شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۴
۰ |
۵
ستاره‌ای که بابت واکسن نزدن محروم شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نواک جوکوویچ فوق ستاره تنیس جهان به دلیل نزدن واکسن کرونا، مسابقات مسترز آمریکا را از دست داد.

نواک جوکوویچ فوق ستاره تنیس جهان به دلیل نزدن واکسن کرونا، مسابقات مسترز آمریکا را از دست داد. تنیس‌باز صربستانی به دلیل نزدن واکسن کرونا نمی‌تواند در مسابقات سری مسترز در سینسیناتی که از هفته آینده آغاز می‌شود، شرکت کند.

بر همین اساس براندون ناکاشیما آمریکایی جایگزین نوله خواهد شد. پیش از این جوکوویچ مسابقات مسترز مونترال را به همین دلیل از دست داد و در ابتدای سال نیز مسابقات اوپن استرالیا را از دست داده بود.

بر اساس قانون آمریکا، شهروندان خارجی برای ورود به خاک این کشور باید واکسن کرونا زده باشند و جوکوویچ که بارها تاکید کرده است حاضر به تزریق واکسن کرونا نیست، اجازه ورود به خاک این کشور نخواهد داشت.

تنیسور صرب  برنده ۲۱ گرنداسلم تنیس جهان در شروع فصل اجازه ورود به خاک استرالیا را پیدا نکرد، ولی توانست در گرنداسلم فرانسه شرکت کند و همچنین به‌تازگی فاتح ویمبلدون شد. او بعد از این قهرمانی در لندن گفت که امیدوار است از آمریکا اخبار خوبی بشنود.

نام این تنیسور ۳۵ ساله که سه بار فاتح آزاد آمریکا شده است در میان لیست ورودی این گرنداسلم دیده می‌شود، ولی این بخشی از روال همیشگی است و به معنی اجازه او برای شرکت در این مسابقات نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی