نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
مهدی تارتار به پرسپولیس راه نمی‌دهد/ خدا کند مهاجم پرسپولیس مثل تمیروف توزرد از آب درنیاید/ از رفتن یک بازیکن خوشحال شدیم اما...
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت پرسپولیس گفت: وقتی مهاجمی را از کشور هلند انتخاب می کنید قطعاً این بازیکن می‌تواند گره مشکلات پرسپولیس را باز کند به شرطی که او هم مثل شرزود تمیروف تو زرد از آب در نیاید.

رحیم یوسفی بازیکن اسبق پرسپولیس در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره شرایط پرسپولیس در آستانه ورود به مسابقات لیگ برتر اظهاراتی را مطرح کرد.

بازی پرسپولیس مقابل ذوب آهن را چطور پیش بینی میکنید؟

الان کمی‌زود است. چون در شروع مسابقات است نمیتوان خیلی روی تیم‌ها حساب باز کرد. معمولاً در شروع رقابت‌ها تیم‌ها روغن کاری نشده اند و نیاز دارند تا کمی‌از مسابقات بگذرد. ولی پرسپولیس تیمی نیست که بخواهد هفته‌ها را بی دلیل از دست بدهد. معمولاً بازی پرسپولیس در اصفهان سخت است ولی پرسپولیس اگر می‌خواهد قهرمان شود باید کار را از همین هفته اول شروع کند.

برخی از طرفداران استقلال عنوان کرده‌اند که مهدی تارتار چون به پرسپولیس علاقه مند است تیمش را با قدرت به مصاف پرسپولیس نمی‌فرستد؟

من اصلاً به این حرف‌ها اعتقادی ندارم. اتفاقا من معتقدم وقتی یک بازیکن یا یک مربی از تیمی به تیم دیگر می‌رود دوست دارد جلوی تیم سابقش بهترین نتایج را بگیرد. تارتار هم چنین تفکری دارد و اعتقادی ندارم که به پرسپولیس راه می‌دهد. اتفاقاً برعکس او میخواهد خودش را ثابت کند.

می‌دانید که در این بازی محروم است؟

به هر حال فرقی نمی‌کند. او حتما در طول روزهای گذشته کارش را انجام داده و قطعاً ذوب آهن با قدرت روبروی پرسپولیس به میدان خواهد آمد.

به طور کلی ذوب آهن را چطوری میشناسید؟

اصفهانی‌ها هر دو تیم شان خوب است هم ذوب آهن و هم سپاهان. مسابقه دادن جلوی این دو تیم آن هم در اصفهان آسان نیست.

مهدی تارتار به پرسپولیس راه نمی دهد/ خدا کند مهاجم پرسپولیس مثل تمیروف توزرد از آب درنیاید/ از رفتن یک بازیکن خوشحال شدیم اما...

با توجه به حضور نفرات جدید در جمع بازیکنان پرسپولیس بازی این تیم در مسابقات را چطور پیش بینی می‌کنید؟

خوشبختانه بازیکنان فوتبال در این دوره و زمانه حرفه ای شده‌اند و برایشان فرقی نمی‌کند در چه تیمی هستند. اکثر بازیکنان که امسال به پرسپولیس آمده اند هم حرفه ای هستند و ملی پوش بودند. قطعاً آنها در این مدت در ترکیب پرسپولیس جا افتاده اند و برای بازی مقابل ذوب‌آهن بهترین عملکردشان را ارائه خواهند کرد.

پیش بینی تان از سبک بازی دو تیم چیست؟ هجومی‌یا دفاعی است؟

مسابقه ای که بدون تماشاگر برگزار می‌شود که فوتبال نیست. فوتبال بدون تماشاگر مثل فوتبال زمین خاکی است. اگر پرسپولیس و ذوب آهن زیباترین فوتبال دنیا را هم بازی کنند در نبود تماشاگر بازی شان به چشم نمی‌آید. فوتبالیست بازی می‌کند تا تماشاگر تشویق کند. وقتی این دو کنار هم نباشند یک جای کار می‌لنگد. به نظر من فوتبال بدون تماشاگر صفر است.

مهدی تارتار به پرسپولیس راه نمی دهد/ خدا کند مهاجم پرسپولیس مثل تمیروف توزرد از آب درنیاید/ از رفتن یک بازیکن خوشحال شدیم اما...

نظرتان درباره خرید یورگن لوکادیا بازیکن جدید پرسپولیس چیست؟

فقط می‌دانم هلندی‌ها مهاجمان خوبی دارند. او در باشگاه‌های خوبی در اروپا به خصوص در هلند و انگلیس فوتبال بازی کرده. بازیکنی که توانسته در آیندهوون یا برایتون فوتبال بازی کند حتماً یک ویژگی‌های داشته وگرنه این تیم‌ها هر بازیکنی را جذب نمی‌کنند. سنش هم که زیر ۳۰ سال است و این یعنی مشکل بدنی ندارد. فقط خدا کند مثل شرزود تمیروف تو زرد از آب در نیاید. ما خوشحال بودیم این بازیکن رفته ولی متاسفانه ماندنی شد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۹
  • امانی.امیدیه IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    آقای یوسفی..... اینقدر امیروف حمله نکن . آخرفصل سرتوپایین میندازه
  • عشق فوتبال IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    خود یوسفی هم بازیکن خوبی نبود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی