نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۲
۲ |
۴
درخشش یک ستاره که یحیی را امیدوار کرد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سروش رفیعی یکی از آماده ترین بازیکنان پرسپولیس در تمرینات است

سروش رفیعی هافبک فصل گذشته سپاهان بعد از مذاکره با مدیران پرسپولیس و توافق با این تیم، با قراردادی ۲ ساله به تیم سابقش بازگشت تا برای سومین بار بازی در پرسپولیس را تجربه کند.

سروش ذاتا یک بازیکن فانتزی و پاسور است. بازیکنی که جای خالی او در ترکیب پرسپولیس حس می‌شد و در فصل گذشته نبود چنین بازیکنی با قدرت بازیسازی بالا در پرسپولیس به چشم آمد. رفیعی با توجه به مدل بازی پرسپولیس در فصل آینده، توانایی بازی در چند پست را دارد.

سروش عموما بازیساز است و پرسپولیس در چند فصل گذشته نشان داد که با روش چهار، چهار، دو بازی می‌کند؛ یعنی دو هافبک دفاعی و دو وینگر. رفیعی البته در پست وینگر هم به کرات بازی کرده و سابقه بازی در پست هافبک دفاعی را نیز در کارنامه دارد. البته سروش به شرطی می‌تواند در پست هافبک دفاعی ایفای نقش کند که یک مکمل تخریب کننده در میانه میدان کنار او باشد.

از تمرینات پرسپولیس خبر می‌رسد، رفیعی یکی از بهترین و آماده ترین بازیکنان تمرین پرسپولیس است و عملکرد بسیار خوبی در تمرینات روزهای اخیر تیمش و همچنین بازی‌های دوستانه داشته است.

همین درخشش باعث شد تا گل محمدی نسبت به این بازیکن امیدواری زیادی پیدا کند و به نوعی خیالش از بابت میانه میدان و بازیسازی راحت شود. آنطور که مشخص است رفیعی مهره ثابت یحیی در این فصل خواهد بود و حساب ویژه ای روی توانایی‌های سروش باز کرده است.  

رفیعی که علاقه زیادی به بازی برای پرسپولیس داشت، در تابستان امسال به هدف خودش رسید و انگیزه‌های بسیار زیادی هم برای درخشش در فصل پیش رو خواهد داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اسی IR ۰۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    واقعاً باعث افتخاره ک همچین بازیکن بزرگی آرزوی پوشیدن بزرگترین تیم آسیا رو داره واقعاً خداروشکر ک استقلالی نیستم و اون همه خفت و خاری رو باید تحمل میکردم واقعاً هوادارای استقلال حقشون نیست بنده خداها چقدر حرص میخورن این همه خفت و خاری رو تحمل میکنن بقول چندتا از استقلالی ها ک گفتن این جام برامون هیچ ارزشی نداشت چون تبانی بود ک دهن ما هوادارارو ببندن ما همون استقلال پر قدرت رو میخایم و واقعا حق دارن امیدوارم اونا هم ب روزای اوجشون برگردن و تنور لیگ داغ بشه
  • پرسپولیسیم IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    سروش عشقه عشق❤️❤️❤️❤️❤️❤️

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی