باید اعتراف کنم فکر می‌کردم که حتما تا الان معامله با دی‌یونگ انجام شده است. یک سرمربی هلندی در حال جذب بازیکن هلندی است که یک ایجنت هلندی دارد... انگار همه چیز جفت و جور بود.

از یک چیز می‌توان مطمئن بود و آن این که یونایتد بهتر از فصل گذشته خواهد بود... آنها هرگز نمی‌توانند از آن بدتر باشند. هرچند همچنین فکر می‌کنم به جمع چهار تیم برتر نرسند، با وجود همه پیشرفت‌هایی که از آنها انتظار دارم.

در تصور من، شش تیم برتر مانند دفعه قبل خواهند بود، با یک استثنا بزرگ؛ می‌توانم ببینم که لیورپول، منچسترسیتی را کنار زده و قهرمان می‌شود. سیتی با آوردن هالند معامله بزرگی انجام داده. او سرعت، قدرت و توانایی دارد و یک تمام‌کننده عالیست. آنها فصل گذشته در مواقعی از کمبود گلزن رنج می‌بردند. اما لیورپول داروین نونیس را دارد، لوئیس دیاس بازیکنی فوق‌العاده است و مو صلاح قراردادش را تمدید کرده است.

فصل گذشته تنها یک اختلاف امتیاز بین این دو وجود داشت و این فصل هم فاصله آنها را به همین نزدیکی می‌بینم. اما به عنوان کسی که شرطبندی دوست دارد باید بگویم که من روی قهرمانی لیورپول شرط می‌بندم. فکر نمی‌کنم امسال سال قهرمانی سیتی باشد. این تنها جامی است که از پپ گواردیولا در اتحاد فرار می‌کند و اگر او در ادامه فصل بازیکنان را جابجا کند به هیچ وجه شانسهای بزرگ اروپایی را از دست نخواهد داد.

بدیهی است که لیورپول نیز می‌خواهد آن را ببرد، اما با توجه به حق انتخاب، من فکر می‌کنم قهرمانی در لیگ برتر در مقابل هواداران خود به جای یک استادیوم خالی مانند سال ۲۰۲۰، انتخاب آنها خواهد بود. مطمئنم که یورگن کلوپ رویای قهرمانی در آنفیلد شلوغ را در سر داشته است. تصور می‌کنم این فصل به آن دست پیدا کند.

پشت سر دو تیم بزرگ، اسپرز چند خرید عالی با ایوان پریشیچ و ایو بیسوما انجام داده است، اگرچه نمی‌توانم ببینم که ریچارلیسون در کجا قرار می‌گیرد. و من جایگاه سوم برای آنها متصور می‌شوم. و اوضاع برای چلسی بسیار خوش‌بینانه‌تر از چند ماه پیش به نظر می‌رسد. رحیم استرلینگ حضور دارد و کالیدو کولیبالی یک مدافع فوق‌العاده است. آنها جایگاه چهارم من هستند. سپس آرسنال است، که خوب خرید کرده و پیشرفت خواهد کرد، و یونایتد که برای دو جایگاه بالاتر می‌جنگد.

من فقط خوشحالم که لیگ برتر بازگشته است. تعطیلات آخر هفته من به مدت ۹ ماه پر شده است. بلیت فصل بورنموث را گرفتم و برای هر بازی خانگی در آنجا خواهم بود، اما این می‌تواند یک فصل بسیار طولانی برای آنها باشد. اسکات پارکر پول زیادی برای خرج کردن نداشت و در حالی که بهترین تیم را در چمپیونشیپ داشت، اما تیمش برای لیگ برتر آنقدرها خوب نیست. آنها مارکوس تاورنیه را از میدلزبورو به خدمت گرفتند اما به بازیکنان بیشتری نیاز دارند. آنها یک مهاجم خیلی خوب به نام دومینیک سولانکه هم دارند. من دوست دارم آنها در لیگ باقی بمانند اما سخت خواهد بود.

برای فولام هم همینطور خواهد بود، با وجود نتیجه خوبی که مقابل لیورپول گرفتند. اما می‌توانم ناتینگهام فارست، تیم صعودکننده دیگر را ببینم که همان کاری را که دفعه قبل برنتفورد انجام داد، را انجام دهد و به راحتی در لیگ بماند. جسی لینگارد و دین هندرسون خریدهای فوق‌العاده‌ای هستند. مکان دیگر در خطر سقوط ممکن است بین ساوتهمپتون باشد که واقعاً به یک گلزن نیاز دارد و برنتفورد.

اورتون نیز همه چیز را در اختیار دارد، و اگر فرانک لمپارد آنها را تا نیمه جدول بالا بیاورد معجزه کرده، زیرا هدایت تیم متوسطی را به دست گرفته است.

از بین بقیه، افراد زیادی مشتاق خواهند بود ببینند نیوکاسل چگونه پیش خواهد رفت. اما باوجود ثروت هنگفتی که دارند در مسیر پیشرفت گام به گام پیش می‌روند. مدتی طول می‌کشد تا آنها به رقابت در بین ۶ تیم برتر یا فراتر از آن برسند، اما در حال حاضر چنین چیزی دور از دسترس‌شان است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • صفی الله هاشم پور IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
    من جنگیدن و سامورایی بودن را از رونالدوی بزرگ یاد گرفتم هیچ وقت تنبلی نمی کند با تمام ثروتش مثل یک ژنرال تلاش می کند .پاینده باشی مرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی