آبی‌ها باز هم به همان تیم برنده رسیدند!/ امروز طلسم ۳۸۸ روزه استقلال می‌شکند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آخرین باخت استقلال در چارچوب مسابقات لیگ برتر در هفته سی‌ام لیگ برتر بیستم اتفاق افتاد.

از جمله رکوردهای جالب توجه استقلال در فصل گذشته کسب قهرمانی در لیگ برتر بیست و یکم بدون حتی شکست بود. این تیم از هفته اول تا آخر به هیچ تیمی نباخت و در نهایت توانست با ۶۸ امتیاز شامل ۱۹ برد و ۱۱ مساوی و تفاضل گل +۲۹ عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر را سه هفته مانده به پایان رقابت‌ها مسجل کند.

اما نکته جالب در رابطه با شکست ناپذیری استقلال این است که این تیم آخرین بار در تاریخ جمعه هشتم مرداد ۱۴۰۰ یعنی دقیقاً یک سال و ۱۳ روز پیش در ورزشگاه آزادی آخرین شکست خود در چارچوب مسابقات لیگ برتر را تجربه کرد. روزی که شاگردان فرهاد مجیدی در هفته پایانی لیگ برتر بیستم میزبان سپاهان اصفهان (حریف امروز استقلال در هفته اول لیگ برتر جدید) بودند. برای سپاهان در آن دیدار میرزایی و شهباززاده در دقایق ۵۴ و ۸۵ دو بار گلزنی کردند و استقلال در دقیقه دوم وقت‌های تلف شده بازی تنها یکی از این دو گل را توسط مهدی پور تلافی کرد و در نهایت با نتیجه دو بر یک شکست خورده تا با ۵۶ امتیاز در رده سوم جدول لیگ بیستم قرار بگیرد. سپاهان در فصل بیستم با ۶۵ امتیاز (دو امتیاز اختلاف نسبت به پرسپولیس) نایب قهرمان لیگ برتر شد.

حالا استقلال بعد از سیصد و هشتاد و هشت روز و این بار در هفته اول لیگ برتر رودرروی زرد و مشکی پوشان سپاهان قرار می گیرد تا از رکورد شکست ناپذیری اش دفاع کند. باید دید شاگردان ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی تیم سپاهان قادر به شکستن رکورد و تکرار باخت استقلال در لیگ برتر خواهند بود یا نه!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۳
  • مانی IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    ذوب آهن
  • احسان IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    پرسپولیس
  • mohammad__taji79 IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    تیم شکست ناپذیر⁦✌️⁩👏رکورد شکست ناپذیری استقلال این فصل هم حفظ خواهد شد🔥🔥🔥این تیم پتانسیل تکرار قهرمانی رو دارد فقط باز دوباره اتحاد و همدلی فصل قبل باید شکل بگیرد🔥💙🌟🌟💙✨💙✨💙✨

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی