۳
مهدی قایدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد مهدی قایدی برای انتخاب تیم جدیدش با مشکل بزرگی مواجه شده که خودش هرگز تصور آن را نداشت.

مهدی قایدی در درجه اول دوست داشت در الاهلی بماند که این اتفاق رخ نداد. او بین استقلال و اتحاد کلبا هم تیم مجیدی را ترجیح می‌داد اما فرصت حضور در اتحاد کلبا را هم به دست نیاورد و حالا باید دید فوتبال خود را در چه تیمی ادامه می‌دهد؟

اگر قایدی بخواهد به استقلال برگردد، ابتدا باید رضایت ساپینتو را جلب کند که طبعا کار راحتی نیست وحتی شاید در این تیم نیمکت نشین شود. البته شنیدیم یک ایرانی سرشناس در امارات تلاش می‌کند مهدی را به الوصل ببرد چرا که همسر این بازیکن، زندگی در دبی را به تهران ترجیح می‌دهد اما فعلا که در کار بازیکن سابق تیم ملی گره افتاده و باید دید طی روزهای آینده تکلیف این بازیکن روشن می‌شود یا نه؟

از استقلال خبر می‌رسد ساپینتو اصلا به اسم بازیکنان کار ندارد و به آمادگی آنها توجه می‌کند. در همین راستا شاید بازیکنی مثل کاوه رضایی هم در استقلال نیمکت نشین شود و در این شرایط مهدی قایدی هم نمی‌تواند خیالش راحت باشد که در صورت بازگشت حتما در استقلال فیکس می‌شود. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    لاشخورها ازش حمایت کنند عاقبت نادانی
  • ایرانی IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    قائدی بنده خدا اًیر نوع زندگی خانمشه تو ایران نمیتونه بیاد چون نمیشه مثل اونجا گشت وگزار کنه حیف شد وسوخت قائدی
  • آذری IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    روزی که میخواست بره گفتم و باز هم روی حرفم هستم! همه زن میگیرن سر به راه بشن این یکی یه زن گرفت که با حاشیه هاش فوتبال این بچه رو نابود کرد! روزی که داشت میرفت سر تمرین بهش گفتم با شرایطی که داره رفتنش اشتباهه و اگر میخواد بره باید دور زنش یه خط قرمز بکشه و فقط به فوتبالش فکر کنه! ولی شوربختانه با شناختی که ازش داشتم حدس میزدم این اتفاقات رو! متاسفانه شاید گفتنش درست نباشه ولی افسار مهدی دست خانومشه و خانومش هم به شدت دچار توهم ثروت و آزادی و خوش گذرانی هستش و به تنها چیزی که فکر نمیکنه فوتبال مهدی هستش و نمیدونه یه روزی همه این خوشیها با تموم شدن فوتبال مهدی تموم میشه و با این شرایط زیاد هم دور نیست اون روز! متاسفانه یه بزرگتر هم پیدا نمیشه راه درست رو به این بنده خدا نشون بده و شاید هم نشون میدن ولی ترس از زنش نمیزاره راه رو از چاه تشخیص بده! در کل واقعا حیف شد استعداد اینو داشت جاودانه بشه توی استقلال و الان هم اگر برنگرده کلاً فوتبالش تموم میشه! به خودت رحم کن بچه! دو روز دیگه پول و فوتبالت تموم بشه همین زنت هم تحویلت نمیگیره! خودتو توی چاه انداختی داداش بیا بیرون

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی