جشنواره گل ژیل ویسنته در اروپا با علی علیپور/ تصمیم عجیب سرمربی تیم پرتغالی در خصوص مهاجم ایرانی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ژیل ویسنته در برابر تیمی از لتونی به یک پیروزی پرگل دست پیدا کرد.

در یکی از مسابقات دور برگشت مرحله سوم پلی‌آف لیگ کنفرانس اروپا، تیم ژیل ویسنته در حالی که علی علیپور را همانند دو دیدار قبلی خود روی نیمکت داشت و در ترکیب نمی‌دید، از ساعت ۲۳:۳۰ پنج‌شنبه شب در استادیوم سیداده دِ بارسلوس به مصاف تیم ریگا لتونی رفت. این در حالی است که علیپور در بازی هفته اول لیگ پرتغال تک گل ۳ امتیازی تیمش را به ثمر رسانده بود.

یاران علیپور که هفته گذشته در مسابقه رفت این رقابت‌ها به تساوی یک بر یک خارج از خانه مقابل ریگا لتونی دست پیدا کرده بودند، در بازی برگشت توانستند یک برد جالب توجه به دست بیاورند و به مرحله نهایی برسند.

تیم فوتبال ژیل ویسنته پرتغال در این دیدار موفق شد به پیروزی ۴ بر صفر دست پیدا کند تا با برتری ۵ بر یک در مجموع دو مسابقه رفت و برگشت مقابل ریگا لتونی، به مرحله پایانی پلی‌آف لیگ کنفرانس راه پیدا کند و حریف آلکمار هلند برای رسیدن به مرحله گروهی شود.

ژیل ویسنته پرتغال برای راهیابی به مرحله گروهی فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ کنفرانس اروپا باید مقابل آلکمار هلند قرار بگیرد که بازی رفت این دو تیم پنج‌شنبه شب هفته آینده در آفاس استادیوم برگزار می‌شود.

علی علیپور، مهاجم ایرانی ژیل ویسنته پس از دو حضور تعویضی در ترکیب تیمش و گلزنی در مسابقه اخیرشان در لیگ برتر پرتغال مقابل پاسوس د فریرا، در دیدار برگشت لیگ کنفرانس اروپا برابر ریگا لتونی از دقیقه ۷۷ وارد زمین شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی