نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
رامین رامین که می‌گفتن این بود؟/ گلی که خاطره دربی بهمن ۱۳۹۵ را تازه کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از اتفاقات جالب در دنیای فوتبال هم تیمی شدن رقبا پس از چند دوره حضور در مسابقات است.

میلاد زکی‌پور بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان که سابقه بازی در استقلال در فصل‌های شانزدهم، هفدهم، هجدهم و نوزدهم را در کارنامه فوتبالی اش دارد در تاریخ بیست و چهارم بهمن ماه سال ۱۳۹۵ و در دیدار استقلال مقابل پرسپولیس ۹۰ دقیقه در ترکیب تیم آبی‌پوش مقابل رامین رضاییان به میدان رفت.

این مسابقه که دربی هشتاد و چهارم بین تیم های پرسپولیس و استقلال بود در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود شاگردان علیرضا منصوریان به پایان رسید. فرشید اسماعیلی، کاوه رضایی و علی قربانی برای استقلال و سروش رفیعی به همراه سیدجلال حسینی برای پرسپولیس گلهای دربی را به ثمر رساندند.

از حاشیه های بعد از آن دربی پرگل، مصاحبه جنجالی میلاد زکی‌پور دفاع چپ آن روزهای استقلال علیه رامین رضاییان بود. بازیکنی که در پست دفاع راست پرسپولیس در طول ۶۷ دقیقه حضور در دربی رودرروی میلاد زکی‌پور در دفاع چپ استقلال قرار گرفت.

رامین رامین که میگفتن این بود؟/ گلی که خاطره دربی بهمن ۱۳۹۵ را تازه کرد

زکی‌پور در پایان بازی با انجام مصاحبه های با طعنه به عملکرد بازی مدافع ملی پوش تیم پرسپولیس که در آن ایام شاگرد کارلوس کی روش بود گفت: "رامین رامین که می‌گفتند، این بود؟"!

انتشار این مصاحبه و تیتر جنجالی صحبت های میلاد زکی‌پور باعث شد تا این بازیکن به شدت از سوی هواداران پرسپولیس تحت فشار قرار بگیرد. گرچه این تیتر به شدت از سوی طرفداران استقلال مورد استقبال قرار گرفت و باعث شد زکی‌پور به سرعت به یکی از محبوب های تیمش تبدیل شود.

اما یکی از منتقدان اصلی نسبت به این مصاحبه، خود رامین رضاییان بود که فردای همان روز در مصاحبه ای خطاب به علیرضا منصوریان از سرمربی استقلال خواست در رابطه با طرز مصاحبه کردن میلاد زکی‌پور به او تذکر بدهد.

رامین رامین که میگفتن این بود؟/ گلی که خاطره دربی بهمن ۱۳۹۵ را تازه کرد

حالا و تقریباً ۶ فصل بعد از آن اتفاقات (دقیقا بعد از ۵ سال ۵ ماه و  ۲۸ روز)، میلاد زکی‌پور و رامین رضاییان هر دو در جمع بازیکنان تیم سپاهان حضور دارند و اتفاقا هر دوی آنها رو در روی تیم استقلال در استادیوم آزادی به میدان رفتند و این تیم را هم شکست دادند.

میلاد زکی‌پور در بازی جمعه شب استقلال و سپاهان در دقیقه ۸۲ به جای امید نورافکن به ترکیب تیم اصفهانی اضافه شد و این در حالی بود که رامین رضاییان تا پایان مسابقه در ترکیب تیمش حضور داشت. نکته جالب توجه اینکه رامین رضاییان در همین مسابقه به استقلال گل زد تا بار دیگر خاطره تیتر جنجالی "رامین رامین که می‌گفتند، این بود؟" را زنده کرده باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضایاک IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    رامین برای سوزوندن کیسه و کیسه کش ساخته شده❤️

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی