نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
جمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۴
۰ |
۴
تاکتیک پرسپولیس برای بازی با ذوب آهن مشخص شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روز شنبه و در هفته نخست لیگ بیست و دوم پرسپولیس باید در اصفهان به مصاف ذوب آهن برود.

سرخپوشان تهرانی فصل گذشته پس از تساوی برابر همین ذوب آهن و شاگردان مهدی تارتار از صدرجدول و قهرمانی دور شدند. شاید هضم قهرمانی هیچ تیمی به اندازه استقلال برای هواداران پرسپولیس سخت نبوده باشد.

برهمین اساس پیروزی مقابل تیم مهدی تارتار و استارت لیگ بیست و دوم با ۳ امتیاز می تواند یک هدف بزرگ برای یحیی گل محمدی و شاگردانش باشد. در تمرین روزهای اخیر پرسپولیس بخش اعظمی از تمرینات تیم به استفاده از کانال‌های کناری و ارسال از دو سمت زمین روی دروازه‌ حریف بوده است. دانیال اسماعیلی فر و محمدمهدی احمدی به علاوه سعید صادقی و مهدی ترابی در برنامه‌های تاکتیکی یحیی گل محمدی نقش ویژه‌ای داشته و وظیفه دارند به شدت مدافعان کناری ذوب آهن را تحت فشار قرار دهند. این ۴ بازیکن مجاز هستند آزادانه در زمین حریف نفوذ کرده و با ارسال‌های مواج، مهاجمان پرسپولیس را تغذیه کنند.

اخبار تکمیلی اما حکایت از برنامه‌های ویژه یحیی گل محمدی برای استفاده از ضربات ایستگاهی دارد. سرمربی پرسپولیس به سروش رفیعی، مهدی ترابی و سعید صادقی این اجازه را داده است که پشت و درون محوطه جریمه ذوبی‌ها دریبل بزنند و خطا بگیرند.

یحیی گل محمدی روی ضربه پنالتی یا ضربات کاشته و ایستگاهی حساب ویژه‌ای در دیدار با ذوب آهن باز کرده و امیدوار است به لطف بازیکنان سرزنی همچون گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، کمال کامیابی‌نیا و مهدی عبدی بتواند با استفاده از این شیوه به گل برسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی