بانوان وزنه‌بردار در قونیه می‌توانند مدال کسب کنند/ علی حسینی از من مشاوره‌ای نخواست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی مرادی از سمت ریاست فراسیون وزنه برداری برکنار شد و حکم سجاد انوشیروانی به عنوان سرپرست فدراسیون صادر شد او هم سعید علی حسینی را در راس کادر فنی تیم ملی حفظ کرد تا مبادا در تمرینات اردونشینان خللی ایجاد شود.

سجاد انوشیروانی همچنین برای تقویت کادر تیمهای ملی کوروش باقری را به سمت مدیر تیم‌های ملی برگزید. اما در این مدت سرمربی تیم ملی هیچ مشاوره‌ای با باقری انجام نداده است. آنهم تیمی که به پنجمین دوره بازیهای کشورهای اسلامی  در ترکیه رفته است .

کوروش باقری مدیر تیم‌های ملی وزنه برداری ایران با اشاره به اعزام ۹ ملی پوش پسر کشورمان به قونیه در این باره می گوید: «پس از تصدی پست مدیریت فنی تیم‌های ملی به سعید علی حسینی و محمدرضا براری اعضای کادر فنی تیم ملی عنوان کردم هر مشاوره‌ای خواستند آماده همکاری هستم که تا زمان اعزام تیم به ترکیه این کادر هیچ مشاوره‌ای در خواست نشد و با برنامه‌های تدوین شده خود ملی پوشان را آماده کردند. ولی در بخش بانوان این چنین نبود، و با توجه به سابقه من مشاوره‌های بیشتری به کادر فنی تیم بانوان دادم.»

او با اشاره به توانمندی‌های وزنه برداران دختر کشورمان مطرح می کند: «با توجه به علاقه مندی، انرژی و انگیزه‌ای که نزد وزنه برداران دختر کشورمان مشاهده می کنم آینده خوبی برای آنها متصور هستم. به نظر من با توجه به حدنصاب‌های کسب شده از سوی آنها در آخرین رکوردگیری، کسب مدال در ترکیه را دور از دسترس نیست. ولی این حدنصاب‌ها به حدی نیست که آنان به آنها ببالند. وزنه برداران دختر با توجه به نوپا بودن این رشته ورزشی زمان لازم دارند که خود را به شرایط وزنه برداران پسر کشورمان برسانند.»

مدیر تیم‌های ملی ایران با اشاره به حدنصاب‌های کسب شده از سوی ۹ ملی پوش  در آخرین رکوردگیری بیان می کند: «ملی پوشان رکوردهای خوبی ثبت کردند و امیدوارم با دست پر به کشورمان بازگردند. هر چند تیم‌های مطرحی چون ازبکستان، فزافستان، مصر و ترکمنستان در بازی‌های کشورهای اسلامی حضور دارند ولی پیش بینی من این است که کسب مدال در برخی از اوزان سخت و در برخی اوزان آسان خواهد بود. البته آنچه برای ما مهم است حدنصاب‌هایی که انها در این پیکارها ثبت می کنند.»

باقری در پایان در باره بازگشت سهراب مرادی و کیانوش رستمی به جمع ملی پوشان برای شرکت در جهانی کلمبیا نیز می گوید: وزنه برداری یک رشته رکوردی است و هر وزنه برداری بدون توجه به سن و سالش بتواند به حدنصاب‌های بهتری دست یابد به اردوی تیم ملی دعوت خواهد شد. این امر برای سهراب و کیانوش نیز مصداق پیدا می کند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی