نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
ببینید| گلزنی بازیکن محبوب پرسپولیسی‌ها به استقلال/ پیش‌بینی‌ها در خصوص خرید جنجالی درست از آب درآمد!
طول ویدئو: 00:26

رامین رضاییان در نخستین بازی رسمی سپاهان مقابل استقلال موفق به گلزنی شد.

رامین رضاییان مدافع سابق پرسپولیس که پس از حرف و حدیث‌ فراوان در نقل وانتقالات تابستانی به از جمع سرخ‌پوشان جدا شد و به تیم سپاهان پیوست انگیزه‌های زیادی برای بازی مقابل استقلال داشت.

رضاییان در بازی با استقلال در ترکیب اصلی سپاهان قرار گرفت و عملکرد درخشانی از خود نشان داد.

اما تیم سپاهان که با یک گل از استقلال جلو افتاده بود توسط رامین رضاییان در دقیقه ۵۶ به گل دوم رسید. رامین روی یک ضد حمله و فرار تماشایی خود را به محوطه جریمه استقلال رساند و پس از کمی مکث به سمت دروازه حسینی شلیک کرد که توپ پس از برخورد با مدافعان استقلال وارد دروازه شد تا رضاییان زننده دومین گل بازی سپاهانی‌ها باشد.

قبل از این بازی پیش‌بینی می‌شد که رضاییان باانگیزه برای استقلالی‌ها خطرساز باشد و در نهایت با گلزنی مدافع سابق پرسپولیس این پیش‌بینی به واقعیت تبدیل شد.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • شیش۶ IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    شروع خوبی بود .خخخ خخخ البته این باخت خفت بار چیزی از ارزشهای کیسه کشا کم نمیکنه میدونیدچرا!چون چیزی به اسم ارزش نداشتن که بخاد کم بشه.خخخ خخخ
  • دمیرل خان IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    کیسه ی سوراخ با گل رامین پرسپولیسی سوراختر از قبل شد. این شروع پاره شدنتان هستش.لیگ دسته سه آماده باش کیسه به جایگاه اصلی اش داره برمیگرده.
  • علی IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    یحیی رامینو مفت از دست داد
  • محمود کوچکی IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    مربی که روزمعرفی چهارقهرمانی قول داده هیچی نیسته پوچه۰فرهادمجیدی طلابوده
    • Ali IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
      کاربر به نام محمود کوچکی : آقای بزرگی ( برعکس معنی فامیلت ) اگر آن حمایت هایی که از فرهاد مجیدی می شد و شد را از یکی همانند توی نازنین هم میکردند و بکنند جنابعالی هم با گرفتن چند مشاور و مربی تمرین دهنده خارجی و بدنساز و کمک دست راست و کمک دست چپ و آنالیزورهای متعدد و تیم تبلیغاتی و سرانجام حمایت های علنی و غیر علنی در همین سال اول موفق می شدی نه مانند فرهاد مجیدی بعد ازسه فصل وسه سال موفق شد که البته دو فصل ویا سالش را چون دید اوضاع خراب است نماند و نصفه کاره در رفت تا اینکه سال گذشته رزومه لازم برای هدفش که امارات بود ساخته شد و دو ماه هم تاب نیاورد و استقلال و تماشاگرانش را بازهم مانند دوران بازیگریش که رهاکرده بود و رفته بود اینبارهم فقط به فکر خودش بود و استقلال و تماشاگرانش راگذاشت و در رفت . ودر پایان شعری از حافظشیرین سخن باب این وضعیت است که : فیض روح القدس ار باز مدد فرماید دیگران هم بکنند آنچه مسیحا می کرد.
  • صاحب IR ۰۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    پیش بینی ساپینتو دقیق برعکس دراومد خخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی