نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
طرز فکر من و گل محمدی مثل هم است/ نه گفتن به بهترین تیم آسیا خیلی  سخت است
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

پپه لوسادا مربی اسپانیایی پرسپولیس معتقد است این تیم با اتحاد می‌تواند قهرمان شود.

پرسپولیس در فصل قبل به شدت مشکل بدنسازی داشت و در خیلی از بازی ها بازیکنان این تیم به لحاظ بدنی کم می‌آوردند. همین موضوع به یکی از سوژه های انتقادی هواداران پرسپولیس از کادرفنی این تیم به خصوص رحیم پور مربی بدنساز پرسپولیس تبدیل شد.

در نهایت و بعد از جدایی رحیم پور، پپه لوسادا مربی بدنساز اسپانیایی به عنوان مربی بدنساز  پرسپولیس انتخاب و جانشین مظاهر رحیم پور شد. او حالا در شرایطی به کادرفنی پرسپولیس اضافه شد  که آخرین مربی بدنساز خارجی سرخپوشان، مارکو استیلینوویچ بود که به ایران آمد و با تمرینات سفت و سخت، نظرها را به خود جلب کرد. لوسادا فارغ التحصیل رشته مربیگری بدنسازی و بازپروری فوتبال از دانشگاه مادرید است. این اصلی‌ترین تخصص ورزشی اوست و به واسطه تحصیل در دانشگاه مادرید توانسته در باشگاه‌های مختلف اشتغال پیدا کند. پپه متخصص در کارهای قدرتی و جلوگیری از مصدومیت و بازپروری است. لوسادا  تجربه کار در تمامی سطوح فوتبال حرفه‌ای اسپانیا از لیگ دسته اول تا دوم، رده جوانان و همچنین کار در دست اول مجارستان، لیگ فیلیپن و لیگ برتر ایران را دارد. مربی بدنساز اسپانیایی اولین بار توسط جواد نکونام به فوتبال ایران آمد و سپس مجید جلالی او را با خودش به گل گهر سیرجان و نساجی مازندران برد و حالا عضوی از کادرفنی پرسپولیس است.

قبل از سفر سرخ پوشان به اصفهان برای دیدار مقابل ذوب آهن فرصتی دست داد تا با این مربی اسپانیایی گفت‌وگویی انجام دهیم که در ادامه می‌خوانید.

چه شد که به پرسپولیس آمدید؟

من قبلا در نساجی و گل‌گهر با جواد نکونام و مجید جلالی کار کردم  و از پرسپولیس شناخت داشتم و می‌دانستم که این تیم بزرگترین تیم ایران است و یکی از تیم‌های خوب آسیا است.واقعیت این است نه گفتن به بهترین تیم ایران و آسیا کار سختی است. من کاملا در جریان شرایط حاکم بر فوتبال ایران بودم و به همین دلیل از پیشنهاد پرسپولیس استقبال کردم. ایران کشوری زیبا با مردمانی مهربان است و کار کردن در این کشور برای من باعث افتخار است. خوشحالم عضوی از مجموعه بزرگ پرسپولیس هستم و در کنار یک تیم بزرگ با هواداران زیاد حضور دارم.

شرایط بدنی بازیکنان به چه شکل است؟

خب ما  در دو هفته اول تمرینات سختی انجام دادیم و بعد از آن رفته رفته فشار تمرینات کمتر شد. هرچه به زمان شروع بازی‌ها نزدیک شدیم، نوع تمرینات و شدت آن متفاوت شد و الان شرایط خوبی برای شروع لیگ داریم. فکر می‌کنم در مجموع اوضاع بدنی تیم خوب است و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

جو پرسپولیس و رابطه شما با اعضای تیم چطور است؟

واقعا عالی است و بابت این موضوع خیلی خوشحالم. واقعیت این است که روز اولی که به پرسپولیس آمدم و در تمرینات حاضر شدم، استقبال بسیار خوبی از طرف کادرفنی و بازیکنان شد و به نوعی سورپرایز شدم. با همه دوست هستم و از حضور در پرسپولیس خیلی خوشحالم.

طرز فکر من و گل محمدی مثل هم است/ نه گفتن به بهترین تیم آسیا خیلی  سخت است

پرسپولیس یکی از پرهوادارترین تیم‌های ایران است. در خصوص طرفداران این تیم چه صحبتی دارید؟

آن‌ها فوق العاده هستند. هواداران  همیشه از بازیکنان و کادرفنی حمایت می‌کنند و ما به آن‌ها نیاز داریم. هواداران، بازیکنان، کادر فنی و باشگاه باید در یک مسیر حرکت کنند و این مثل آن است که هر کدام یک پای میز هستند. این راه موفقیت در این فصل خواهد بود.برای قهرمانی و موفقیت خیلی روی هواداران حساب کردیم و می‌دانیم حمایت‌های آن‌ها چقدر تاثیر دارد.

کار کردن با یحیی گل محمدی چطور است؟

من او را از سال‌ها پیش می‌شناختم و می‌دانستم که سبک بازی‌ تیمش  چطور است. ما هر روز در مورد تمرینات صحبت و تبادل نظر می‌کنیم. تلاش کردیم تا بازیکنان را به بهترین شرایط فیزیکی، فنی، تاکتیکی و روانی برسانیم. یحیی مربی بزرگی است و شخصیت فوق العاده ای دارد.ضمن اینکه ما طرز فکر تقریبا یکسانی داریم و در بسیاری از مسائل مثل هم فکر می‌کنیم.

پرسپولیس بعد از ۵ فصل قهرمانی، نتوانست از عنوان خودش در سال گذشته دفاع کند. به نظر شما پرسپولیس می‌تواند دوباره در این فصل قهرمان شود؟

بله می‌دانم که پرسپولیس پنج سال پیاپی قهرمان شده است و این موضوع برای ما انگیزه مضاعف ایجاد می‌کند.برای قهرمانی عوامل زیادی تاثیرگذار هستند و همه باید به تیم کمک کنند. با این حال  همه چیز در فوتبال به بازیکنان مربوط می‌شود. این  بازیکنان هستند که فوتبال بازی می‌کنند و فوتبال متعلق به آنها است. ما مشتاقانه منتظر تکمیل ترکیب تیم خود هستیم تا قدرتمند شویم. سعی می‌کنیم همه پرسپولیسی‌ها را خوشحال کنیم. ما اگر تمام فصل کنار هم باشیم، موفق می‌شویم.من معتقدم برای قهرمانی باید مثل کوه پشت هم باشیم و برای خوشحالی هوادارانمان بجنگیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ح ج IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    پارسال تیم پرسپولیس رانابود امسال هم تیم. رانابود
  • Sepahan IR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    کدوم بچه ای به تو گفته بهترین تیم آسیاس؟الهلال با4تاقهرمانی آسیاادعابهترین تیم آسیارو نداشته خجالتم نمیکشن
    • تا ابد پرسپولیسیم IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
      شرافت لطفا معلومه چقدر از سرور تون اعقده به دل دارین خخخخ
  • ح.ا IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    تیم به لحظه بدنسازی خیلی بهتر شده
  • لنگی فاسد IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    والا تیمهای که ستاره دارند نمیگه بهترین تیم اسیا چون ادا ندارند اما لنگی شل مغز معلوم کی فیلمش کرده میگه بهترین تیم اسیا والا تیم پاس که ستاره داره هیچ وقت چیزی نمیگه نکوشیمون بهترین تیم اسیا جام ندیده قرن لنگ فاسد منحل گردد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی