۴
غول فوتبال اروپا دست‌بردار ستاره پرسپولیسی نیست/ زوج مخوف ایرانی - سوئدی شکل می‌گیرد؟
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قهرمان سری آ از جذب ستاره ملی پوش ایرانی پورتو دست بردار نیست.

مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان این روزها دوباره با آغاز فصل جدید درخشش خود را با پورتو آغاز کرده و این درخشش های مهاجم سابق پرسپولیس شاخک های باشگاه بزرگ اروپایی را تیز کرده است.

میلان یکی از مشتریان طارمی در تابستان گذشته بود. رسانه های ایتالیا چندین بار در گزارش های مختلف از درخواست استفانو پیولی برای جذب مهاجم ملی پوش ایرانی خبر داد.

به نظر می رسد میلان از جذب طارمی دست بردار نیست. سایت «vevogallery» انگلیسی زبان در گزارشی درباره اصرار قهرمان سری آ برای شکار ستاره ایرانی خبر داد.

این رسانه خارجی، نوشت: باشگاه میلان هرچند با زلاتان ایبراهموویچ په به سن گذاشته تمدید کرد و اوریگی را در خط حمله در اختیار دارد ولی به این دو مهاجم بسنده نمی کند.

مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو یکی از اهداف اصلی میلان برای تقویت خط حمله است و مدیران باشگاه ایتالیایی بازی های این مهاجم را زیرنظر دارند.

طارمی در آغاز فصل جدید در دو بازی موفق شد ۴ گل به ثمر برساند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • شنگول IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    جهت اطلاع فرناز و طرفداران ش !!!
    • ر IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
      طارمی که از پیروزیتون به اروپا نرفت....با قهر از پیروزی رفت به کشورای عربی از اونجا رفت اروپا....وگرنه اروپا بازی تیم شما رو نگاه میکنه که بخواد طارمی رو ببرن....درضمن حق پرورش طارمی رو تیم بوشهری داره و برا این هم نقل وانتقال پورتو رو بستن
  • امیر IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    میلان دنبال طارمی نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی