حساب ویژه سپاهانی‌ها روی بازیکن مدنظر استقلال/ اتفاق جالب برای گزینه ساپینتو
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن تازه‌وارد سپاهان انگیزه‌های زیادی مقابل استقلال دارد.

سپاهان در حالی بازی امروز مقابل استقلال را آغاز می‌کند که محمد علی‌نژاد، خرید جدید طلایی پوشان اصفهان هم در ترکیب ابتدایی این تیم حضور دارد و به‌عنوان وینگر بازی می‌کند تا ژوزه مورایس با بهره‌مندی از تکنیک و سرعت بالای این بازیکن بتواند ایجاد موقعیت داشته باشد.

علی‌نژاد که بازی‌های درخشانی در آلومینیوم اراک انجام داده و جزو بهترین‌های این تیم بود، پس از توافق مالی بین این باشگاه و سپاهان راهی اصفهان شد و امروز نخستین بازی رسمی خود برای این تیم را مقابل استقلال انجام می‌دهد.

این بازیکن تند و تیز که در نقل و انتقالات تابستانی مدنظر استقلال و ساپینتو نیز قرار داشت، در نهایت سپاهان را انتخاب کند تا در آرامش بیشتری کارش را دنبال کند و حالا در اتفاقی جالب، نخستین بازی خود را مقابل حریفی انجام می‌دهد که خواهان او بود و احتمال داشت به آن تیم برود.

علی‌نژاد که سال گذشته در جدال حذفی آلومینیوم و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی یک گل تماشایی به ثمر رساند و روی دو گل دیگر تیمش تاثیرگذار بود، حالا در بازگشت به این استادیوم امیدوار است برابر استقلال هم بدرخشد و عملکرد خوبی در ترکیب سپاهان داشته باشد.

خرید جدید سپاهان در دیدارهای تدارکاتی پیش‌فصل نیز نمایش خوبی داشته و یک گل زده، دو پاس گل داده و یک پنالتی هم گرفته و یکی از مهره‌های اصلی این تیم در نخستین بازی فصل جدید برابر استقلال است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی