سه‌شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۳
۱ |
۵
ناهید کیانی اولین طلای تکواندو را صید کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی تکواندو با یک مدال طلا و دو برنز بازیهای کشورهای اسلامی را استارت زد.

ناهید کیانی در  وزن ۵۳- کیلوگرم، پس از استراحت در دور نخست، ابتدا در دو راند متوالی مونیس اویماتوا تاجیکستان را شکست داد و در ادامه با نتیجه ۲ بر یک از سد منیره عبدالواحد عربستانی گذشت و به نیمه نهایی صعود کرد.

تکواندوکار کشورمان در این مرحله  نیز در دو راند متوالی چاروس مایوموا از ازبکستان را شکست داد و به فینال رسید. در مبارزه پایانی این وزن کیانی و البوچی از مراکش به مصاف هم رفتند که هوگوپوش کشورمان با درخشش در دوراند قاطعانه قهرمان شد و اولین طلای تکواندو را به نام خود ضرب کرد. همچنین مهدی حاج موسایی در  وزن ۵۴- کیلوگرم، بعد از برتری مقابل خدابردیف از ازبکستان ، چان واتان از مالزی به نیمه نهایی رسید اما با شکست برابر دنیز از ترکیه به مدال برنز رسید.

در  وزن ۵۷- کیلوگرم بانوان نیز نسترن ولی‌زاده نماینده کشورمان پس از استراحت در دور اول، با برتری در دو راند متوالی مقابل کامیلا آیموک آشیوا از قزاقستان به نیمه نهایی رسید.اما در مصاف با حدیثه کبری ایلگون دارنده مدال برنز المپیک ۲۰۲۰ توکیو و مدال نقره جهان در سال ۲۰۱۷ از ترکیه ۲ بر یک شکست خورد و در راندشماری از حضور در فینال بازماند و  مدال برنز را به گردن انداخت.

ناهید کیانی اولین طلای تکواندو را صید کرد

ناهید کیانی اولین طلای تکواندو را صید کرد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • mohammad__taji79 IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    آفررررین..مبارکش باشه مدال خوشرنگ مسابقات👏👏👏

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی